Part-14(Z and U)

15.5K 1.1K 182
                                    

(Zawgyi)

Xingနဲ႔မ်က္​ႏွာခ်င္​းမဆိုင္​တာတစ္​ပတ္​ပင္​ျပည္​့​ေတာ့မည္​....

ကုမၸဏီ ကိစၥ​ေတြကိုလည္​းZhang Raiဆီပဲအပ္​ထားျဖစ္​တာမို႔.....

မုန္​းသြားလားဆိုတာမ်ိဳးလည္​းမဟုတ္​...

ရင္​နာရတာပဲသိသည္​....

Jhonhyunနဲ႔စြပ္​စြဲတာထိဆို​ေတာ့...Xingတကယ္​လြန္​ပါသည္​....

ခုရက္​ပိုင္​းဝမ္​းနည္​း​ေနတာနဲ႔တူတူ...ရင္​ထဲ​ေနလို႔မ​ေကာင္​း...

စိတ္​တိုလြယ္​လာတယ္​...တကိုယ္​​ေကာင္​းဆန္​ခ်င္​လာတယ္​....

Jhonhyunလည္​းက်​ေတာ့ျပသနာ​ေၾကာင္​့ကိုရီးယားျပန္​​ေရာက္​​ေနတာနႇစ္​ပါတ္​္​႐ွိၿပီ...

​ေရာက္​တဲ့​ေန႔ပဲသူသြားၿပီးXingကို႐ွင္​းျပခဲ့​ေပမဲ့...ခုခ်ိန္​ထိXingကဘာကိုစိတ္​ဆိုး​ေနမွန္​းမသိ....

ၿပီး​ေတာ့က်​ေတာ္​Jhonhyunနဲ႔တူတူ​ေဆးရံုသြား​ေမးတဲ့​ေန႔ကXingအျပဳအမူက​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလးအံ့ျသဖို႔​ေကာင္​းတယ္​

.....XingအားJhonhyun႐ွင္​းျပၿပီးႏွစ္​ရက္​အၾကာ...

ထို​ေန႔ကJhonhyunနဲ႔တူတူ​ေဆးရံုသြားျဖစ္​သည္​...

Go Miကိုလည္​း​ေမးရင္​းနဲ႔ပန္​းစည္​းလက္​​ေဆာင္​​ေပးျဖစ္​ခဲ့တာ....

ၿပီး​ေတာ့Go Miကစကား​ေအး​ေဆး​ေျပာခ်င္​တယ္​ဆိုလို႔Dripတိုင္​နဲ႔တူတူ​ေခါင္​မိုးထပ္​​ထိတက္​ကာစကား​ေျပာ​ေနၾကတာ...

Go Miက...သူမ မမွတ္​မိ​ေၾကာင္​းနဲ႔...
Xingနဲ႔ပက္​သက္​ၿပီးအားနာ​ေၾကာင္​း​ေျပာလာသည္​....

တကယ္​ဆိုက်​ေတာ္​စိတ္​မဆိုးသင္​့မွန္​းသိ​ေပမဲ့....က်​ေတာ့သက္​ဆိုင္​သူနဲ႔ပင္​သက္​ၿပီးတျခားမိန္​းမကအား​နာ​ေနရ​ေအာင္​...အျဖစ္​မ႐ွိတဲ့..ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို လည္​းစိတ္​​ဆိုးမိတာ....

စကား​ေျပာ​ေနရင္​းGo Miကမူး​ေနသလိုျဖစ္​လာၿပီးယိုင္​လာတာမို႔​ေဘးနားတြဲကူ​ေပး​ေနတဲ့အခ်ိန္​....

ဝုန္​း...ဆို​ေသာတံခါးဖြင္​့သံနဲ႔တူတူ...က်​ေတာ့လက္​ထဲကGo Miကိုသူ႔ဘက္​ဆြဲ​ေခၚသြားတဲ့Xing...

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Where stories live. Discover now