Part-19 (Z and U)

14.7K 1K 62
                                    

(Zawgyi)

China​ေရာက္​​ေနတာႏွစ္​လပင္​ျပည္​့​ေတာ့မည္​.......

Jun Myeonနဲ႔တအားအဆင္​မ​ေျပ​ေသး​ေသာ္​ျငား.....​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလး​ေတာ့Okလာပါသည္​​ေလ....

Koreaကအလုပ္​​ေတြကိုလည္​းအၾကာႀကီးပစ္​ထားလို႔မရဘူးမို႔လား....

ဒါ​ေပမဲ့Jun Myeonမပါပဲလည္​းမျပန္​ႏိုင္​ဘာ....

ခုဟာက....တစ္​ရက္​မ​ေတြ႔ရင္​မ​ေနႏိုင္​​ေတာ့တဲ့အ​ေျခအ​ေန.....

​ေလးလ​ေက်ာ္​ထဲဝင္​​ေနတဲ့ကိုယ္​ဝန္​​ေၾကာင္​့...သူပင္​ပန္​း​ေနတာ​ေတြကိုျမင္​ရင္​....သမီး​ေလးတုန္​းကတာဝန္​မ​ေက်တာ​ေတြကခံစားရ​ေစသည္​.....

ဒုတိယရင္​​ေသြးဆို​ေပမဲ့...​ေဆးအကူညီမပါပဲအမွတ္​တမဲ့ရလာခဲ့တာမို႔...ပံုမွန္​ထက္​နည္​းနည္​း​ေတာ့ပင္​ပန္​းပါသည္​....

Koreaကိုျပန္​ရင္​Jun Myeonကိုပါ​ေခၚသြားရမည္​....

ဒါ​ေၾကာင္​့က​ေန႔အစီစဥ္​တစ္​ခုလုပ္​ထားတာ.....

ၾကယ္​မိုးရြာတာကိုသြားျကည္​့ဖို႔......

ျမင္​းစီးျခံရဲ႕​ေဘးဘက္​က​ေတာင္​းတန္​​ေပၚမွာ...အပန္​း​ေၿဖဖို႔​ေဆာက္​လုပ္​ထားတဲ့ဘန္​ဂလို​ေလးကိုမနက္​မိုးလင္​းကတည္​းကသန္​႔႐ွင္​း​ေရးျပန္​လုပ္​ၿပီးျပင္​ဆင္​​ေနတာပင္​.......

ထိန္​းသိမ္​း တဲ့သူ​ေတြခန္​႔ထားတာမို႔...ပင္​ပင္​ပန္​းပန္​း ျပင္​ဆင္​စရာမ႐ွိ​ေသာ္​ျငား...
Jun Myeonတြက္​​ေသခ်ာျပင္​ဆင္​မိသည္​.....

ဘန္​ဂလိုဝရံတာမွာ....​ေမြ႔ရာထူထူရယ္​...​ေစာင္​ရယ္​ခ်ထားရမယ္​...ဒါမွသူသက္​သက္​သာသာထိုင္​လို႔ရမွာ...

မုန္​႔စားဖို႔လည္​းလုပ္​ရမယ္​...

ကိုယ္​ဝန္​နဲ႔ဆို​ေတာ့​ေသာက္​စရာက..​ေကာ္​ဖီအ​ေပ်ာ့စား​ေလးပဲ​ေကာင္​းမယ္​...

ဂစ္​တာတီးျပရမယ္​.....

​ေတြးရင္​းျပံဳးမိသည္​....သူ႔ဟာကလည္​းသိပ္​Romaticမ်ားဆန္​​ေနသလားလို႔...

တကယ္​​ေတာ့Yixingဘယ္​သူ႔အတြက္​မွဂစ္​တာတီးသီခ်င္​းမဆိုျပဖူးပါ...

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ