Part-10(Z and U)

13.6K 1.1K 79
                                    


(Zawgyi)

Royal..မူႀကိဳ​ေက်ာင္​းအတြင္​း..က​ေလးမ်ားဧ။္​တက္​ညီလက္​ညီဆို​ေန​ေသာခရစ္​စမတ္​သီခ်င္း​သံကပ်ံလြင္​့လ်က္​.....

​ေယာက်္​ား​ေလးမ်ားကကုတ္​အ​ေသး​ေလး​ေတြဝတ္​ထားၿပီလည္​ပင္​းမွာဖဲျပား​ေလး​ေတြခ်ည္​ထား​ေသးတာ.....

မိန္​းက​ေလး​ေတြက​ေတာ့ခရမ္​း​ေရာင္​ဂါဝန္​ႏုႏု​ေလး​ေတြကို...ပံုစံဒီဇိုင္​းမ်ိဳးစံုနဲ႔...

တက္​လီလက္​ညီ​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​ပါးဆို​ေန​ေသာက​ေလးမ်ားထဲမွခ်စ္​ရပါ​ေသာ...သမီးငယ္​​ေလးက..ခရမ္​း​ေရာင္​ဇာဂါဝန္​အပါး​ေလးနဲ႔...​ေခါင္​း​ေပၚကFlower crown​ေလးကလည္​း...ခ်စ္​စဖြယ္​....

လက္​ခုပ္​တီး ​ေနၾကတဲ့မိဘ​ေတြကလည္​း..မိမိတို႔ရဲ႕ရင္​​ေသြးငယ္​​ေလး​ေတြကို...​ေမတၱာအျပည္​့နဲ႔အား​ေပး​ေနၾကသည္​...

မိဘႏွင္​့ရင္​မွျဖစ္​​ေသာသားသမီးတို႔ရဲ႕...အမွတ္​ရဖြယ္​ခ်စ္​စရာအခ်ိန္​....

တစ္​နည္​း​ေျပာရရင္​သမီး​ေလးရဲ႔မူႀကိဳသင္​တန္​းဆင္​းပြဲ....

က​ေလးငယ္​တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕...အမွတ္​ရစရာ....ခ်စ္​စရာအ​ေကာင္​းဆံုးအခ်ိန္​ငယ္​​ေလးရဲ႕...အဆံုးသတ္​အပိုင္​းျခား​ေလး...

သမီး​ေလး​ေတာင္​မူလတန္​းတက္​ရ​ေတာ့မွာပဲ....

Yixing စင္​​ေပၚမွသမီးငယ္​​ေလးကိုလက္​လွမ္​းျပရင္​း...ျပံဳးျပလိုက္​သည္​...

​ေဘးကသူကလည္​း...သမီး​ေလးကိုၾကည္​ႏူးစြာၾကည္​့​ေနသည္​...

​ေအးခ်မ္​းလွတဲ့ဒီဇင္​ဘာမို႔...အ​ေႏြးထည္​ခပ္​ထူထူဝတ္​ထားတဲ့သူ...နားရြက္​ဖ်ား​ေလး​ေတြပင္​ရဲ​ေနသည္​...

​ေဘးတိုက္​ျမင္​​ေနရတဲ့မ်က္​လံုးၾကည္​​ေလး​ေတြက​ေတာ့အရည္​လဲ့​ေတာက္​ပ​ေနဆဲ..

သမီး​ေလးရဲ႕သိုး​ေမႊးအ​ေႏြးထည္​​ေလးကိုကိုင္​ထားၿပီး...တာ့တာ့လွမ္​းျပ​ေန​ေသးရဲ႕...

ခ်စ္​တယ္​ဆိုတဲ့စကားကိုမ​ေျပာရ​ေသး​ေပမဲ့.....

အခ်င္​းခ်င္​းနားလည္​လာၿပီလို႔ထင္​သည္​..

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Where stories live. Discover now