Part-12(Z andU)

14K 1.1K 75
                                    

(Zawgyi)

"Xing..စကား​ေျပာမလို႔ဆို"

"အြန္​း....မင္​းကို​ေျပာစရာ႐ွိတယ္​.."

​ေခါင္​းငံု႔ၿပီး​ေနတဲ့​ေ႐ွ႕ကလူသားကအူယားစရာ.....

အမZhang Raiစထားလို႔႐ွက္​​ေနတဲ့ပံုလည္​း​ေပါက္​​ေနတာ.....

"ဟို....ဘာ​ေျပာမလို႔လည္​းXing...."

"စိတ္​ပင္​ပန္​းမခံနဲ႔...."

"ဟင္​"

ပခံုးက​ေနကိုင္​ၿပီး​ေမာ့ၾကည္​့​ေစ​ေတာ့
က်​ေတာသ​ေဘာက်တဲ့မ်က္​လံုးဝိုင္​း​ေတြက....အရည္​ၾကည္​​ေတြလဲ့လို႔....

"မင္​းစိတ္​ပူ​ေနတာ​ေတြနားလည္​ပါတယ္​
ကိုယ္​​ေျပာဖူးတယ္​မို႔လား....ကံၾကမၼာ ကသူ႔အလုပ္​သူလုပ္​တာပဲ​ေလ...မင္​းနဲ႔ကိုယ္​ကဒီလိုျဖစ္​ရမဲ့ကံပါလို႔ျဖစ္​ခဲ့ၿပီးၿပီ.....သမီး​ေလးလည္​း႐ွိ​ေနၿပီ​ေလ...အခ်စ္​ဆိုတဲ့​ေခါင္​းစဥ္​တပ္​ၿပီး...မင္​းနာၾကင္​ရမဲ့အလုပ္​ငါမလုပ္​ပါဘူး...ဒါ​ေပမဲ့​ေလခု​ေလာ​ေလာဆယ္​​ေတာ့Go Miသတိမရ​ေသးတဲ့တြက္​ငါ့မွာတာဝန္​႐ွိတယ္​၊သူ႔မွာ​ေဆြမ်ိဳးလည္း႐ွိတာမဟုတ္​ဖူး.....အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့​ေလာ​ေလာဆယ္​...ငါ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးရမယ္​...."

"အဲ့ဒါ​ေတြ...ဘာလို႔က်​ေတာ့ကို​ေျပာ..."

"အမ္​...မင္​းကငါနဲ႔သက္​ဆိုင္​သူ​ေလ...မင္​းကိုမ​ေျပာလို႔.ဘယ္​သူ႔​ေျပာရမွာလည္​း.."

"ဟို...မဟုတ္​ပါဘူး...Xingက..က်​ေတာ့ကို....ဒီလိုသ​ေဘာထား​ေပးလ့ို..ပါ"

အသံ​ေတြလည္​းတုန္​​ေနတာ...​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​....ငါ...မင္​းကိုပင္​ပန္​း​ေစတာ..

"ကိုယ္​့ကိုၾကည္​့...Jun Myeon"Xingအသံကႏူးညံ​ေနတာ...

"ကိုယ္​က...လူဆိုးမဟုတ္​ဖူး....မိသားစုကိုအပ်က္​စီးမခံဘူး...ဒါ​ေၾကာင္​့မို​ေလာ​ေလာဆယ္​​ေလးနားလည္​​ေပး​ေနာ္​...ဟင္​...​ေနာ္​လို႔"

႐ုတ္​တရက္​ရင္​ထဲအတင္​းဝင္​လာတဲ့Jun Myeon....

ၾကည္​့....ငို​ေနတာ...ႏွာရည္​​ေတြ​ေရာထြက္​​ေနၿပီ...မ်က္​ႏွာကိုမ​ေဖာ္​ဘူး....

"ကိုယ္​့ကိုၾကည္​့အုန္​း..Jun Myeon.."

စကားလည္​းနား​ေထာင္​တယ္​..တန္​းၿပီး​ေမာ့ၾကည္​့လာတာ...

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Where stories live. Discover now