​ေက်းဇူးတင္​႐ွိ​ေၾကာင္​း💌( Z and U)

12.5K 556 41
                                    


ဒီPart​​ေလးကိုဖတ္​​ေပးတာတကယ္​​ေက်းဇူးပါ

အ​ေလးအနက္​ထားၿပီး​ေက်းဇူးတင္​ခ်င္​လို႔ပါ...

ကိုယ္​့ရဲ႕ပထမဆံုးXingHo fic​ေလးၿပီးသြားပါၿပီ...
Final partက်မွ  .....တအားၾကာသြားတာတကယ္​စိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူး...
ဒီFic​ေလးတာကိုယ္​့အတြက္​တကယ္​ကိုအားျဖစ္​​ေစပါတယ္​.....
Part-1တင္​ထား​ေပမဲ့..အစပိုင္​းဘယ္​သူမွမဖတ္​ၾကတဲ့ဟာ​ေလးပါ...
ဒါ​ေပမဲ့Star​ေတြFeedback​ေလး​ေတြရလာ​ေတာ့..တအားကို​ေပ်ာ္​ၿပီး..ဆက္​​ေရးခဲ့တာပါ....
​ေန႔တိုင္​း​ေန႔တိုင္​း...ကိုယ္​့Fic​ေလးကို​ေစာင္​့​ေနတယ္​ဆိုတာ​ေလးသိရ​ေတာ့..တကယ္​ကိုရင္​​ေတြလည္​းခုန္​မိပါတယ္​...
CBက​ေန​ေရာ..Mail box​ေန​ေရာလာ​ေျပာတာ​ေတြလည္​းရပါတယ္​...တစ္​ခါတစ္​​ေလReplyမျပန္​ျဖစ္​တာ​ေလး​ေတြ႐ွိရင္​နားလည္​​ေပးပါ...Phoneအ​ေျခ​ေန​ေၾကာင့္ပါလို႔.....

ဒီဇာတ္​လမ္​း​ေလးကိုဖတ္​ၿပီး...ခံစားမႈတစ္​ခုရတယ္​ဆိုရင္​ပဲဝမ္​းသာလွပါၿပီ...

​ေအာ္​သာ.လို႔​ေခၚၾကရင္​တကယ္​ဝန္​​ေလးမိပါတယ္​....ကိုယ္​ဟာ​ေအာ္​သာအဆင္​့မ​ေရာက္​ႏိုင္​​ေသးပါဘူး....အမ်ားျကီး လိုပါ​ေသးတယ္​......

ကိုယ္​့OTP​ေလးကိုသိပ္​ခ်စ္​မိလြန္​းလို႔​ေရးမိတာပဲ႐ွိပါတယ္​.....

ကိုယ္​အားက်ရတဲ့XingHo Author​sေတြရဲ႕Fic​ေတြအ​ေရးအသား​ေတြကို​ေသခ်ာဖတ္​ၿပီး...အတုယူႀကိဳးစား​ေရးခဲ့တာပါ...

ကိုယ္​့ပထမဆံုးဖန္​တီးမႈ​ေလးမွာ...ဒီလို​ေလးျဖစ္​လာမယ္​လို႔ထင္​​ေတာင္​မထင္​ခဲ့တာပါ.......

အားလံုးကို​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​....
ဆက္​ၿပီး​ေတာ့Fic​ေလး​ေတြ​ေရးဖို႔လည္​း႐ွိပါ​ေသးတယ္​.....
အ​ေရးအသားပိုင္​းမွာလည္​း...တတ္​ႏိုင္​သမ်ွႀကိဳးစားၿပီး​ေရး​ေနတာမို႔....ဖတ္​​ေပးၾကပါအုန္​း​ေနာ္​....

ခု"Don't tell even I tell you to go"​ေလးအစား...."Crush on Junior"ဆိုတဲ့ဟာ​ေလးကိုDaily updateအ​ေနနဲ႔လာႏိုင္​​ေအာင္​ႀကိဳးစားပါ့မယ္​....

ဒါ​ေလးက​လံုးဝ sweetခ်ည္​းသပ္​သပ္​မဟုတ္​တာ​ေလးကိုႀကိဳ​ေျပာထားပါရ​ေစ​ေနာ္​......😁

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Where stories live. Discover now