Part-20(Z and U)

14.8K 1K 205
                                    

(Zawgyi)

Zhangသခင္​ႀကီးနဲ႔Zhang Raiတို႔​ေလဆိပ္​တြင္​​ေစာင္​့​ေနၾကသည္​.....

သား​ေတာ္​​ေမာင္​နဲ႔Jun Myeonတို႔ျပန္​လာမယ္​မို႔လား.....

လာႀကိဳရတာ​ေပါ့....သားျဖစ္​သူကသိပ္​အျဖစ္​သည္​းတတ္​​ေနတာ....

တစ္​ခ်ိန္​လံုးဖုန္​း​ေတြဆက္​ၿပီး...Pa..​ေသခ်ာလုပ္​ထား​ေနာ္​..ဘာညာနဲ႔​ေျပာဆို​ေနသည္​ကိုး.....

Jun Myeonကိုအရင္​​ေမြးခဲ့တာကိုယ္​ဆိုတာ​ေတာင္​့​ေမ့​ေနသလားမသိ....

"​ေဟာ...Pa​ေရ..လာကုန္​ၾကၿပီ.."

Long Coatအ႐ွည္​ႀကီးဝတ္​ထားတဲ့Jun Myeon​ေလး.....

သား​ေလးဝလာသားပဲ.....

​ေဘးကသားအရင္​းက​ေတာ့...ဆြဲ႐ိုက္​ခ်င္​စရာအကဲသိပ္​ပို​ေနသည္​.....

Jun Myeonလက္​​ေမာင္​းကိုကိုင္​ၿပီး...ပါးစပ္​ က​ေနပြစိပြစိနဲ႔ကို​ေလ်ွာက္​လာျခင္​း...

သူတို႔​ေနာက္​မွာ​ေတာ့...ႏွမ​ေတာ္​မိYangက​ေျမး​ေလးMyeon Moonကိုလက္​တြဲၿပီးထြက္​လာ​ေလရဲ႕...

မိYangမ်က္​ႏွာကဆူပုတ္​ပုတ္​နဲ႔..
.​ေ႐ွ႕ကထြက္​လာတဲ့သား​ေတာ္​​ေမာင္​​ေက်ာျပင္​ကိုမ်က္​​ေစာင္​းတထိုးထိုးနဲ႔....

"သားျပန္​လာၿပီ​ေပါ့..."

"ဟုတ္​...ဒီၾကားထဲ PaPaတို႔ကိုပူပန္​​ေစမိတာ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​."

"မဟုတ္​တာကြယ္​...ခရီးပန္​းလာတယ္​ မို႔လား...နားရ​ေအာင္​.."

"ဟုတ္​..PaPa"

"Pa...သားကို​ေရာ...ႏႈတ္​မဆက္​ဖူးလား.."

"ႏႈတ္​ဆက္​စရာလို​ေသးလို႔လား...တစ္​ခ်ိန္​လံုးဖုန္​းဆက္​​ေနၿပီး​ေတာ့မ်ား"

႐ွံု႕မဲ့​ေနတဲ့Xingမ်က္​ႏွာႀကီးကိုၾကည္​့ၿပီးJun Myeonရယ္​မိသည္​.....

Xingက​ေလ..တကယ္​ခ်စ္​စရာႀကီး😟...

"ဟမ္​...ကားကတစ္​စီးတည္​းလား..."

"ဟုတ္​သားပဲ...Zhang Raiကအရင္​ျပန္​သြားတာဆို​ေတာ့...ကားတစ္​စီးတည္​း႐ွိ​ေတာ့တယ္​..​ေနာက္​တစ္​စီးလွမ္​း​ေခၚလိုက္​မယ္​..:"

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Where stories live. Discover now