Part-16(Z andU)

17.3K 1.1K 162
                                    

(Zawgyi)

"အန္​တီ​Yang....အန္​တီYang..."

​ေအာ္​သံက်ယ္​ႀကီး​ေၾကာင္​့Yangတစ္​​ေယာက္​.....Myeon Moon​ေလးကိုထမင္​းခြံ​ေကြၽး​ေနရာက​ေနအျမန္​ထကာ...ဧည္​့ခန္​းဘက္​​ေျပး​ရသည္​....

အလို...တူ​ေတာ္​​ေမာင္​Zhang Yixingပါလား.....

​"အန္​တီYang....Jun Myeon​ေရာ..."အ​ေလးတႀကီး​ေမး​ေနတဲ့တူ​ေတာ္​​ေမာင္​....

ဒင္​းကိုမ​ေက်နပ္​ႏိုင္​​ေသးပါ....

Zhang Raiကလည္​း...ဘာလို႔​ေျပာျပလိုက္​ပါလိမ္​့.....

"Appa...."စား​ေသာက္​​ေဆာင္​ထဲက​ေန​ေျပးထြက္​လာတဲ့Myeon Moon​ေလးက​ေတာ့...သူ႔Appaဆီ​ေျပးတာကိုတန္​း​ေနတာပဲ......

အလကား​...​ေကာင္​စုတ္​​ေလး...မိသားစုကိုစိတ္​ညစ္​​ေအာင္​လုပ္​တာ....

သမီး​ေလးကိုလြတ္​ထြက္​မတတ္​ဖက္ထား​မိသည္​....

"မီးက..Appaကိုသတိရ​ေနတာ...အီး..ဟီး..."​ေျပာလည္​း​ေျပာ...ငိုလည္​းငို​ေနတဲ့သမီး​ေလး​ေၾကာင္​့Yixingမွာသမီးကိုအရင္​​ေခ်ာ့​ေနရတယ္​....

"အင္​း...Appaလည္​းသမီးကိုသတိရ​ေနတာ..."​ေျပာၿပီး...သမီိး​ေလးပါးျပင္​ကိုနင္​့ခနဲ​ေန​ေအာင္​နမ္​းမိသည္​....

အၾကာႀကီးခြဲ​ေနခဲ့ရသည္​မဟုတ္​လား....

Appaလည္​းသမီး​ေလးကိုလြမ္​း​ေနတာ....

သားဖႏွစ္​​ေယာက္​အလြမ္​းသယ္​ၿပီး​ေတာ့..သမီး ​ေလးကထမင္​းစားမၿပီး​ေသးတာမို႔....ဆက္​စားခိုင္​း​ေတာ့...

​ေဘးမွာAppaထိုင္​​ေနပါတဲ့....

သမီး​ေလးက....သိပ္​လြမ္​း​ေနခဲ့တာ​ေနမယ္​......

သမီး​ေလးဂ႐ုတစိုက္​ထမင္​း​ေကြၽး​ေန​ေပမဲ့...​ေတြ႔ခ်င္​​ေနတဲ့သူကိုခုခ်ိန္​ထိမျမင္​ရ​ေသး.....

"အဟမ္​း.....အန္​တီ​Yang.."

"ဘာလည္​း..."​ေျဖပံုက....စိတ္​မပါပံု...

သမီး​ေလးကိုပဲျကည္​့​ေနတာ...

"Jun Myeon​ေရာ..."

"ဘာလုပ္​မလို႔လည္​း.."

​ေမးရက္​တယ္​....ကိုယ္​့​ေယာက်္​ားကိုယ္​​ေမးတာကို....ဘာလုပ္​မလို႔လည္​းဆို​ေတာ့...

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Onde histórias criam vida. Descubra agora