1. Shikamaru X Temari (Shikatema)

6.7K 108 5
                                    



The rain

*Temari*

Unottan néztem ki a kávézó ablakán. Esett.
Már alig volt egy kis kávé a csészém alján.
Unottan lötyögtettem körbe a maradék cseppeket, szeretem az itteni kávét.
Shikamaru megint késik, gondolom elaludt.
Elgondolkodva nyúltam far zsebemhez, felhívjam?
Hagyjuk, raktam az asztalra a telefont.
Úgyis jön.
Mindig jött, mióta először találkoztunk ugyan itt.
Másnap mindketten vissza jöttünk, hátha megint látjuk egymást, és így tovább, míg végül elkérte a számom, aztán egyre jobban lettünk, egyre több időt töltöttünk együtt, egyre jobban megkedveltük egymást, mostanra pedig egy párt alkotunk én, és a kissé lusta, de zseniális, hosszú sötét hajú fiú.
Az ajtó nyikordulására felkaptam a fejem.
Megjött.
- Jó napot! - köszönt a felszolgálóknak, aztán az asztalunkhoz sietett.
- Jó reggelt álom szuszék. - köszöntem mosolyogva.
- Bocsi, csak sok dolgom volt. - mentegetőzött.
- Mindegy. - mondtam. - Már itt vagy és kész.
- Azt hittem kinyírsz, vagy már itt sem leszel. - vakarta meg a tarkóját.
- Hát gondolkodtam, hogy... De nem. - nevettem el magam.
- Ch. Kellemetlen. - mondta, majd megcsókolt.
- Uram, itt a kávéja. - tett le a pincér Shikamaru elé egy jó nagy bögre habos kapuchinot. Mindig ezt itt, már meg sem kellett kérdeznie a pincérnek, hogy mit szeretne.
- Hölgyem? Esetleg még egyet a szokásosból? - kérdezte udvariasan.
- Igen, szeretnék. - mondtam.
- Kis tejjel, cukor nélkül, igaz? - kérdezte mosolyogva.
- Természetesen. - bólintottam.
Miután elment, Shika felém fordult.
- Temari, én rég gondolkodom ezen.. - kezdte. - Nagyon finom az itteni kávé, de te, hogy a francba tudod ilyen töményen meginni?
- Én meg már azt hittem valamin komolyan gondolkodtál, végre, de úgy látszik nem. - nevettem fel. Persze ez csak vicc volt.
Shikamaru nagyon okos, messze fölöttem van IQ ban, pedig én sem vagyok valami buta szőke.
Elbeszélgettünk minden féléről, míg megittuk a kávénk, kipihetük a hétköznapok fáradalmait.
- Nincs kedved egyet sétálni? - kérdezte egy idő után Shikamaru. Aztán elgondolkodva az ablakra nézett. - Esik, de egész szép.
- Menjünk. - bólintottam, kellett a friss levegő.
A nagy fekete esernyőm alatt tökéletesen elfértünk, szeretem ezt az esernyőt, mindig magamnál hordom, bár ez a méretéből kifolyólag annyira nem előnyös.
- Merre? - kérdeztem amikor kiértünk a fő útra.
- Menjünk szél toronyhoz, mostanában úgysem voltunk. - vonta meg a vállát.
A szél torony, egy nagyon magas szikla volt igazából, de mindenki toronynak hívta, egyfolytában ostromolta a szél, és az ember mindig attól rettegett, hogy lefújja a tetejéről
Shikamaruval gyakran jártunk arra, számunkra majdnem olyan fontos hely lett mint a kávézó.
- Na most jön a neheze, - nézett az előttünk magasló óriási, végtelen hosszú lépcső sorra Shikamaru.
- Ugyan már. - nevettem.
- Akkor verseny. - jelentette ki. Én meg egyetértően bólintottam.
Gyerekesek lennék... Áh mi dehogy.
Elég furcsán nézett ránk mindenki.
Mondjuk nem csodálom.
Két huszonéves fiatal zuhogó esőben versenyt fut egy lépcsőn.
Minket azonban nem igen zavartak a furcsálló tekintetek, a versenyre koncentrálunk, tudtam, hogy mostanában Shikamaru sokkal fittebb lett mint volt, tehát komolyan vettem, azonban a teteje felé látszott rajta, hogy kifáradt.
- Feladod? - kiáltottam oda neki. Biztos feladja, gondoltam magamban.
- A fenét. - nevetett, majd mellém lépett, és karjába kapott.
A döbbenettől szólalni sem tudtam.
- Te jó ég Shika tegyél le! - kiabáltam ahogy szóhoz jutottam.
- Azt már nem. - mosolyodott el.
Én meg erősen a nyakába kapaszkodva próbáltam nyugodt maradni.
Csuron vizesen, fáradtan értünk fel.
Azonban ahogy Shikamaru fellépett az utolsó lépcső fokon, már nem tudtam erre figyelni teljesen elbűvölt a látvány, már sokat voltam itt, de soha sem esőben, gyönyörű volt.
Az egész város látszott, homály volt, így a város fényei, és az eső együttese selyem függönyként hatott.
- Ez.. - tettem volna szóvá, de Shikamaru is megszólalt.
- Tem.. - kezdte. - Ja bocsi, mond.
- Mindegy, nem fontos. Mond te. - mondtam.
- De.. Jó rendben. - egyezett bele. - Egy pillanatra le kell rakjalak. - mondta, majd óvatosan leengedett, furcsa volt újra a földön állni.
Shikamaru a zsebébe nyúlt.
- Hát nem így terveztem, a csuron vizesen az esőben állás, és még sok dolog nem volt előre eltervezve, és én nem is vagyok jó ilyenekben.. de...-mondta, majd letérdelt, és felém nyújtotta kezét, benne egy apró, nyitott dobozkával, és benne....
- Sabaku no Temari, hozzám jönnél feleségül? - kérdezte.
Hullott ez eső, és a könnyeim is, mint az zápor.
- Shikaaa. - ugrottam a nyakába. - Igen. - suttogtam.
Letörölte könnyeim, majd megcsókolt.
-Köszönöm. - mondta.

*egy hónappal később*

- Kellenek díszek, meg étel, és.. - folytatta Ino.
- Elég! - nevettem el magam. - Ino kérlek. Éppen nagyobb nehézség előtt vagyok. - mondtam mosolyogva.
- Ma elmondod neki? - kérdezte.
- Mostmár biztos, tehát igen. - bólintottam.
- Jaj Temari! Olyan hamar felnőttünk - ölelt meg legjobb barátnőm.
- Azt hiszem igazad van. - nevettem el magam. - Na megyek. - köszöntem el.
- Majd hívj mindenképpen! - kiabálta utánnam.
- Természetesen! - kiáltottam vissza.

Te jó ég mire készülök.. De végül is nem lepődhet meg annyira, hiszen tudja vagyis... Na jó, hagyjuk úgyis kiderül.
- Shika! - kiáltottam be a szobába amikor haza értem.
- Jövök - hallottam egy álmos hangot. Most kell fel. Gondoltam magamban mosolyogva.
- Szia. - csókolt meg.
- Neked is jó reggelt. - nyomtam puszit a szájára.
- Shikamaru.. - kezdtem.
- Igen? - kérdezte. - Valami baj van? - váltott hangja aggódóba.
- Nem.. Izé.. - kezdtem zavartan.
- Temari? - nézett rám egyre aggódobban.
- Te sírsz? - kérdezte ilyedten, látva az arcomon leguruló könnycseppet.
- Az örömtől. - suttogtam. - Shika, terhes vagyok.
- Tema.. - akadt el a szava, majd olyan erősen magához ölelt, mintha sose akarna elengedni. - Annyira boldog vagyok.
- Na most meg te sírsz, sírós baba. - nevettem fel, miközben mindkettőnknek potyogtak a könnyei.
- Imádlak, te lehetetlen nőszemély. - mosolygott rám.

Wow, itt is lenne az első oneshot.
Halljátok, én izgultam Temari helyett, de komolyan, te jó ég XD ^^
Remélem tetszett.
Nyugodtan írjátok nekem egy kommentet, hogy mi a véleményetek, vagy, hogy milyen párosítást szeretnétek olvasni!
A következő Vattacukor2005 kérésére Naruhina lesz. ^^

Híja
T.Csenge ^^

Naruto oneshotsWhere stories live. Discover now