Chili1126
Számára Neji x Oc oneshotVégül is sikerült a hét végéig befejeznem :D nem lett olyan hosszú, de remélem tetszeni fog!
*Akiko*
Fáradtan dőltem le az edző tér szélén lévő fa tövébe, hiúzom Kazuki mellé, végig simítva bolyhos, selymes fülein.
- Vizet? - kérdezte Neji felém nyújtva az üveget.
- Köszönöm. - vettem el, majd majdnem el is ejtettem. - Ez jég hideg! - tettem le gyorsan.
- Tél van. - vont vallat a Hyuuga fiú. Igaz, tél volt, bár a hó még nem esett idén, pedig vártam már.
Azért jöttünk ki mégis edzeni, a zord idő ellenére, hogy a taijutsumat fejlesszem.
Meglepődtem, amikor egy hete a mindig rideg Neji egy első kérésre beleegyezett, hogy segít naponta edzeni.
Mostanra azonban rájöttem, hogy nekem tényleg nem való más csak a genjutsu.
Bár annak mestere vagyok.
- Hadjuk abba mára. - nézett végig rajtam Neji, pillantásában aggodalom volt észrevetehető, ami Nejitől kifejezetten szokatlan dolog.
- Rendben. - sóhajtottam fel kelletlenül, még elég korán volt, nem volt kedvem haza menni, szívesen töltöttem volna több időt a fiúval.
Végig sétáltunk Konoha főutcájan, kevesen voltak kint, hiszen az idő nem volt éppen volt kellemes.
Kezemet dörzsölgettem Kazuki hosszú, meleg szőrébe, hogy ujjaim ne fagyjanak meg, ilyenkor nagyon irigyeltem hiúzom bundáját.
- Nem ugrunk be Ichirukához egy forró rámenre? - torpant meg Neji, a rámenes előtt. - Melegebben kéne öltözködnöd, teljesen álfagytál. - mondta enyhe nehezteléssel, azonban mosolyogva.
- Úgyan! - mondtam, majd hatalmasat tüsszentettem.
- Hát persze. - nevette el magát a fiú.
- Akkor eszünk? - kérdeztem mosolyogva. Miközben magamban megállapítottam, hogy Nejinek többet kéne nevetni, jól áll neki.*Neji*
Jó hangulatban fogyasztottuk el a ráment, Akiko csak úgy ragyogott, a félre sikerült edzés, és a szürke idő ellenére is.
Kazuki elfoglalta magát egy hús darabbal, míg mi ettünk.
Én már végeztem, így elmerengve ültem, hallgatva a barna hajú lányt, ahogyan éppen egy vicces történetet mesélt Narutórol, és Kibáról.
- És akkor Kazuki és Akamaru eltűntek, aztán Naruto azt kiabál...Mi az? - nézett rám kérdően, amint észre vette, hogy őt nézem.
- Semmi, fojtasd, figyelek. - mosolyogtam rá, Akiko pedig elpirult, ilyenkor nagyon aranyos, gondoltam magamban.
- Tehát utánna.. - folytatta a történetet.*Akiko*
- Köszönjük az ételt. - köszöntünk el a mélyen tisztelt rámenestől.
- Szép estét nektek - mosolygott vissza ránk.
Kilépve a függönyök mögül nagy meglepetés ért minket, míg bent voltunk esni kezdett a hó.
Most mindaddig, amíg csak a szem ellátott, egész Konohát, puha, fehér dunyha borította, és a pelyhek még most is szálíngóztak a föld felé.
- Óóó ~ - tártam ki karjaim és pördültem meg magam körül. - Gyönyörű!
Szemüvegemre kis pelyhek tapadtak.
- Vigyázz, nehogy elcsússz. - figyelmeztetett Neji halvány mosollyal nézve gyerekes örömöm.
- Ez az idei első hó! - kiáltottam el magam, mire a fiú elnevette magát, és ekkor jött a képbe Kazuki, aki nagy lendülettel ugrándozott körülöttünk, hópelyhek után kapkodva, majd nagy örömében nekem ugrott, így mind ketten Nejinek estünk.
Hárman feküdtünk a puha hóban, nem bírtam visszafolytani hangos nevetésem.
Feltápászkodtam, majd kezemet nyújtottam Nejinek.
- Hol a szemüvegem? - néztem körbe.
- Itt van. - kapta fel a földről Neji. - Várj, megtörlöm, csupa hó. - tette hozzá.
Homályosan, de láttam, hogy közel hajol hozzám, majd orromra helyezte a szemüveget.
- Elvarázsolnak ezek a smaragdzöld szemek...-mondta mosolyogva Neji, és kipirosodott arcomra simitott.
- A tieid ametiszt színűek. - néztem mélyen szemeibe, amikbe akkor el tudtam volna veszni, de talán nem is elveszni, hiszen az olyan ijesztően hangzott, inkább megpihenni a tekintete fényében.
Minden olyan természetes és könnyű volt, a következő pillanatban már ajkait éreztem enyéimen. A csók puha volt és meleg.
Szorosan magához ölelt, én pedig hozzá bújtam. Kazuki pedig a lábunkhoz simult.
Hosszú idő után távolodtunk csak el egymástól, de csak, hogy lássuk egymás arcát.
- Mit szólnál hozzá, ha holnap edzés helyett elmennénk valahova? - kérdezte.
- Egy randi? - kérdeztem vissza mosolyogva.
- Természetesen. - puszilt arcon.
Mosolyogva indultunk haza felé.Huh hát vissza tértem.. Ez igazából Chili1126 nek köszönhető, és köszönöm is ^^
Egy kis motiváció mindig jól jön!Még nem tudom, mikor, és melyik kérés lesz a következő, de nyugodtan zaklassatok részkért XD
YOU ARE READING
Naruto oneshots
FanfictionHíja! Üdvözöllek a mindenféle Naruto oneshotok/esetleg hosszabb történetek tárházában. Kérni is lehet shippeket ^^ FONTOS! Mostanában nem igen akad időm írni, szóval a részek bőven késni fognak valószínűleg, viszont mint már többször írtam, a wp tö...