18. Kankuro X Kurotsuchi (Kankkuro)

1.1K 22 6
                                    

Sarada443344 végre sikerült befejeznem ^^
Nagyon sajnálom a késést, de remélem tetszeni fog.

Crimson love

- Kurotsuchi! Várj meg! - kiáltottam kétségbeesetten, a nő után, de ő még csak rám sem nézett, csak bevágta az ajtót az orrom előtt.
Lihegve álltam meg.
- Picsába. - nyögtem fel. Majd miután tizedik kopogtatásomra sem nyitott ajtót a tsusikage, csalódottan elindultam a szálásunk felé.
Mikor hallottam, hogy megyünk Gaarával a Chuunin vizsgára, és, hogy Kurotsuchi is ott lesz nagyon megörültem. Hiszen jelenleg mondhatni ő a barátnőm, de most talán már nem.
-Mindent elrontottam! - fakadtam ki, mint egy gyerek.
Idegesen rohantam be a szobámba.

*Temari*

Elégedetten néztem végig Gaarán. Régen láttam már öcsém, sokat változott azóta.
- Örülök, hogy épségben látlak nővérem. - mondta mosolyogva Gaara. - Régen láttalak.
- Nagyon hiányoztatok nekem. - mondtam nevetve. - Kankuro merre van?
- A szálason. - válaszolt kissé gondterhelten.
- Mi történt? - kérdeztem aggódva.
- Nem tudom. - ingatta a fejét. - De amikor beszélni próbáltam vele, csak elküldött.
- Megpróbálok beszélni vele. - mondtam.
- Rendben. - bólintott.

*Kankuro*

A Chuunin vizsga első két fordulója érdekesen telt, de mégsem tudott lekötni.
Egyfolytában kerestem az alkalmat, hogy beszélhessek Kurotsuchival, de Szikla falui nő látni sem akart.
Unottan sétálgattam Konoha utcáin.
- Kankuro-san! - hallottam meg Shikadai hangját. Ő, és apja Shikamaru, nővérem férje jöttek velem szemben.
- Sziasztok. - köszöntem mosolyt erőltetve arcomra. - Merre mentek?
- Ezdésből jövünk vissza. - mondta Shikamaru. - Holnap lesz az utolsó forduló, tudod.
- Igen, már nagyon várom, sok érdekes harcot fogunk látni. - válaszoltam.
Elkísértem Shikamaruéket a házukig, majd úgy döntöttünk, hogy megiszunk egy szakét együtt.
- Na mesélj, veled mi történt? - kérdezte Shikamaru egy pohárka után.
- Szakítottam Kurotsuchival, vagyis hát ő velem. - ingattam a fejem. Kérdő tekintetére folytattam.
- Végre elhatároztam magam, hogy megkérem a kezét. - kezdtem.
- Oh. - nézett fel Shikamaru. - De hát akkor, hogy fordulhatott ilyenbe a helyzet?
- Egy félreértés miatt, azt hitte egy másik lány kezét akarom megkérni, nagyon bonyolult volt a szituáció, nehéz így elmondani, de a lényeg az, hogy a végén nem sikerült megbeszélnünk. - sóhajtottam fel szomorúan.
- Remélem minden rendben lesz, nincs sok ötletem, de ha tudok segíteni csak szólj. - biztatott Shikamaru.

*Kurotsuchi*

- Francba is. - zsörtölődtem magamban, miközben a meccset néztem.
- Minden rendben? - fordult felém Chojuro aggódóan.
- Persze persze. - mondtam gyorsan, mosolyogva. - Nagyon tehetségesek az idei geninek. - tettem hozzá.
A kazekage és a hokage fiai harcoltak éppen, a végső győzelemért, amikor valami olyasmi történt amire senki sem számított.
Óriási erejű chakrát éreztem meg, mire feleszméltem káosz közepén találtam magam.

*Kankuro*

- Vigyázzatok a falura, amíg én elmegyek. - nézett vissza Gaara a Sasuke álltal nyitott portál előtt.
- Vigyázz magadra. - mondta Temari.
- Mutasd meg nekik mit tudsz!-kiáltottam öcsémnek, de mindeközben hátra, hátra lestem Kurotsuchira, ám a nő egy pillanatra sem nézett rám.
- Kérlek vigyázz magadra. - suttogtam magam elé.

*Kurotsuchi*

Abban a percben, hogy a portál másik oldalán földet értünk azonnal harcba kezdtünk, vagy inkább még a levegőben.
Az ellenségeinknek óriási ereje volt, nem tudtam semmihez hasonlítani igazán.
- Mizukage mögötted! - kiáltottam, és Chojuro szerencsésen kitért egy támadás elől.
Hamarosan csapat munkával sikerült mozgásképtelenné tenni egyik ellenégünk, ám ekkor váratlan fordulat következett, és újjabb veszéllyel találtuk szembe magunk.
- Most megette a saját társa chakráját? - kérdezte döbbenten Darui.
- Úgy látszik! - válaszolt Naruto. - Készüljetek!

Szörnyű harc volt.
Alig tudtam már lábra állni, azonban Naruto, Sasuke és Boruto végül bevitték az utolsó ütést.
Mind megkönnyebülten rogytunk le.
Most már mindenki biztonságban van. - gondoltam magamban elmosolyodva, Kankuro is. Erre a gondolatra egyszerre fájdult meg, és melegedett át a szívem.
Akkor is szeretem őt.

*Kankuro*

Várakozással és félelemmel telve néztem ahogyan az örvénylő portál kinyílik.
Majd amint megláttam a kilépőket, köztük Kurotsuchit, a megkönnyebüléstől óriási kő esett le a szívemről, és a nőhöz rohantam, majd minden előzetes figyelmeztetés nélkül magamhoz öleltem, és megcsókoltam.
Először éreztem, hogy el akar lőkni, de aztán átölelte vállam, és viszonozta csókom.
Éreztem, hogy néznek minket, de nem érdekelt, nagyot nyeltem, majd letérdeltem a földre. Zsebemből elő vettem a kis dobozát, kinyitottam, majd felnéztem a döbbenten, piros arccal álló Tsusikagéra.
- Kurotsuchi, hozzám jönnél feleségül? - kérdeztem, halkan.
Egy pillanatra az összes jelenlevő elcsendesedett, döbbenten nézték a történéseket.
-... gen. - hallottam meg az elcsukló hangját.
- Igen. - mondta hangosabban, és lerogyott velem szemben, szerencsére sikerült elkapnom, mielőtt földet ért volna. Egy ilyen harc után nem csodálom, ha szörnyen kimerült.
Szorosan átkarolta nyakamat.
- Köszönöm. - suttogta.
- Nem, én köszönöm. - válaszoltam mosolyogva.
Ekkor, mindenkiben tudatosult a helyzet, gratulációkkal árasztottak el minket, én meg csak mosolyogni tudtam, és egyre csak magamhoz szorítani kedvesem.

Sziasztok ^^
Remélem tetszett ez a rész.
A következő Itachi x Oc lesz @
Híja
T.Csenge

Naruto oneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora