9. Obito X Kakashi (Obikaka) /part 1/

1.9K 73 10
                                    

Itt a következő rész foreveranimefan0 számára, remélem tetszeni fog.
2 részben hozom a sztorit,, mivel elég hosszú lett, nem biztos, hogy a következő lesz a folytatás, de próbálok sietni ^^

BAKA

*fiatal Kakashi*

- Obito! - kiabálta integetve Rin a felénk siető fiúnak.
- Már megint késik. - ingattam a fejem.
- Ugyan ugyan. - mondta Minato-sensei, de azért érződött hangján a neheztelés.
- Bocsánat a késésért. - mondta gyorsan Obito amint ide ért. - Csak segítettem egy..
- Mindegy, induljunk. - vágta rá nevetve a sensei. Túl elnéző, fortyogtam magamban.
Aznap egy nehéz küldetést kaptunk a hokagétől, egy főnemest kellett megvédnünk egy tárgyaláson, idáig rendben is volt viszont ez a bizonyos főnemes egy fél világot magára haragított folyamatos lázongásával, így hát valószínű volt a támadás.
- Mindjárt a palotánál vagyunk. - szólt hátra Minato.
Kicsit lassítottunk, hogy jobban figyelhessünk, ugyan itt még nem számítottunk támadásra, de azért jobb az óvatosság.
- Aúúú!-hallottam meg magam mellől Obito hangját, aki éppen hasra esni készült a saját lábába, persze nem csak úgy hanem engem is magával rántva kapaszkodó gyanánt.
- Auch. - szisszentem fel amikor földet értünk, vagyis én földet értem, Obito pedig rám esett.
- Bocsánat Kakashi! - ugrott fel rólam amikor össze szedte magát.
- Máskor figyelj jobban. - vontam vállat, de közben próbáltam elrejteni piros arcom, ugyan Kakashi! Mondogattam magamnak, te ennél jobb ninja vagy.
- Jól vagytok? - lépett oda hozzánk Rin.
- Persze, siessünk - bólintottam.
- Te is Obito? - fordult felé Rin. - Olyan piros az arcod, nem ütötted meg magad?
- Ne.. em. - hebegett Obito.
- Gyerünk srácok. - intette nekünk Minato-sensei.

*Minato*

- Késtek. - mondta köszönés képpen a főnemes, név szerint Doitano-san.
- Tudtommal pontosan érkeztünk sőt hamarabb a megbeszéltnél. - tettem óvatosan szóvá.
- Mindegy. Tíz perc és itt lesz a csapatom, addig felkészülök, a kapu előtt várjanak. - jelentette ki hidegen.
- Értettem. - vontam vállat.
- Milyen kellemetlen személyiség. - jegyzet meg Kakashi, mihelyst a férfi eltűnt a kapu mögött.
-Nem csoda, hogy ennyi ellensége van. - szólalt meg Obito.
- Ugyan fiúk. - vakartam meg a tarkóm, igaz nekem sem volt ínyemre ez a küldetés.
Hamarosan sikerült elindulnunk, bár elég bonyolult ügy volt a folyton hisztiző főnemes miatt.

*Obito*

Egész nap csak utaztunk, de este felé a sensei azt mondta megállunk, mivel mivel elég közel vagyunk ahhoz, hogy ha másnap reggel megyünk csak tovább akkor is oda érünk időben.

- Kakashi... - szólaltam meg elgondolkodva.
- Hm?
- Amúgy te mit gondolsz a.. - kezdtem volna, végre rá szánva magam, hogy talán elmondjam neki mit is érzek, de félbe szakított.
- Azt hittem valami fontos, hagyj aludnunk kell amíg nincs csere különben nem leszünk majd hatásosak, ha megtámadnak és harcolunk kell. - mondta unott hangon, majd elkezdte össze rendezni a hálózsákját.
- Szerintem Rin akkor is csodálatos! - vágtam rá, nem nem ezt akartam mondani. Egyáltalán nem, de annyira mérges voltam Kakashira, hogy figyelembe sem vesz, hogy úgy éreztem muszáj valamit mondanom,
Mit gondoltam majd féltékeny lesz? Ah ugyan Kakashi?
-Hogy álltok fiúk? - lépett mellénk Rin mosolyogva.

*Kakashi*

- Ki lesz az első őrködő? - kérdeztem figyelembe sem véve a lányt. Nem mintha bármi bajom lett volna Rinnel, nagyon szerettem a lányt, csak hát Obito folyamatos áradozása miatt kezdett elegem lenni az egészből, miért kell mindig nekem mondani, hogy mennyire imádja őt?
Egyszer szívesen rá vágnám, hogy "én még téged", de tudom, hogy értelmetlen lenne, csak megutáltatnám magam vele.
- Te kezdesz Kakashi, aztán Minato-sensei, Obito, és én. - mondta a lány.
-Rendben- bólintottam.
- Kakashi amúgy nincs kedved beszélgetni? - kérdezte Rin.
- Nincs. - mondtam egyszerűen.
- Lehetnél kedvesebb Rinnel. - mondtam Obito. - Én soha sem utasítanám vissza. - tette hozzá.
- Én nem te vagyok. - mondtam.
- De nem érted, hogy ő nagyon szeret téged, és, hogy figyel rád?! - kérdezte, vagy inkább kiabálta már Obito.
- Értem, de nem érdekel, nem tudok vele mit kezdeni rendben?! - mondtam már én is emelt hangon.
- Én tényleg szeretlek Kakashi. - szóltalt meg halkan Rin is, már csak ez kellett, nem akarom megbántani őket, de..
- Én meg mást szeretek nem értitek?! - fakadtam ki végül. - Hagyjátok már abba! - kiabáltam, majd sietve elindultam valahova bárhova csak ne a közelükbe, ezt jól el cseszetem.

*Obito*

Óvatosan vígasztaltan a pityergő Rint, nem hiszem el, hogy Kakashi ilyen gyerekes!
Már tizenhat éves, de nem érti, hogy mi is történik? Vagy talán én sem értem?
Gondolkodtam el.
Holnap beszélek vele, már nincs min rontani, döntöttem el.
Bocsánat Rin.

*Kakashi*

Én kezdtem az örködést, így a táborhelytől távolabb, egy fán foglaltam helyet.
Az aznap történteken gondolkodtam, nagyon csúnyán viselkedtem mindenkivel,
szegény Rin valószínűleg vérig sértődött azért amit mondtam neki, Obito meg... Hát igen, neki meg fogalma sincs arról, hogy miért is kiabáltam vele, pedig nem tett semmit.
Gondolataimból egy ág reccsenése riasztott fel.
- Ki van ott?! - kiáltottam.
- Csak én vagyok. - hallottam meg a sensei hangját, mire vissza ültem az ágra.
Minato-sensei mellém ült, de sokáig nem szólalt meg, csak bámulta az eget, nem látszottak a csillagok, de a felhőkön át is szép volt a holdfény, kísértetiesen szép.
- Obito, igaz? - kérdezte hirtelen.
- Tessék? - kérdeztem vissza.
- Akit Rinnek említettél az Obito volt igaz? - kérdezte újra. Elpirultam, már tudtam miről beszél, magamban már rég elfogadtam az érzéseim, akkor is ha egy idióta, fárasztó, és elképesztően szerencsétlen illető iránt érzek így, aki méghozzá fiú is, de mégis ez úgy kimondva, méghozzá Minato-sensei által nagyon furcsán hangzott.
- Igaz. - hajtottam le végül a fejem.
- Ugyna ugyan mi ez a depressziós arc? - tette a vállamra a kezét a sensei.
- Szörnyű vagyok. Kiabáltam velük pedig csak az én hibám. - mondtam halkan.
- Ne mondj ilyet Kakashi, először is az nem hiba, hogy szerelmes vagy, másodszor pedig tudod, hogy nem haragszanak rád. - mondta Minato-sensei mosolyogva.

To be continued 🔜

A következő rész vagy ennek a foyltatása vagy Cassy1997 számára egy kiba x Oc lesz.
Remélem tetszett ^^

Híja
T.Csenge

Naruto oneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin