Itt lenne a következő oneshot, Nia1133 számára, az oc neve pedig Uchiha Akira.
*Akira*
- Sasuke! - kiáltottam, miközben a fiú után rohantam.
Megállt, rám nézett, szomorúan, szemei feketék voltak, nem tette őket égővé sharingan.
- Bocsáss meg Akira. - mondta, majd semmivé vált.Felriadtam, az ágyamban feküdtem, vagyis pontosabban ágyunkban, mellettem pedig, Sasuke, aludt.
Az ablakhoz sétáltam, és kinyitottam, a friss levegő most is segített, mint mindig, azonban a szorongás nem múlt el teljesen.
Már olyan rég gyötört ez az álom, mióta az Orochimaru incidens történt, akkor, hála istennek, sikerült meggyőzöm Sasukét, velem maradt.
Hirtelen két kezét éreztem meg a derekanom.
- Nem tudsz aludni? - kérdezte halkan Sasu.
- Csak kellett egy kis levegő. - mondtam. - De mostmár jól vagyok. - tettem hozzá mosolyogva. Megnyugtatott, hogy most itt van velem.
- Aludjunk, holnap nehéz napunk lesz. - mondta.
Igaz is, majdnem elfelejtettem, hogy csoportos küldetésre megyünk, jutott eszembe.*Sasuke*
Aggódva néztem az alvó lány, nem tűnt nyugodtnak.
Végül én is álomba szenderültem mellette, de a reggel nagyon hamar eljött.
- Sasuke! - hallottam meg a hangját.
- Mi történt? - kérdeztem félálomban.
- Indulunk kell. - mondta a lány. - Már össze pakoltam mindent ami kell, Kakashiék várnak ránk. - mondta mosolyogva.
- Rendben, sietek. - bólintottam.* * *
Az erdő csendes volt, túl csendes.
Mind feszült idegekkel haladtunk előre.
- Byakugan! - hallottam Hinata hangját.
- Látsz valamit? - kérdezte Kakashi.
- Nem, a közelben semmi chakra, csak.. - kezdte a a hyuuga lány.
- Igen? - kérdezett vissza Kakashi.
- Nem tiszta a látó terem. - mondta Hinata.
- Ezt, hogy érted? - kérdezte Akira a beszélők mellé ugorva.
- Olyan mintha zavarnák a chakra áramlást. Nem látom pontosan.
Akirával össze néztünk, majd aktíváltuk sharinganunk.
Egyszerre kiáltottunk fel.
- Jobbról! - hallottam a lány hangját.
Mire újra felocsúdtam, már folyt is a harc.
Maszkos alakok ugrottak elő a fák közül, rendezett alakzatban.
A csapatunk tagjai a védekezésra koncentráltak.
Kezdetét vette a harc.
Hamar rá jöttem, hogy csak a számuk számít elönynek, hiszen egyszerű mozdulatokkal is könnyedén kiütöttem őket.
Aztán hirtelen megtörtént a baj.
Szó szerint Sakura.
- Sasuke-kun! - kiabálta felém ugorva. - Mögötted! - alig volt időm felfogni mi történt, tudtam, hogy mögöttem van egy támadó, és ki tudtam volna védeni, azonban a lány hirtelen feltűnése összezavart.
- Sakura vigyázz! - kiabáltam, miközben arrébb löktem, azonban e miatt én kerültem a penge elé.
- Sasuke! - hallottam meg egy ismerős hangot, majd egy aranysárga hajzuhatagot láttam magam előtt.
- Akira!*Akira*
Fehér semmi.
Ez a két szó jutott eszembe, ahogyan ott feküdtem.
Feküdtem? Nem inkább lebegtem, fogalmam sem volt arról hol vagyok.
Aztán hirtelen mintha felrémlett volna valami.
Harcolunk, az erdőben, és Sasuke bajban volt.
Aztán egy ismerős hangot hallottam.
- Akira! - halk hang volt, nem tudtam ki a tulajdonosa, de valami meleg érzés fogott el hallatára.
- Akira! - hallottam mostmár tisztábban.
Sasuke? Kérdeztem halkan, de talán meg sem szólaltam.
Aztán tisztán hallottam a hangot, és mintha tényleg fény lett volna.
Lassan kinyitottam a szemem.
- Sasuke? - kérdeztem álmosan.
A fiú felnézett, és egy pillanatra mintha elködösült volna a tekintete.
Körül néztem.
- Kórházba vagyok? - kérdeztem.
- Akira! - kiáltott fel, hirtelen.
- Sok idő kellett. - nevettem el magam. Majd szorosan megöleltem.
- Azt hittem soha nem kelsz fel. - mondta halkan.
- Ugyan, nem foglak itt hagyni téged. - mondtam mosolyogva.
- Hogy jutott eszedbe, hogy elem ugorj? - kérdezte kicsit mérgesen. - Meg is halhattál volna!
- Ha nem ugrom, akkor meg te. - mondtam.
Erre csak felsóhajtott, majd magához húzott.
- Kérlek vigyázz magadra, tudod, hogy te vagy nekem a legfontosabb, igaz? - kérdezte.
- Tudom, és köszönöm. - mondtam halkan.
Elmosolyodott, majd megcsókolt.Először is, bocsánat, hogy ilyen későn hoztam a részt, és, hogy ilyen rövid lett.
(。•́︿•̀。).
Ezen felül, remélem, hogy tetszett ^^Hamarosan hozom a következő részt, ami Gaalee lesz Vattacukor2005 számára ^^
Híja
T.Csenge ^^
STAI LEGGENDO
Naruto oneshots
FanfictionHíja! Üdvözöllek a mindenféle Naruto oneshotok/esetleg hosszabb történetek tárházában. Kérni is lehet shippeket ^^ FONTOS! Mostanában nem igen akad időm írni, szóval a részek bőven késni fognak valószínűleg, viszont mint már többször írtam, a wp tö...