23. Volim te

163 13 6
                                    

Stao je kao ukopan pred mene gledajući me svojim predivnim smeđim očima. Plakao je,iiako sam ga vec vidjela kako plaće ovaj je put bilo drugačije. U tom se trenutku u njemu nakupilo previse tuge i bola,cini mi se da ga je ovo potpuno slomilo.

<Ne,Aslinn to nije istina. Lazes mi samo kako bih patio,ali ja sam već dovoljno patio. Aslinn reci da lazes.>

<A šta ti misliš da je meni sad u planu samo tebi napakostiti. Ne mogu promjeniti stvarnost znaš. A to šta ti ne želiš čuti istinu nije moj problem. Zar misliš da je meni svejedno,i ja bih htjela da mogu reci kako lazem ali evo ne mogu utjecati na to. Umirem Lukas i to je surova istina. Nema lijeka. Vec neko vrijeme imam problema sa srcem i tesko podnosim bolest.>

<Ali ja te volim i ne mozes me napustiti. Trebam te Aslinn vise od svega. Šta ću ja bez tebe?>

Pao je na koljena plačući jos jače nego prije. Počeo je drhtati.

<Joj daj molim te,misliš samo na sebe. Razmisljas samo o tome da ne ostanes sam. Uopce te nije briga za mene. Ne želiš biti sam i to je sve,al eto to ti je prilika da vise budeš uz brata>

<Aslinn nisam tako mislio... I sama znaš da te volim,a mislim kako i ti mene voliš ali samo ne želiš priznati. Ne mislim samo na sebe, zelim te kraj sebe što znaci da te volim i da te ne zelim izgubiti a ne da se bojim što cu ostati sam>

<Joj da sigurno, lazes sebe i mene. A svi znamo kako ces odmah iskoristiti priliku da nađeš neku novu . Hmm samo hoćeš li i nju oteti ili si se predomislio a ja sam ti samo bila pokusni kunić. Ja sam izigravala budalu jel da, a druga ce mozda imati bolji tretman. Hoćeš li i njoj pricati da je volis?>

<Prestani. Dobro znaš da ne lazem i da te volim vise pa cak i od sebe. Da mogu istog bi trena zamjenio mjesta, da ti budeš zdrava a ja da umrem>

Vise nisam mogla podnijeti njegove riječi. Okrenula sam se i iako to nisam željela pocela sam plakati. Vrijeme je da odem, ne želim da vidi kako plačem.

<zbogom Lukas>

Ostavila sam ga da kleci i plače. Htjela sam ostati i zagrliti ga, ali jednostavno nisam mogla dopustiti da vidi kako mi je zapravo stalo do njega.
Odjurila sam doma gdje sam narednih tjedan dana provela zaključana u sobi. Nisam jela,a bolest me polako izjedala iznutra. Tesko mi je razmišljati o bilo cemu drugome osim o Lukasu,gdje li je sada.

Lukas P.O.V

Ne javlja mi se vec vise od mjesec dana. Ne zeli mi ni pogledati poruke,a njezini me roditelji ne puštaju k njoj. Kažu da je nisam dostojan.kako me ne treba,kako samo zeli mir.

A onda se nakon nekih tjedan dana dogodilo ono o cemu sam najvise strahovao. Oko jedan ujutro zazvonio mi je mobitel.

<Lukas Granger>

<Da>

<Oprostite što vas budimo ovako kasno ali mislimo kako biste zeljeli znati novosti o gospođici Aslinn Smith. Njezini roditelji su rekli da bas obavijestimo kako je gospođica preminula>

Mobitel mi ke ispao na pod razbivsi se,ali trenutno nisam imao volje da ga podignem. Žurilo sam u prazno,a suze su ne normalno tekle mojim licem. To nije mogla biti istina, pokušavao sam se uvjeriti kako sam krivo cuo ili su krivo nazvali ali jednostavno nisam mogao. Jasno sam čuo kako je izgovorila njezino ime. Nije moguce da je vise nema, šta ću bez nje. Ona je jedini razlog zašto sam imao volju za život. Živio sam za njezin osmijeh a sada je više nema, jedine osobe koju sam ikada volio i koju cu ikada voljeti. Bila mi je sve. Nitko je ne može zamjeniti,nitko nije kao ona. Bila je posebna.

Za nekih 2 sata kada sam se vec pribrao otišao sam do bolnice gdje su me čekali njeni roditelji. Znao sam da umire,ali o tome nikad nisam razmišljao. Nikada nisam razmišljao kakav će biti svijet bez nje, kakav će biti moj život bez nje.

<Ah Lukas konacno si stigao> zagrlila me njena majka. Nisam to očekivao od nje,ali u ovom trenutku nije bilo ni vrijeme mi mjesto da izigravanja neprijatelje.

<Znam da si potresen,ali ona sigurno nebi htjela da tu cmizdrimo stalno>

Ako vas zanima kako je doista umrla, odati cu vam tajnu. Iako je vec podlegla bolesti i srce joj je usporeno radilo doktori su bili odgovorni za njenu smrt. Isključili su aprate,moglo bi se reci da su joj htjeli učiniti uslugu. Nisu zeljeli da se vise muči. Naravno Lukas nikad nije saznao istinu.

<Evo ovo ti je ostavila> pružila mu je ruku u kojoj je čvrsto držala mali komad papira. Otvorio ga je polako,razmišljao je o najgorem. Ali naravno prevario se. Na papiricu je malim slovima pisalo:

Volim te Lukas!!
               Aslinn.         

Prislonio ga je srcu nastaveci plakati što je jace mogao. Ko bi pomislio da muškarac moze toliko plakati,ali eto slomljeno srce cini čuda.

Sprovod je bila jos uzasnija stvar. Jednostavno niste mogli doći tamo a da ne zaplacete. Lukas je stajao pokraj Tie. Uhvatila ha je za ruku. Nije imala šminke i jos u suzama izgledala je kao smrt. Lukas je obukao odijelo u kojem je prvi put izašao sa Aslinn na veceru s njegovim roditeljima. Cijeli grob je bio okružen lampionima i vijencima s bijelim ruzama. Njezina slika prekrivena je crnom svilom.Lukas je u zemlju ubacio mali papirica roze boje, pa ipak to joj je bila najdraža boja. A u ruci je jos uvijek stiskao njezin papiric.

Aslinn uvijek ću te voljeti,vidjet ćemo se uskoro.

(Ne) postoji ljubav Where stories live. Discover now