Neko je vrijeme gledao u mene tražeći odgovor.
« Mislim kako ne bi shvatila kada bih ti rekao » željela sam čuti pravi odgovor, a ne ovo.
« Ali ne razumijem, otmičari inače ubijaju, siluju i tuku djevojke. A gledaj nas, sjedimo ovdje kao da se ništa ni nije dogodilo. Ne razumijem zašto si to napravio, mogli smo biti prijatelji, ići u kino ili nešto a ne ovo. »
« Zašto da ti objašnjavam kad ionako ne bi shvatila. Volim te Aslinn i to je jedini razlog zašto si ti sada ovdje. Jednostavno nisam mogao bez tebe, a uvjeren sam kako me inače ne bi ni pogledala. Ovoj je bio jedini način da te natjeram da me voliš »
« Nikad te neću moći voljeti, nakon ovoga. Iako me nisi povrijedio previše te mrzim zbog svega. Jednostavno shvati JA TE NE MOGU VOLJETI »
« Mislim da se varaš, tvoji su se planovi već počeli mijenjati. Malo dio tebe me već zavolio, a mislim kako će uskoro i drugi dio popustiti, samo čekaj. Brzo ćeš se predomisliti. Zar misliš da nisam u pravu, hmm pa onda ako je tako reci mi zašto si još uvijek tu, zašto još sjediš pored mene? Zašto već nisi otišla i ostavila me da ležim sam ovdje u bolnici? Zašto si popustila i vratila se meni, ako me nisi zavoljela? » ustao je i krenuo šetati ispred mene.
Razmišljam o onom što je rekao, ali to ne može biti. Ostala sam iz samo sažaljenja, pa ipak sam ja ta koja je kriva zbog toga što je u bolnici, ali to ništa ne znači. Ne volim ga i u to sam potpuno sigurna, a on si može misliti što god želi.A što ako je ipak upravu??
« Hajde idemo unutra » njegov me glas trgnuo iz misli. Htio me uhvati za ruku, ali sam se izmaknula i samo nastavila hodati dalje ostavljajući ga iza sebe.
Uletjela sam u sobu. Nije bilo nikoga, zacijelo su njegovi roditelji već otišli. Lucas još nije došlo jer je bio u podosta velikom zaostatku iza mene. Počela sam kopati po njegovim stvarima i nikad nećete pogoditi što sam našla..... Bio je to moj mobitel i radio je. Čula sam kako netko ide prema sobi, sigurno je Lucas. Spremila sam mob u džep i sjela sam u fotelju kraj prozora. Legao je u krevet i ubrzo zaspao. Lagano sam ustala i izašla u hodnik gdje sam na svu sreću srela njegove roditelje. Gledali su u mene , ali sam ja samo produžila dalje, ne da mi se razgovarati sa njima. Neka im on objašnjava. Stala sam uz zid jer me nekoliko policajaca skoro oborilo na pod. Trčali su u smjeru Lucasove sobe,što je ponovno promijenilo moje planove. Okrenula sam se i krenula prema sobi. Stigla sam u pravi čas. Tek toliko da čujem zadnje riječi.
« Uhićeni ste zbog otmice Gospođice Aslinn Smith, a sada recite gdje skrivate djevojku dok sam još dobre volje . »
« Ne skrivam ja nigdje nikoga tek toliko da znate »
« Ma jel, znači ljudi lažu, tko zna što ste joj već sve napravili » policajac ga je čvrsto uhvatio i povukao za sobom
Već su krenuli prema izlazu s njim kada sam im ja prepriječila put.
«Kao što vidite ja sam ovdje, a sada ga pustite. » pogledali su me zbunjeno, samo je Lucas imao osmjeh na licu.
« Rekla sam da pustite moga dečka«
« Vašeg dečka?? Žao mi je ali mi smo dobili dojavu o vašoj otmici Gospođice, a ovaj ovdje je okrivljen kao počinitelj, nemojte ga braniti »
« Kao što vidite stojim pred vama živa i zdrava, on me nije oteo. Dečko mi je i živimo skupa » začudila sam se sam sebi, više nisam mogla slušati svoje laži, ali ga nisam mogla ostaviti na cjedilu. Njegovi su roditelji i dalje stajali sa strane, nisu shvaćali što se događa, ali jbg nitko ih nije uveo u tijek događaja. Samo se njegova majka usudila govoriti.
«No Zar je niste čuli, pustite ga već jednom. Zar ne vidite da nije ništa kriv. Pa djevojka stoji pred vama, a koliko sam čula oni su i zaručeni » osmjehnula se na te riječi. Ne mogu vjerovati da im je i to izlagao. Branim ga a on još priča takve gluposti. Nakon svega to nije ni zaslužio ali evo opet sam tu u njegovoj obrani.
« Hm pa dobro, ako vi tako kažete. » skinuo je lisice s njegovih ruku i krenuli su prema izlazu. « Oh da i čestitam vam gospođice » došlo mi je da se tamo ispovraćam po njima koliko mi se gade.
« Vidiš da sam bio u pravu »
« Samo se ti nadaj » odgovorila sam mu i mogla se jasno osjetiti oštrina u mome glasu. Samo me pogledao a onda se okrenuo i otišao u krevet kao da se ništa nije ni dogodilo. Pogledala sam ga i mogla sam vidjeti kako plače, sasvim tiho. Taj veliki frajer ponovno je zaplakao, a mislim kako sam ja opet bila razlog tomu. Okrenula sam se i izašla iz sobe ostavljajući ga samog sa roditeljima. Krenula sam prema dizalu iii PAFF, zaletjela sam se u nekoga.
« Isuse Aslinn pa ti si živa » zagrlila me.😕
VOCÊ ESTÁ LENDO
(Ne) postoji ljubav
RomanceMnogo je djevojka na ovome svijetu, ali on vidi samo jednu vrijednu njegovih pogleda. Deset godina uložio je u potragu za srećom, u potragu za njom. Nije ga primjećivala, ali on je uvijek bio korak uz nju, bio je uporan. Znao je svaki njezin pokret...