"Budi strpljiv. Za neke je stvari potrebno vremena"
Gledam ga sa nekim strahom. Nmg vjerovati da ce me kazniti. Pa nisam nista učinila, barem ne još.
On samo šuti i gleda u zid, kao da se nista nije ni desilo. Okrenut se prema meni... Vise nije bio ozbiljan, smijao se, ali ne onako tiho već jako glasno.« Joj ludice , zar stvarno misliš da bih te mogao ozlijediti. Toliko dugo cekam tvoj dodir. Nemam te srca po vrijediti.
Gledala sam ga zbunjeno. Bas neki čudan lik.
« Gle ja sad moram ići. Neće me biti nekih tjedan dana, ali bez brige neces biti sama. Sluškinja je tu ako sta trebas. Nastaviti ćemo razgovor kad se vratim. I nemoj da cujem da si bila zlocesta »
Pa uopće nismo razgovarali, on je pričao sam sa sobom.
«Zar neces pitati dečka kuda ide »
Zar se on sali sa mnom?
Izgleda da ne, posve je ozbiljan..... Čeka odgovor.« Ahm da, kuda ides » pitam tek toliko da ga ne bih opet na živcirala.
« Putujem roditeljima, nisam ih vidio već neko vrijeme. Sigurno se brinu » izgledao je kao da ce svakog trena početi plakati, kao neko dijete.
« Heh morati cemo ici na neku večeru da ih upoznas » zvučao je uzbuđeno.Nije mi se svidjela njegova ideja. Mislim može on ici na večeru, ali bez mene. Ne znam nista o njemu, osim imena, i on očekuje da cu upoznati njegove roditelji srry dečko ali neće ici✌već cu ja smisliti kako da odem odavde.
Ustao je i krenuo prema vratim. Još se jednom okrenuo i pogledao u mene.
« U 7 budi spremna za večeru »rece nasmjesivsi se i polako zatvori vrata. Mislim da ih nije zaključao. Možda je zaboravio....
Ovo mi je savršena prilika za bijeg. A sto ako stoji pred vratima?
Čekam i osluškujem, nista se ne cuje. Pa valjda je stvarno otišao,nebi izdržao tako dugo u mirnom položaju....Krenem nekako nesigurno prema vratim, zelim biti sto tisa ali vrata skripe. Čini mi se da sto ja opreznija pokušavam biti, vrata postaju glasnija....
Uspjela sam uci u hodnik, a da nitko(barem sam se nadala) nije cuo. Duz cijelog hodnika bio je tepih tako me nitko nije mogao čuti kako hodam . Na zidovim ima puno slika, vjerojatno od njegove obitelji ali nemam vremena razmišljati o tome. Moram naći izlaz prije nego me vidi....Mislim da neće ići.
« A tu si, Aslinn. Kuda si krenula? »
Aslinn
Lucas
VOUS LISEZ
(Ne) postoji ljubav
Roman d'amourMnogo je djevojka na ovome svijetu, ali on vidi samo jednu vrijednu njegovih pogleda. Deset godina uložio je u potragu za srećom, u potragu za njom. Nije ga primjećivala, ali on je uvijek bio korak uz nju, bio je uporan. Znao je svaki njezin pokret...