# Alice pov. #
Ma uit in jur,constatand ca sunt intr-o camera.Nu pare o camera de spital,e prea frumoasa,dar mirusul specific de spital o da de gol.
Mereu mi-a fost rau in spital.
Sunt trezita de gandurile mele de usa deschisa si inchisa foarte incet.
Vad un om cunoscut,anume Alex.
Eu:-Alex.Unde este Ivi?
Alex:Se distreaza cu un tip.Josh sau ceva de genul...
Eu:-Alex,esti sigur de ce spui?
Alex:-Aaaaa...Da.
Eu:-Scoate-ma de aici.Vreau sa-l vad.
Alex:De ce?
Eu:-Doar semneaza odata nenorocitele alea de acte si nu ma mai zapaci atat.Tu chiar nu vrei sa ma vezi fericita?spun cub o fata de catelus.
Alex:-Fie.spune exasperat.
Eu:-Stiu ca ma iubesti.
...
Imi iau hainele cu care am venit,adica acelea din club si fug ca o disperata,cu pantofii cu toc in mana.Ce?Parca nu au mai vazut o fata disperata.Josh a fost cel mai bun prieten al lui Liam.
M-a iubit la fel ca pe o sora,iar pe Ivi ca pe o iubita.Problema era ca ea era impreuna cu Liam.
Liam a murit in urma unui accident,cand se intrecea cu Josh.S-au dusmanit pentru o vreme dar pana la urma s-au prins ca sunt facuti pentru a fi prieteni.
O lacrima imi paraseste fara voia mea trupul,curgand pe obrazul meu.
Fug,nu stiu unde,dar fug.
Ma opresc cand in fata mea sta....
Hei lume.Scuze ca este atat de scurt dar meh..
Cand postez mai des se intampla sa fie si mai scurte capitolele.V-am pupat ,eclerele male.{Nu ma judeca.Ador eclerele}.
CITEȘTI
Iubirea poate sa ucida
Teen FictionIubirea poate să ucidă. Alice şi Ivi vor afla asta pe pielea lor, îndrăgostindu-se de cine nu trebuie. ______________________________________ -Mă urăşte. Chiar mă urăşte!