Pe uşă intră Crystal, mama lui Alice şi al lui Alex.
Crystal:-Ivi, draga mea, eşti bine?
Eu:-Da, mulțumesc pentru grijă doamnă.
Crystal:-Orice pentru familie. Tu eşti sora din altă mamă a lui Alice.
Eu:-Este o prietenă bună.
Crystal:-Aşa şi speram. Ştii, draga mea, care este situația ta cu Alex?
Eu:-Domnă...
Crystal:- Nu-mi mai spune doamnă, nu sunt chiar aşa de bătrână...
Eu:-Aveți dreptate doam... Crystal.
Crystal:-Ce este între tine şi el?
Eu:-Nu ştiu.
Crystal:-Am şi eu o fiică, ştiu să ascult o fată.
Eu:-Crystal, nu te supăra, dar nu cred că eşti persoana indicată cu care să vorbesc despre asta.
Crystal:-Draga mea, ştiu să păstrez un secret, îmi poți spune.
Eu:-Bine, voi avea încredere. La început, Alex mi s-a părut un arogant, să-l văd după atâția ani aşa de rece şi distant..., dar apoi încetul cu încetul am început să-l plac. În ziua în care mi-am dat seama de asta, eram la mare, el a venit cu o tipă la noi, informându-ne că este iubita lui, Lia. Vă imaginați cum m-am simțit, după câteva zile s-au despărțit, şi el a încercat să se apropie de mine. Eu am fugit în camera mea, ca un copil, şi el a venit după mine, eu recunoscându-i totul, el mi-a spus că pot avea încredere în el, ne-am sărutat şi în acelaşi timp l-a sunat Lia, fosta lui şi l-a invitat la ea şi el a acceptat spunând că mai bine petrece timp cu ea decât cu mine, doamnă, vă spun cu sinceritate, cred că e bipolar.
Crystal:-Draga mea, nu sunt mama ta, dar îți pot spune ceva, eu l-am iubit pe Kill şi după tot ce mi-a făcut l-am iertat, dacă îl iubeşti cu adevărat pe Alex, nu vei renunța la el, indiferent de câte certuri veți avea. Dacă mai ai vreo nelămurire sau vrei să primeşti un sfat, mă chemi sau vii la mine.
Am zâmbit, mama nu mi-a fost aşa de aproape când am avut nevoie.
Eu:-Crystal, eşti un suflet foarte bun.
Crystal:-Draga mea, mulțumesc, acum trebuie să plec, altfel voi întârzia la muncă.
Eu:-Să mai vii, da?
Crystal:-Glumeşti? Normal că voi mai veni, voi lăsa urmă în scaunul ăla, spune arătând spre scaunul de lângă mine.
După ce iese las lacrimile să curgă.
În salon intră Alex.
Alex:- Ivi, ce s-a întâmplat, de ce plângi?
Eu:-Alex...
Alex:-Da.
Eu:-Alex...eu cred că...am început să te...am început să te iubesc.
Alice P.O.V
Ochii ăia, zâmbetul ăla, uite aşa m-a apucat 00:13 cu gândul la el.
Îl iubesc.Sunt scoasă din gândurile mele de un zgomot auzit din bucătărie.
Îmi iau cartea mea superbă numită "Sub clar de lună" de 500 de pagini, vă imaginați cât doare dacă eşti lovit cu ea.
Ies pe coridor şi păşesc uşor spre bucătărie.Eu:-Ține mâinile sus!țip la persona din fața mea.
El se întoarce la mine zâmbind.
Eu las cartea jos şi chicotesc.
Eu:-Ce cauți aici?
Adam:-Te căutam.
Eu:-În frigider?
Adam:-Căutam camera ta dar am găsit bucătăria şi m-am gândit să ronțăi ceva.
Eu:-Nu am nimic în frigider, azi m-am mutat aici şi Ivi e în spital, ți se pare că am chef de cumpărături?
Adam:-Uşor, inspiră, expiră.
Eu:-Aşa, şi de ce mă cauți?
Adam:-Nu am unde să stau...
Eu:-Ce? De ce?
Adam:-Am făcut o micuță prostie şi am trecut actele casei pe numele mamei.
Eu:-Cum? Şi ce, de ce nu stai acasă?
Adam:-M-a dat afară. Şi prietenii mei nu sunt acasă, iar eu nu mai am alte rude.
Eu:-Şi Alex?
Adam:-Nu e acasă. Este la Ivi la spital.
Eu:-Ce caută la Ivi la spital?
Adam:-Fac prostii?
Eu:-Nu mai au 5 ani să facă prostii, să verse mâncarea pe ei.
Adam:-Sigur,vărsau mâncarea pe ei, da, la sta m-am referit, siiigur, crezi ce vrei.
Eu:-Şi vrei să stai aici?
Adam:-Da...
Eu:-Ok. Să te conduc în camera ta.
Eu plec şi el vine după mine.
Intrăm în cameră.
Eu:-Îți place?
Adam:-Nu, dorm cu tine.
Eu:-Ce?
Adam:-Dorm cu tine. Stai calmă, nu îți fac nimic.
Eu:-Mbine...
Intrăm în camera mea şi ne punem în pat.
Va fi greu să dorm lângă băiatul de care îmi place, în acelaşi pat, acelaşi cearşaf, aceaşi pătură, împărțind totul.
Oftez şi văd că iubirea mea...adică Adam a adormit.
Îi dau un pupic pe frunte şi închid ochii.
El îşi pune mâna în jurul meu, aşa că adorm în brațele lui.
CITEȘTI
Iubirea poate sa ucida
Teen FictionIubirea poate să ucidă. Alice şi Ivi vor afla asta pe pielea lor, îndrăgostindu-se de cine nu trebuie. ______________________________________ -Mă urăşte. Chiar mă urăşte!