Ivi P.O.V
Razele soarelui invadează camera în care mă aflam, camera lui Alice.
Îmi deschid ochii şi o văd pe Alice dormind.
Cum picioarele mele fac contact cu podeaua rece corpul meu este străpuns de un fior de nedescris.
Va fi o zi grea. Cu mutarea asta, oricum va fi mai bine indiferent de ce grea va fi ziua. Nu va mai trebui să- l văd pe Alex în fiecare zi.
Ies pe coridorul îngust şi merg repede, mai degrabă fug decât merg, până în camera mea.Intru în viteză şi apuc repede hainele de pe umeraş. Intru în baie şi dau drumul la jetul cald şi puternic de apă intrând sub el.
După un duş de 10 minute ies şi îmi înfăşor corpul într- un prosop foarte moale.
Mă spăl pe dinți şi apoi îmi îmbrac hainele.
Îmi prind părul într- un coc dezordonat, dar frumos. Mai mult ca sigur băieții au rămas aici aseară.
Îmi scutur capul alungându- mi toate gândurile, care, se pare că s- au amestecat.
Îmi apuc trusa de farduri pe care am uitat să o bag în bagaj şi îmi aplic puțin machiaj, dar care se observă.
Îmi pulverizez hainele cu garfumul meu preferat de la Dolce&Gabana.
Îmi apuc trusa şi parfumul înghesuindu- le într- una din valizele uriaşe şi la fel de grele.
Arunc o ultimă privire în oglinda ce îți cuprinde cu întregime şi cu uşurință tot corpul.
Arăt aşa:
Machiajul:Hainele:
Părul:
Cobor scările rămânând la propriu cu gura căscată.
În sufragerie, pe masă şi pe jos erau prezente cutii goale de suc şi de pizza şi nelipsitele sticle de băutură care făceau sufrageria să miroasă îngrozitor.
Simt cum nervii încep să mă cuprindă dar mă controlez. Şi aşa este doar ora 7:26 aşa că voi strânge eu pe aici.
Merg în bucătărie şi iau un sac uriaş în care se pune gunoiul şi strâng sticlele, cutiile şi mizeria lăsată de băieți.
Când sufrageria arată aşa cum era înainte, ca în prima zi când am păşit în casa asta iau în mână parfumul ce face camera să miroasă a levănțică şi pulverizez de câteva ori, aproximativ de 5-6 ori şi acum miroase ca în prima zi.
După ce termin de terminat curățenia se trezesc şi frumoasele adormite în variantă masculină.Alex:- Ai fi bună ca nevastă, mama ar vrea o noră ca tine.
Eu mă întorc cu spatele şi zâmbesc la cele auzite şi mă gândesc cum ar fi. Nu Ivi, revino- ți! Ştii că te va răni şi apoi tu vei plânge şi vei suferi ca proasta după cineva care nu merită.
Mă întorc cu fața la ei şi îi privesc serioasă.
Adam:- De ce eşti aşa de supărată?
Eu:-Nu, nu am nimic. Sunt bine.Doar că eu şi Alice vom pleca azi şi sunt îngrijorată tare de Alice. Dacă nu se va trezi la timp? Doar ea ştie ora la care trebuie să ne întâlnim cu agentul imobiliar.
Doamne, ce bine că am făcut cursuri de teatru când avea 12 ani!
Alex se uită la mine cu o sprânceană ridicată.
O , nu! El mă citeşte ca pe o carte deschisă.
Se apropie de mine periculos de mult.
Eu:- Ce vrei?
Alex:- Ştim amândoi că nicio fată nu îmi rezită, nici tu nu o vei face.
Eu:- Ce te face să crezi asta?
Spun şi mă apropii de el mai mult, acum fiind la 2 centrimetri diatanță unul de altul.
Eu:- Mă laşi? Nu îmi poți rezista.
Alex:- Ai dreptate baby! spune şi mă prinde într- un sărut sălbatic, exact aşa cum suntem noi.
Îl împing cu toată forța de lângă mine.
Eu:- Nu ai niciun drept să mă atingi. Nu eşti iubitul meu.
Alex:- Ai dreptate, dar pot fi.
Eu:- Tu ştii că un iubit înseamnă să iubeşti persoana de lângă tine. Nu să o laşi cu burta la gură şi să pleci. A, scuză- mă. Voi, băieții nu ştiți ce înseamnă iubire, voi ştiți doar să răniți. Ştiți să băgați fetele în pat şi să plecați. Crede- mă, am trecut prin viață şi ştiu că viața e o curvă.
Alex:- Eu nu...
Eu:- Tu nu eşti ca alții? Asta voiai să spui? Că tu nu răneşti şi pleci? Când ai sărutat tu vreo fată din dragoste? Ă? Spune- mi!
Alex:- Nu îți voi permite să vorbeşti aşa cu mine, în casa mea! Ieşi acum!
Eu:- Te doare adevărul?
Alex:- Să nu uităm de trecutul tău.
Eu:- Ştii foarte bine că nu eu am fost de vină. NU EU AM VRUT SĂ FIE AŞA! JOSH A FOST SINGURUL BĂIAT PE CARE L- AM IUBIT! PÂNĂ LA TINE BOULE, PÂNĂ LA TINE. spun şi lacrimile îmi invadează fața.
Fug repede pe scări şi imediat tâşnesc în camera mea.
Închid uşa cu cheia şi mă las pe uşă.
De ce eu? De ce duc atâtea? DE CE EU?Se aud nişte bătăi în uşă pe care le ignor.
Alex:- Ivi, îmi pare rău pentru ce am zis. Sunt un mare bou. țipă Alex de după partea cealaltă a uşii.
Îi deschid uşa , neținând cont că zici că eram drogată.
Eu:- Ştii ceva Alex? Am auzit asta din partea multora, dar cel mai mult a durât când mi- ai spus- o tu. Pentru că , dă- mă naibii, m- am îndrăgostit de tine, chiar dacă tu nu simți la fel.
Alex mă prinde într- un sărut, care, de data asta, este dulce şi lent.
Când ne desprindem din sărut Alex îmi spune.
Alex:- Prostuțo, de ce nu aş avea aceleaşi sentimente ca ale tale? Eşti foarte frumoasă şi zici că eşti de porțelan. Îmi e frică să te ating pentru a nu te sparge.
Eu:- De unde ştiu că asta nu i- ai spus-o şi Liei?
Alex:- Nu am spus asta nimănui. Toate fetele care m- au văzut m- au rugat să le bag în pat. Tu, tu eşti altfel. Tu mă rogi doar să- ți dau iubirea mea, nimic altceva. Nu vrei bani, nu vrei altceva. Nu eşti pe interes.
CITEȘTI
Iubirea poate sa ucida
Genç KurguIubirea poate să ucidă. Alice şi Ivi vor afla asta pe pielea lor, îndrăgostindu-se de cine nu trebuie. ______________________________________ -Mă urăşte. Chiar mă urăşte!