***Ivi pov.***
Văd o fată drăguță și scunda.Avea părul brunet și lung până la coapse,niște ochi căprui de toată splendoarea.Era total superbă.
Caleb:-Ivi,ea este soția mea,Carla.
Eu:-Hei Carla.Eu sunt Ivi și să știi că nu am nicio treabă cu el,spun când îmi dau seama când mă privea încruntat,imediat zâmbetul ei reapărând pe fața ei gingașă și lipsită de orice imperfecțiune.
Carla:-Aa,m-am speriat.
Eu:-Nu trebuie.Eu ar cam trebui sa plec sa vad pe unde mă cazez.
Caleb:-Vei fi cazata la hotelul meu.Are 5 stele.Nu vei avea nicio grija.
Carla:- Cum sa o lăsăm să stea într-un hotel?!Chiar daca are 5 stele nu contează.Poate avea și 300.Esti o prietena de-a noastă .
Va sta acasă la noi.Caleb:-Sigur,eu m-am gândit că te va deranja.
Carla:-Ce deranj draga?O ador pe fata asta.
Eu:-Multumesc.Dar câți ani ai?
Carla:-25,spune etalându-și zâmbetul ei de milioane.
Fata asta e demnă de un rol principal într-un film filmat la Hollywood.
Carla:-Mulțumesc Ivi.
Eu:-Ce?Am gândit cu voce tare?
Carla:-Da.
Eu:-Scuze.
Carla:-Nu ai pentru ce să-ți ceri scuze.
Eu îi zâmbesc scurt.
Carla:-Haide acasă!
Caleb:-Sigur!Urcați în mașină și plecăm!
Caleb se așează pe locul șoferului,Carla in dreptul său iar eu și micuțul Sebastian ne-am așezat pe bancheta din spate.
Eu:-Sebastian,tu mergi la grădi?
Sebastian:-Spune-mi Seba și da.
Eu:-Si Seba îți place la grădi?
Sebastian :-Nu prea dar mami mă trimite și pentru că o iubesc și nu vreau sa o rănesc mă duc fara sa comentez.
Eu:-Awee.Ești așa de drăguț.
Sebastian:-Stiam.
Eu izbucnesc într-un râs nebun atrăgând atenția părinților lui Seba.
Eu:-Scuze!
Carla și Caleb încep să râdă de noi.
Ajungem în fața unei casei ,ce cada naiba că era un conac.Era total superb.Am rămas perpelex.
Mă uitam ca la felul 69.Cobor din mașină fiind pe urmele Carlei.
Intram in conacul de o frumusețe orbitoare cat pe din afară atât cât și pe dinăuntru.
Cum intrai pe ușile uriașe dădeai de un hol la moda.În acest loc predominau culoarea alb.Intrăm în living,care era uriaș.Avea un televizor curbat și o canapea superbă de catifea.Cand te uitai spre scări dădeai de un covor mare roșu ce ducea spre etaj.
Carla m-a invitat la etaj pentru a-mi putea arăta camera mea.
Când deschide ușa văd o camera superbă unde predominau culorile crem și alb.
Camera avea un geam de unde vedeai perfect liniștea și priveliștea marii.
Carla:-Știu că ești obosită și o sa te las sa faci duș și să dormi.
CITEȘTI
Iubirea poate sa ucida
Teen FictionIubirea poate să ucidă. Alice şi Ivi vor afla asta pe pielea lor, îndrăgostindu-se de cine nu trebuie. ______________________________________ -Mă urăşte. Chiar mă urăşte!