━━━━━━━ ✧ ━━━━━━━
𝐅𝐀𝐈𝐑𝐘𝐓𝐀𝐋𝐄𝐒 𝐀𝐑𝐄 𝐑𝐄𝐀𝐋
( wprowadzenie )― ❛ EACH OF THESE STORIES ACTUALLY HAPPENED. ❜
━━━━━━━ ✧ ━━━━━━━
CZY ZASTANAWIAŁEŚ SIĘ KIEDYKOLWIEK co się stało po tym, gdy Książę obudził Śnieżkę z wiecznego snu? Jak losy bohaterów potoczyłyby się, gdyby Zła Królowa wcale nie była zła? A gdyby Bella nie potrafiła pokochać Bestii? Co jeśli to właśnie Czerwony Kapturek był Wilkiem? Jakby wyglądałoby życie w słynnym Arendelle, gdyby to Elsa szukała zaginionej Anny, a nie na odwrót? Jak zareagowalibyście na wieść, że Kapitan Hak wcale nie był taki zły, jak go malują, a Piotruś Pan miał zdecydowanie więcej na sumieniu?
Znając życie, żadne z Was nie myślało, w jaki sposób potoczyłyby się życia baśniowych bohaterów, gdyby zmieniono wątki historii. W takim wypadku, prawdopodobnie większość znanych dziś słynnych postaci dziecięcych opowieści nawet by się nie poznała.
EVELYN HALLEWELL DOSTAŁA SZANSĘ zmiany tych wątków na zawsze, pogrążając wszystkie bohaterskie postaci, jednocześnie mogąc dać złoczyńcom ich upragnione szczęśliwe zakończenia.
Po rzuconej przez Złą Królową klątwie Śnieżka, Bella, Kopciuszek, Czerwony Kapturek i reszta znanych pozytywnych bohaterów przez dwadzieścia osiem lat nie miało pojęcia kim tak naprawdę są i wiodło życie zwyczajnych mieszkańców amerykańskiego miasteczka.
Wyprawa Evelyn z Zaczarowanego Lasu do pozbawionego magii Storybrooke w stanie Maine z uzależnionym od picia rumu piratem u boku już od samego początku nie wróżyła nic dobrego. Pomimo tego, kobieta przeszła przez bramy miasteczka mając w głowie idealny plan wykorzystania własnego uroku osobistego w celach prywatnych, dodatkowo spiskując ze złoczyńcami i nie mogąc wypaść z roli idealnie poukładanej osoby, co oczywiście kłóciło się z jej awanturniczą naturą. Co mogło pójść nie tak?
Jednak co jeśli na jej drodze stanie osoba, która postanowi pokrzyżować plany panny Hallewell, a dodatkowo magia, która dziwnym trafem pojawi się w ludzkim świecie zacznie płatać figle w życiu głównej bohaterki? Co jeśli otworzy się na nowe osoby, jednocześnie zaczynając myśleć o swym wieloletnim przyjacielu jak o kochanku, a jej własne "i żyła długo i szczęśliwie" nie jest tak proste do napisania, jak jej się początkowo zdawało?
━━━━━━━ ✧ ━━━━━━━
AUTHOR'S NOTE;
witam was wszystkich w moim nowym fanfiction opartym na serialu "once upon a time". nie ma tego za dużo na polskim wattpadzie, a więc postanowiłam spróbować swoich sił i napisać coś w tej tematyce. sama uwielbiam baśnie, więc jestem bardzo podekscytowana pisaniem tego opowiadania.
głównymi bohaterami są evelyn hallewell i killian jones, więc to właśnie na tych postaciach będę skupiać się najbardziej.
od razu uprzedzam, że aby czytać moją pracę nie trzeba znać fabuły serialu, gdyż postaram się wszystko zrozumiale opisać, a większość wątków i tak nie trzyma się kanonu.
zapraszam wszystkich do czytania i mam nadzieję, że "a land without magic" przypadnie wam do gustu!
━ XOXO, AWFULTHINGS
CZYTASZ
ミ☆ | A LAND WITHOUT MAGIC ━ ONCE UPON A TIME
Fanfiction⠀ 𝐀 𝐋𝐀𝐍𝐃 𝐖𝐈𝐓𝐇𝐎𝐔𝐓 𝐌𝐀𝐆𝐈𝐂. Gdzie utalentowana, ale zbyt pewna siebie uliczna złodziejka po latach wypełnionych błędnymi decyzjami dostaje propozycję nie do odrzucenia, polegającą na opuszczeniu Świata Baśni i udaniu się do pozbawi...