Lucy pov
Trezindu.ma brusc din cosmarul oribil pe care l.am avut îmi revin cu greu doar când realizez ca nimic nu e adevarat.
Pentru a ma mai linisti cobor la bucătărie cu gândul de a.mi lua un pahar cu apa sau un cu lapte cald.
Cobor în liniste scările si când ajung în living il vad pe Ryan iar instantaneu ii sar în brațe amintindu.mi de oribilul cosmar.
Ryan: Hei, esti bine ? Ce e ?
Eu: Orice ar fi si oricât de rău ti.as face sa nu ma lasi niciodata singura. Sa nu pleci niciodată din viața mea.
Ryan: Ce.i cu tine surioara ?
Eu: Promite.mi Ryan
Ryan: Iti jur surioara ca nu am sa te las niciodata singura
Eu: Mi.e frica Ryan sa nu raman singura, sa nu raman fara voi
Ryan: Tu ai ceva surioara
Eu: Am avut un cosmar oribil
Ryan se asează pe canapea si îmi face semn sa ma asez lângă el si asa fac.
Eu: Eram rapita, eu si Ev, tu ai venit sa ne salvezi cu Max. Tata a bănuit ca pui ceva la cale si a venit după tine. Mama a rămas singura acasă. Când si.a dat tata seama ca a fost ceva pus la cale am plecat acasă unde....am găsit.o pe mama într.o balta de sânge...tata era distrus...a clacat, tu ai înnebunit iar eu nu mai stiam absolut nimic.
Am fost atacați, era o ploaie de glonturi. Tu si tata ati fost împușcați mortal murind pe loc, Max murea in fata mea iar Ev era torturată. Era un chin. Mureati rand pe rand in fata mea, era iadul pentru mine.
Ryan: Gata surioara, asta nu se va intampla niciodata. Hai mai bine la culcare
Eu: Ryan. Stiu ca ar suna ciudat chiar si mie mi se pare ciudat dar trebuie sa sti.
Ruan: Ce e ?
Eu: Îmi place de Max
Ryan nu mai zice nimic si se ridica de pe canapea. Stiam ca o sa.l afecteze, totusi e prietenul lui cel mai bun si am crescut împreună. Treaba asta chiar e ciudata.
Ryan: Vorbesti serios ?
Eu: Sti bine ca nu as glumi cu asa ceva
Ryan: Asta e chiar ciudat...nu.mi vine sa cred...sti bine ca noi am crescut împreună
Eu: Da stiu. Ti.am zis, nici mie nu.mi vine sa cred. Nu stiu cum sau când dar s.a intamplat
Ryan: Sti bine ca iti vreau nu mai binele, sunt mereu alaturi de tine si indiferent de ce decizii vei lua eu voi fi cu tine. Poate pare ciudat si acum se pare ca te inteleg, stiu cum te.ai simtit si tu atunci
Eu: Da dar cu Max e altceva, am crescut împreună, il stim e o viata
Ryan: Inimii nu.i poți porunci pe cine sa iubească
Eu: De când esti tu asa, ca tata? Romantic ?
Ryan: De când am cunoscut.o pe Ev
Eu: Wow ea chiar ca te.a schimbat nu gluma
Ryan: Se pare ca da. Chiar o iubesc
Eu: Ce drăguț, totusi nu ai vrea sa ne întoarcem înapoi la somn ca e destul de târziu
Ryan: Aici sunt de acord cu tine
Într.un final ne ridicăm de pe canapea si urcam la etaj unde fiecare merge în camera lui.
Punându.ma inapoi in pat si încercând sa adorm reusesc într.un final.
Dimineata urmatoare ma trezesc din cauza razelor. Abia atunci cand dau perdelele la o parte observ ca intr.un final se arată și zapada. Nu că mi.ar placea zapada. Nici macar iarna, urcasc iarna. Singurul lucru pe care îl ador la anotimpul asta rece e crăciunul. Am presimțirea că anul asta va fi ceva diferit, cu totul special.
Privind absenta fulgii albi căzând și acoperind totul în alb, revin la realitate atunci când sunt trezita brusc din gândurile mele de Ryan care vine in camere.
Ryan: Neața. Ești mai ok ?
Eu: Neața. Da sunt ok. Ai văzut ce.i afara ?
Ryan: Da. Era și timpul sa vina și zăpada. Suntem în decembrie ai uitat ?
Eu: Știu și eu în ce lună suntem glumețule.
Ryan: Hai jos, micul dejun e cald
Eu: Mă schimb și cobor și eu
Imediat ce iese mă duc direct la baie unde îmi fac rutina rutina si sunt gata.
Când cobor ii observ și pe ceilalți. Ca de fiecare data zâmbesc involuntar atunci când îi văd pe părinti la fel de îndrăgostiți.
Eu: Jur voi sunteți niște romantici nemuritori. Acum chiar sunt geloasa. Vreau și eu o iubire ca a voastră.
Mama: Vei avea parte scumpo. Atunci când te aștepți cel mai puțin va apărea
Ryan: Are dreptate
Tata: De când îi dai tu dreptate mamei tale in legătură cu iubirea ?
Ryan: Ei bine, de când fi.tu e îndrăgostit nebunește
Eu: Ei bine. Ingerii chiar schimba demonii.
Mama: Atunci cred că pot sa o numesc de pe acum nora pe Evelyn, nu ?
Ryan: Încă suntem tineri mama
Tata: Te asigur fiule că ea ți.e aleasa. Și nu ai decât să mă contrazici acum.ao târziu îți vei da seama că am perfecta dreptate.
Ryan: Nu am comentat nimic.
Mama: Mâncați
Sunandu.mi telefonul observ că e mama lui Ev ceea ce îmi dă de înțeles că e ceva in neregula.
Întrebând de ea îmi dau seama că aveam dreptate. Chiar e ceva in neregula.
Sunând.o de vreo 5 ori și fără răspuns incep să mă panichez iar primul ce observa e Ryan. Știind deja că va înnebuni dar și că el e singurul ce poate da de ea ar fi cazul sa afle.
Ryan: E totul ok ?
Eu: Ryan. Jura.mi că ești calm
Ryan: Lucy. Ce e ?
Eu: Ryan. Jura.mi că ramai calm
Ryan: Ok. Jur. Acum zi.mi ce e
Eu: Ev
Ryan: Ce.i cu ea ? Te rog zi.mi că nu a pățit nimic îngerașul meu
Eu: Nu dau de ea și nici mama ei
Ryan i.a telefonul și o suna și la fel și în cazul lui, fără niciun răspuns.
Încercând sa se calmeze dar nereușind iese ca o tornata din casa.
Sunandu.l si sperând sa.mi raspunda ma bucur ca asta face.
*Ce e ?
*Sa nu cumva sa faci ceva nebunesc Ryan
Ryan pov
Imediat ce ii închid apas si mai tare accelerația nestiind unde dracu merg. Singurul lucru la care mă mai pot gândi acum e scumpa mea sperând sa fie bine.
Jur, fac crimă de om pentru viata ei.
Omor pe capete pentru siguranța ei.
Văzând ca ma suna James ii răspund iar de îndată ce.mi spune ca Ev e cu el si ca e bine ma mai liniștesc si imediat ce îmi da adresa ma duc direct acolo. Desi stiind unde e nu pot sa mă calmez pana nu ma asigur ca e bine.
Imediat ce ajung la adresa dată de James ma dau jos din masina si o zăresc pe scumpa mea venind spre mine si sarindu.mi in brate, abia in acest moment m.am calmat cu totul si am revenit la normalul eu.
Eu: Nici nu sti ce ne.ai speriat. Am crezut ca mor nestiind unde esti sau daca esti bine iubita.
Ev: Iarta.ma dar mi s.a terminat bateria.
Eu: Nu.i nimic iubita. Ce cautai la James si de ce nu i.ai spus si mamei tale ?
Ev: Am vrut sa lămuresc totul cu el si nu am vrut sa aduc vorba de el mamei caci stiu ca nu.i face bine.
Eu: Sa nu mai faci asta niciodată. Înnebunesc daca ti se intampla ceva
Ev: Promit iubire
Ryan: Hai sa mergem
Lucy pov
Plimbându.ma de colo.n colo nestiind nimic de Ev incep sa cred ca înnebunesc.
Max: Înnebunesc eu daca tot te mai invarti atata in cerc Lucy
Eu: Cum naiba ?
Max: Gândesti cu voce tare Lucy
Eu: Scuze. Dar n.am ce face. E prietena mea cea mai buna iar eu nu stiu nimic de ea
Max nu mai zice nimic si ma saruta.
Am uitat sa mentionez ca de cand nu dau de Ev sunt in parc cu Max pe capul meu care încearcă sa ma liniștească, cred ca am uitat acest aspect.
In fine, revenim, Max ma saruta si brusc ma liniștesc dar nu neg ca nu.mi place.
Max: Linisteste.te Lucy. Sigur e bine. Ryan mi.a trimis adineauri mesaj ca e cu ea.
Eu: Si m.ai lăsat sa ma agit degeaba ? Esti rau
Max: Dar te.am calmat
Eu: Ai facut asta doar sa ma calmezi ?
Max: Si asta dar si faptul ca.mi placi Lucy. Stiu, pare ciudat. Da, am crescut împreună dar vorbesc serios când zic ca te plac.
Chiar te plac Lucy Black. Te plac mult.
Uimită de ceea ce aud si fericita, caci mi s.a luat o piatră de pe inima il sărut scurt.
Eu: Si eu te plac Max. Si da, asta e un pic ciudat
Max: Ciudat o sa fie când va afla Ryan
Eu: O sa se obișnuiască cu ideea
Max chicoteste si ma saruta atat de dulce, luându.ma de talie si îmi pun mâinile după gâtul lui adorand la maxim acest prim sărut al nostru.
CITEȘTI
Inger si Demon
Teen FictionLegendele renasc, se scriu noi povesti de dragoste si noi capitole ale marii cărți de iubire urmează să fie scrise. Ryan Black, printul infernului, duce mai departe istoria mafiei Black, iar alaturi de ceilalti va scrie noi pagini de istorie, noi ca...