Proiectul

1.1K 49 0
                                    

Totul decurge bine, chiar normal pot spune, de când am aflat tot ce am aflat, sincer, viața mea a luat o întorsătură neașteptată dar parca așa era mai bine sa fi fost, să înțeleg cine sunt eu sau ce viață am de fapt.
Pentru prima dată ma simt eu însămi și sincer nimeni nu mă înțelege mai bine decât frații Black. Fata de ceilalți cu ei am inceput sa petrec timpul tot mai mult. Și se pare că cu Ryan voi petrece tot mai des, căci vom avea de făcut un proiect la chimie. Încă îmi aduc aminte acea zi de vineri în care ni s.a spus de așa zisul proiect.
Intram alaturi de Lucy in clasa și ne bucuram că încă nu a venit profa căci se pare că am ajuns la limita.
Imediat ce ne așezăm apare și profa și ora incepe.
Cam toată ora n.am reușit să fiu atentă căci mai mereu Lucy avea subiect de bârfă. Dar singurul lucru ce l.am reținut din toată ora a fost atunci când profa ne.a anunțat de nu știu ce proiect și că lista cu echipele o va lasa pe panou.
Curioase din fire eu și Lucy mergem direct la acel panou unde era deja pusă hârtia cu echipele imediat ce se suna și profa iese, și sunt uimită să văd că am picat cu Ryan. Nu mă deranjează, totuși mă bucur că am picat cu un prieten.
Cât despre Lucy, ea se bucură că a picat cu Max.
Iar acum uite.ma aici, in casa pregatindu.ma să mă văd cu Ryan, care a decis să ne vedem la el pentru a face proiectul împreună. De când ni s.a zis de acest proiect, mai exact de 2 săptămâni eu și Ryan nu am făcut absolut nimic legat de proiect. Gandindu.ma la asta îmi vine să râd când îmi trece prin minte ziua în care m.am certat cu Ryan o zi întreagă pe tema asta.
Eu: Hai mai Ryan, au trecut 2 săptămâni de când ni s.a spus de nenorocitul asta de proiect iar noi nu am făcut absolut nimic.
Ryan: Stai liniștit, mai avem timp
Eu: Cât Ryan, cât ? Îți spun eu, 2 zile, 2 zile nenorocite iar noi nu am făcut nimic.
Ryan: Calmează.te ingeras, scriem și noii ceva pe acolo și gata
Eu: A da ? Așa de ușor e ? Atunci de ce nu îl faci tu daca tot crezi că e atât de ușor ?
Ryan: Ști că proiectul ăsta trebuie făcut împreună
Eu: Da, dar eu nu am de gând să fac un proiect cu cineva care nu face nimic
Ryan: Ști ce cred eu ?
Eu: Ce crezi ?
Ryan: Că ești stresata de timp
Eu: Exact, mai avem 2 zile de făcut nenorocitul asta de proiect la care trebuia să lucrăm 2 săptămâni
Ryan: Te poți calma ?
Eu: Nu Ryan, nu mă pot calma !
Ryan: Va fi bine ai să vezi
Amintindu.mi asta mă face să mă stresez mai rău știind că e ultima zi iar noi tot nu am făcut nimic și din nou la insistențele mele Ryan a acceptat intr.un final să facem proiectul.
Că tot venind vorba de el, abia acum îmi aduc aminte că nu am habar unde sta. Îl sun incontinu dar nu.mi răspunde și mă hotărăsc să o sun pe Lucy știind că ea îmi va răspunde.
*Da ?
*Sunt eu Lucy
*Ev? Scuze, nici nu m.am uitat la apelant. E totul ok ?
*O mica problemuță. Frate.tu vrea să facem proiectul la voi acasă iar eu nu știu unde naiba stați
*L.ai sunat ?
*Da și nu.mi răspunde
*O fi pe la sediu. Ai GBS, nu ?
*Normal că am
*Bun, baga, adresa ce ti.o spun
Imediat ce îmi spune adresa o scriu in GBS și îmi notez mintal sa îi mulțumesc lui Lucy pentru asta.
Vrând să mă urc pe motor observ că abia acum sosește și afurisitul de Ryan.
Eu: Ți.ai amintit și tu ?
Ryan: Scuze, eram pe la sediu, nu mi.am dat seama că nu ști adresa. Mă ierți ?
Eu: Nu.i nimic și da te iert. Acum putem merge ?
Ryan: Sigur, hai urca
Mă ajută să mă urc pe motor și plecăm spre casa lui. Pe tot drumul îmi aduc aminte că până acum nu i.am cunoscut decât tatăl. Sincer sper sa nu se interpreteze greșit dar parca simțindu.mi panica sau acel sentiment de disconfort, Ryan îmi spune că suntem singuri, și imediat ce rostește aceste cuvinte parca mă mai liniștesc.
Imediat ce oprește îmi spune că am ajuns și din instinct mă uit spre casa ce seamănă mai mult cu o vila.
Văzând că nu zic nimic și știind că uimirea se poate citi ușor pe chipul meu chicotește ușor și mă apucă de talie reușind să.mi revin.
Ryan îmi deschide galant ușa si uimirea se citește din nou pe chipul meu, dar îmi revin repede și observ că Ryan nu e.
Bravo Ryan, lasă.ma singura in vila asta uriașă în care mă simt ca intr.un labirint. Tresar când simt cum talia mea e înconjurată de două brațe și mirosul specific lui Ryan îmi provoacă o plăcere de nedescris și bucurându.ma de prezența lui îmi las capul pe spate și obțin un alt chicot din partea lui.
Mă pupa pe obraz și mă îndruma spre camera lui unde îmi spune că acolo vom lucra la proiect.
Ajunși în camera lui îmi dau seama că e camera lui căci e specific lui, un negru ce înconjoară întreaga camera și pe pereți niste puncte mici neînțelegand ce sunt alea, mă uit confuza la Ryan ce stinge lumina și trage perdelele.
Observ că acele puncte mici sunt de fapt stele, iar negrul e de fapt întunericul nopții.
Ryan: Demonul e ca întunericul, nu.l vezi dar e mereu acolo, exact ca mine
Eu: Poți sa.mi spui de n și n ori, eu tot nu cred că ești ceea ce zici că ești. Da, înțeleg că ești prințul infernului dar refuz sa cred că nu ai nimic bun in tine, și nu.mi zice de Lucy, căci nu numai ea reprezintă bunătatea ta, tu însuți ești bun
Ryan: Evelyn, ingeras, poate ai dreptate, poate nu numai Lucy reprezintă bunătatea mea, poate doar jumate ca să zic așa, dar ști bine că fara ea mi.as pierde orice bunătate ce as avea în mine, fara ea n.as mai avea rațiune. Pur și simplu, ea e bunătatea mea, la fel cum mama e binele cel reprezintă pe tata.
Eu: Vezi, exact ce ai zis, mama ta e binele tatălui tău, vei găsi și tu pe cineva, ce va fi binele tau, cineva care sa te completeze, cineva perfect pentru tine, o fi tu un demon dar cine a zis că un demon nu are nevoie de un înger ?
Ryan: Și se pare că mi.am găsit îngerul
Preț de câteva secunde mă uit confuza la Ryan ca mai apoi fiind uimită căci mă sărută. Îi răspund la sărut, ca mai apoi sa adâncească sărutul ce ne face pe amândoi să ne sărutăm cu atâta dorința, o dorința ce nu mi.o pot explica și de care nu știam că voi putea fi capabilă să o simt.
A doua zi la școală...
Aud că se suna ceea ce înseamnă că e fix, deci începe ora, nenorocita aia de ora de chimie. Am dat de dracu, atât eu cât și Ryan, căci ar trebui sa prezentam proiectul pe care nu.l avem. Că tot veni vorba de ce nu avem se pare că nu am nici colegul de echipa alaturi.
Sa vezi ce.ti fac Ryan, fix acum vrei să mă lași singura ?
Strigată de Lucy care îmi spune că trebuie să mergem la clasa îmi dau seama că nu am cale de scăpare.
Dar când intru in clasa îl văd pe Ryan și îi mulțumesc în gând că nu avea de gând să mă lase singura in momentul asta.
Profa apare imediat și jumate de ora trece repede, al naibii de repede și acum ar fi rândul nostru sa prezentam proiectul, mă uit la Ryan și jur că nu înțeleg cum poate fi așa de liniștit intr.un moment ca asta.
-Black, Evans, proiectul vostru ?
Eu: Proiectul nostru...pai...
Ryan: E chiar aici <zice și arată un stik și il pune in laptop.ul profei>
Îmi face semn și știind deja la ce se referă intru in jocul lui.
Privesc uimită clipul video ce ar fi proiectul nostru și Ryan nu încetează să mă surprindă și imediat ce terminam cu proiectul ne așezăm la locurile noastre și aștept să se sune de pauza iar de îndată ce aud soneria ies in urma profei dar sunt oprita de o mâna ce mă prinde și când mă uit observ că e Shawn.
Shawn: Deci asta era tema voastră, nu ?  Atracția și chimia intre oameni ?
Eu: Așa și ? Ce îți pasă ție ?
Shawn: Pai cred că ați ales asta cu un scop
Eu: Treci la subiect Shawn
Shawn: Ce e intre tine și Black ?
Ryan: Ceva ce nu te interesează pe tine
Văzându.l pe Ryan ce se apropie de noi ii mulțumesc pentru a doua oară pe ziua de azi.
Shawn: Ce e Black ? Crezi că îți fur iubita ?
Ryan: Nici gând, sunt sigur că îngerașului ii trebuie cineva mai bun, cel mai bun pentru ea, și știu că are gusturi bune la băieți după părerea mea.
Shawn: Dar ce te face sa fii așa sigur pe tine ?
Ryan: Simplu, seamănă cu sor.mea, același caracter, doi îngeri, ai uitat ?
Shawn: Cum as putea uita de un înger ca sor.ta ? Plus că acum am doua șanse
Ryan: Uita de asta, nici Lucy și nici Evelyn nu se vor uita niciodată la tine
Shawn: Dar ce ai Black ? Ce te.ai aprins așa ? Am atins o coarda sensibila ?
Eu: Mai bine te.ai cara Shawn, pentru binele tau
Imediat ce pleacă răsuflu ușurată dar îmi amintesc că sunt cu Ryan, și după toată faza de ieri, mai exact după acel sărut, totul e cam tensionat intre noi.
Nelăsându.ma să scot un cuvânt îmi spune scurt și pe un ton serios că trebuie să vorbim încuviințez din cap și îl urmez până la mașina lui unde îmi deschide galant ușa și pornește imediat cum se urca la volan.
Tot drumul mă gândesc la toată situația asta intre noi, și în acest moment fiind pentru prima dată o liniște al naibii de profundă încât îmi dă fiori.
La naiba, doar când mă gândesc la acel sărut parca retrăiesc acel moment și să fiu eu al naibii de nu mi.a plăcut.
Drăcie ! Tocmai m.am îndrăgostit de Ryan ! Sunt al naibii de îndrăgostită de el ! La naiba cu atracția asta!
Că tot venind vorba de atracție Ryan oprește brusc și era cat pe ce sa mă lovesc de bordul mașinii.
După ce îmi revin centura mea e deschisa și sunt luata brusc de Ryan și pusă la el în brațe ca mai apoi să mă sărute cu aceeași intensitate la fel ca primul și cu aceeași dorință ce o simțim amândoi.

Inger si DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum