Zilele trec, iadul se dezlănțuie pentru familia Black. Fiecare secundă, fiecare zi trece ca o eternitate pentru ei, o eternitate plina de groaza.
Ryan suferea cel mai tare, își vedea familia suferind, îi vedea cum erau chinuiți, urla de durere, urla de nervi, urla cat îl mai țineau plămânii. Dar cel mai tare îl durea faptul că a fost trădat de singura persoana pe care o credea totul pentru el, persoana ce credea că nu va face o asemenea ticăloșie. Îl durea al naibii de tare trădarea Evelinei.
Simțea cum nu mai avea niciun rost, simțea cum a pierdut totul odată cu trădarea Evelinei, dar știa că trebuia să continue sa lupte pentru a își scoate familia din mâinile ălora doi.
Voia răzbunare și avea de gând să o primească, voia să se răzbune, sa ii bage în mormânt pe Shawn și Lexi. Dar cel mai mult voia să se răzbune pe Evelyn pentru trădarea ei.
Îi trebuia un plan, cel mai bun plan. Avea de gând să îi facă pe toți să plătească, sa le arate tuturor de ce e in stare Ryan Nicholas Black.
Pierdut in gândurile sale, Ryan e trezit la realitate de pași ce se apropie ușor de el, știa foarte bine că era Evelyn căci o cunoștea mai bine decât oricine. Degeaba se agita el, căci lanțurile ce îl țineau de mâini erau prea grele. Un noroc avea și el în toată această situație, acela ca era legat la ochi, i se făcuse scârbă daca vedea blonda ce cândva o numea a lui.
Dar acest noroc cu durează mult caci Evelyn îl dezleagă la ochi și de îndată Ryan își întoarse capul nevrând să o vada. Această situație era una ironica căci puteau jura amândoi cândva că nu vor ajunge în asemenea hal, intr.un hal in care nu vor să se vadă și să li se facă scârbă sa se privească în ochi.
Între ei încă era iubire dar acum și ura. Era începutul unui război între ei, intre iubirea și ura lor, între adevăr și minciună.
Acest război va avea consecinte grave.
Totul se va schimba, in bine sau in rău, viețile tuturor se vor schimba radical.
Privirile lor ardeau, ardeau de dorințe, dorința de a se ierta și de a fi din nou împreună, de a fi din nou ce au fost odată, dar și dorința ce îi mistuia, o dorința ce le provocau durere, o dorința ce îi făcea să se urască atât de mult cat se iubeau și încă se mai iubesc.
Cei doi sunt inger și demon. Atât de diferiți și nu puteau coexistă împreună.
Acum totul e clar, nu mai pot fi împreună, zilele lor au apus, iubirea lor s a dus.
După o poveste frumoasa începe războiul. După o ultima declarație de iubire, începe o prima declarație de război.
Cândva luptau împreună împotriva lumii, acum, in schimb, se lupta intre ei.
Nici ei nu știu când sau cum s a ajuns la asta, nu credeau că vor fi in stare sa se urască atât de mult cat s au iubit.
Inca se iubeau și amândoi știau bine asta, nu puteau nega că începând se mai doreau, dar orgoliile lor nu îi lăsau, acest război va fi cu mult mai dur, cu mult mai dureros, căci era războiul lor, era războiul orgoliilor lor. Între ei se dădea o bătălie finala, o bătălie dominată de orgolii. Bătălia intre rațiune și iubire.
Ei nu aveau nevoie de cuvinte, încă mai puteau comunica doar din priviri.
Ambii doreau un nou inceput, un nou inceput separați sau din nou împreună.
Voaiu cu orice preț acest nou inceput, dar niciunul dintre ei nu își dădea seama cât îi va costa acest nou inceput.
Nu își vor închipui ce îi va aștepta.
Orice inceput are și un sfârșit, iar începutul dorit de ei trebuia să sfârșească ceva.
Pentru un nou inceput trebuiau să pună punct. Un nou inceput se va ivi dar ce se va opri, care va fi sfârșitul acestui început ? Toate aceste întrebări ii măcinau pe amândoi și nu le dădeau pace.
Odată cu lăsarea serii, Ryan rămase singur și era pierdut pentru a mia oară în gândurile sale. Se gândea a mia oara cum sa scape de acolo. Gandindu.se întruna își amintește că are cuțitul de buzunar la el așa că putea tăia sforile ce îl țineau legat la picioare.
De îndată ce avea picioarele libere căuta ceva cu care putea slabi lanțurile dar se opri brusc atunci când aude pași apropiindu.se de încăpere.
Spre uimirea lui o vede pe Lexi.
Vrând să îi spuna vreo 2 vorbe se abține căci știa că va avea nevoie de ea în planul său. Brusc i se luminase beculetul.
Ryan: Ce cauți la ora asta ?
Lexi: Nu pot sa vin sa mi vad dulceața ?
Ryan: Ce vrei acum ?
Lexi: Pe tine. Pe tine te am vrut mereu
Ryan: Atunci de ce mai continui așa, nu vezi că deja sunt al tau ?
Lexi: Sa te cred, oare chiar am câștigat?
Eu: Vezi și tu
Atunci Lexi se apropie de Ryan și îl sărută iar el îi răspunde de îndată.
Ryan: Ce ar fi sa îți arăt ce ai câștigat de fapt
Zicând asta ii face semn spre lanțuri iar Lexi păcălită ușor îi da drumul și îi sare în brațe. Ryan ca un bun actor știe să și joace bine carta așa că are acum cheile pentru o răzbunare măreață.
Are asul din mâneca și își jura că e timpul pentru răzbunarea lui Ryan Black.
CITEȘTI
Inger si Demon
Ficção AdolescenteLegendele renasc, se scriu noi povesti de dragoste si noi capitole ale marii cărți de iubire urmează să fie scrise. Ryan Black, printul infernului, duce mai departe istoria mafiei Black, iar alaturi de ceilalti va scrie noi pagini de istorie, noi ca...