Ryan pov
Acasă e mereu mai bine, acasă e unde îți e inima, iar inima mea se afla in New York, mai exact Manhattan.
Toată vara am petrecut.o in L.A, orașul de poveste, orașul părinților mei. Cine sunt ei ? Pai nimeni alții decât Nicholas și Alina Black. Iar eu, sunt însuși prințul infernului, Ryan Black.
Dar sa lăsăm laudele, odată cu revenirea mea acasă, reîncepe un nou capitol din povestea mea, asta.i New York.ul, asta.i casa mea.
Iar după o vara incendiara mă întorc acasă. Iar acel nou capitol e un nou an.
Reîncep închisoarea numita școală.
Iar alături de sor.mea, Lucy, prietenul meu cel mai bun, Max, și ceilalți, Ema, David și Sophia incepem a 10.
Toți uniți, toți împreună și de nedespărțit. După ani și ani, ai noștri s.au reunit, mafia Black e din nou laolaltă și bineînțeles că și mafia renaște. Renaște cu noua generație Black.
Că tot veni vorba de generația Black îmi privesc prietenii, îmi privesc generația mea, dar mai presus de toate, îmi privesc familia. Lucy privește pe geamul avionului fiind absenta și prinsa în gândurile ei, fetele tocmai au adormit după un zbor lung ce încă nu s.a terminat, iar băieții, ca de obicei, gândul lor le e la noile boboace de la Riverdale, intr.un final, eu, nu fac nimic altceva decât să mă joc cu Lord, câinele meu, un bulldog francez negru.
Era sa uit, părinții, ei își văd de treabă, comportandu.se ca in fiecare zi, ca doi adolescenți îndrăgostiți, ce sa le faci, astia.s ei, domnul si doamna Black, doi nemuritori, până la urmă, iubirea lor i.a făcut nemuritorii de azi.
Sa.i lăsăm pe îndrăgostiți, îmi privesc nasii Dorian și Claudia, părinții lui Max și a Emei jucandu.se cu Bella, cățelușa părinților mei, un golden retriever, mare și frumoasă de un auriu superb.
Cealaltă parte a familiei Black, unchiul și mătușa noastră dar și nasii lui Lucy, părinții celeilalte perechi de gemeni, Francisco și Antonia privind împreună și depănând amintiri in albumul fara sfârșit al familiei Black.
Și ca de obicei, contrazicerile băieților îmi distrag atenția scoțându.ma din gândurile mele.
Max: Ba de câte ori ți.am zis, păstrează tu boboacele alea roșcate.
David: Taci că îți plac roșcatele
Max: Ba nu
David: Da' îți fugeau ochii după roșcatele alea din L.A
Max: Sa nu zic de tine și de blondele alea
David: Alea erau mai drăguțe
Eu: Va mai certați mult ?
Max: Bun venit la realitate frate
David: Cred că și tu erai cu gândul la noile boboace
Eu: Vezi sa nu
Max: Hai mai, nu.mi spune că nu vrei să agăți boboacele de la Riverdale
David: Normal că vrea, doar e un Black
Max: Nu un Black, ci el e Black.
Eu: Ba nu știu de voi da' eu nu mă agit cu noile boboace.
Max: Da ramai tu cu Lord, iar noi cu boboacele
Eu: Nu te lua de Lord că ne supărăm
****
Au trecut alte ore și în sfârșit am ajuns in New York, am ajuns acasă.
Imediat ce avionul nostru aterizează Lord latră fericit că e din nou acasă.
Când simt din nou aerul de acasă strig fericit că m.am întors Nicăieri nu.i ca acasă.
Auzind rasetele celorlalți mă intorc și îi privesc amuzanți dar și fericiți că s.au întors acasă.
Lucy: Ai dreptate frățioare, nicăieri nu.i ca acasă
Mama: Atunci ce ziceți sa mergem acasă dacă tot vă bucurați că ne.am întors
Tata: Da' nu înainte de.a se bucura Ryan de șoselele de acasă
Eu: Chiar așa voi face tata, asta va fi primul lucru pe care îl voi face
Tata: Atunci numai pierde timpul
Zice și îmi aruncă niste chei și observ că sunt cheile de la masina mea.
Apăsând butonul îmi aud mașina și când mă întorc o zăresc așa că numai stau și urc in masina. Deschid geamul și îmi strig sora ce îl i.a pe Lord și se urca in masina.
La fel făcând și ceilalți și ca de obicei băieții fiind la volane.
De la avion incepe o cursa nebuneasca demnă de întoarcerea generației mele.
Gonesc pe străzile Manhattan.ului fericit că m.am întors.
Imediat ce viteza se mareste simt cum adrenalina îmi curge prin vene și ca de fiecare data câștig cursa când ajungem la linia de sosire fiind casa noastră.
David: Uite asta.i Black
Max: Asta.i prietenul meu, bravo boss
Eu: Era și normal sa fiu eu, nu ?
Max: Pai nu ești tu Black?
Eu: Normal
Simt o mana pe umărul meu și văd că e nimeni alta decât sor.mea
Lucy: Sa nu faci asta atâta timp cât sunt și eu în mașină, ok ?
Eu: Nu.mi spune că te.ai speriat
Lucy: Nu dar am ametit
Auzind astea eu și băieții incepem sa râdem. Deși știe că asta e ceva normal pentru noi și cursele fac parte din viața noastră ea nu prea se implica in curse. Atât ea cât și fetele prefera sa stea pe margine decât să participe.
Lucy: Ați terminat cu râsul ?
Eu: Da, gata, am terminat
Lucy: Ce facem acum ?
Ema: Eu zic ce facem noi de obicei
Max: Buna idee
Sophia: Dar cu ce incepem ?
Mama: Mai întâi eu zic sa va relaxați după zbor
Eu: Și ce ați plănui ?
Tata: Sa se distreze ca nimeni alții
Eu: Sa facem ultima zi de vara una măreață
Max: Demn de generația noastră
Lucy: Pai ce mai așteptăm ?
Ema: Ryan ?
Max: Așteptăm ordine boss
Eu: Atunci sa facem vara memorabila
David: Ce plan ai vere?
Eu: Pentru început ce ziceți de o ultima zi la piscina ?
Lucy: Suna super
Max: Apoi ?
Eu: Apoi sa le facem pe plac fetelor le ducem pe ele la cumpărături iar noi facem ce știm mai bine
Max: Curse
David: Dar de data asta cu motoarele
Eu: Exact
Sophia: Ne relaxam
Ema: Și film
Lucy: Și încheiem sărbătorind in club
Eu: Planul e făcut deci sa incepem
Imediat ce intrăm fiecare în casa lui eu și sor.mea urcam in camere și despachetam. Mi.a fost dor de camera mea, acea cameră neagra specială pentru prințul infernului. Odată ce suntem gata ne pregătim de piscina și ieșim, nu înainte de.al lua și pe Lord, exact, Lord e cu mine peste tot, observam că și ceilalți sunt gata.
Ne urcam in mașini și pornim spre una din cele mai bune piscine private.
Tot drumul Lucy se joaca cu Lord și imediat ce ajungem ii atrag atenția scoțând.o din gândurile ei.
Atunci când intrăm îl văd pe Lord cum sare in piscina bucurându.se de apa, Lucy știind deja ce vreau sa fac îmi i.a rucsacul cu hainele de schimb și sar in piscina, iar ceilalți îmi urmează exemplul.
Imediat se lasă cu o bătaie cu apa pe care tot eu o incep iar rezultatul fiind o Lucy nervoasa și udă leoarcă, dar și ea facandu.mi la fel, bine pe asta am meritat.o, trebuie sa recunosc.
Peste 3 ore decidem că ar fi timpul sa lăsăm piscina și dam fuga la solar pentru un bronz perfect pentru inceput de an.
Petrecând și aici mai bine de 2 ore plecam bronzați și relaxați căci fetele au insistat sa mergem și la spa, dar și la masaj, înainte și după bronzat.
Acum le.am lăsat pe fete la cumpărături bineînțeles ca Lucy are cardul de credit al tatei, iar noi am ajuns acasă pentru a ne lua motoarele. Imediat ce îmi las masina îmi observ una din frumusețile mele, ce dor mi.a fost de motorul meu.
CITEȘTI
Inger si Demon
Ficção AdolescenteLegendele renasc, se scriu noi povesti de dragoste si noi capitole ale marii cărți de iubire urmează să fie scrise. Ryan Black, printul infernului, duce mai departe istoria mafiei Black, iar alaturi de ceilalti va scrie noi pagini de istorie, noi ca...