A trecut o săptămână de când am avut acea escapada in L.A, chiar daca a durat doar o zi a fost frumos.
Din nefericire excursia de o săptămână s.a anulat din cauza schimbării bruste a vremii, iar acum ne.am întors la rutina zilnica, ore și iar ore.
Că tot venind vorba de ore îmi aud telefonul sunând și spre surprinderea mea văd că nu e alarma ci e Ryan.
Numai apuc sa îi răspund și închide.
Gândindu.ma la el îmi aduc aminte de acea zi ce ne.a schimbat complet și tot ce era intre noi s.a schimbat la 180°.
De la acea zi a trecut o săptămână și încă nu.mi vine să cred că suntem împreună. O săptămâna de când sunt cu Ryan, o prima săptămână în 2.
Totul s.a schimbat atât de repede, atât de brusc încât nu.mi pot da seama daca totul e pura realitate sau un simplu vis.
Încă de la început i.am zis lui Lucy de relația noastră și o înțeleg că nu i.a fost ușor dar parca avea ea acea siguranță că noi doi vom fi împreună și se pare că avea dreptate, așa că s.a bucurat foarte mult când a auzit de asta și nu a durat mult sa se obișnuiască cu ideea.
Cât despre ceilalți, și lui Max i.a venit greu sa creadă dar spre surprinderea noastră s.a obișnuit chiar foarte repede, iar ceilalți erau confuzi și nu prea înțelegeau ce se întâmplă și cât de repede s.a schimbat toate aceste lucruri.
Și aici chiar îi înțeleg până și mie mi.e greu sa cred acest lucru.
Trezită brusc din gândurile mele de telefonul ce suna a doua oară observ că e Ryan.
*Bună dimineața ingeras
*Neata și ție Ryan
*Ești gata ?
*Gata pentru ce ?
*Pentru azi
*Dar ce.i azi ?
*O zi de luni
*Ai de viața mea. Alta săptămâna...
*Pare rau
*Pentru ?
*Că ti.am stricat buna dispoziție
*Stai liniștit, nu ești tu de vina
*Sigur?
*Sigur Ryan
*Bun, atunci te aștept jos
Zicând asta îmi închide telefonul rămânând confuza și uitându.ma mai bine la ceas observ că nu am prea mult timp la dispoziție și am pierdut noțiunea timpului. Mă dau rapid jos din pat și îmi fac repede rutina imbracandu.ma la fel de rapid încât mă mir și eu cum sunt gata așa repede.Îmi mai i.au geanta și ies pe ușă iar de îndată ce ies îl observ pe Ryan sprijinit de masina lui și imediat ce mă vede vine spre mine luandu.ma în brațe și sărutându.ma scurt pe buze.
Eu: Scuze daca m.ai așteptat mult
Ryan: Nu.i nimic ingeras, atâta timp cât va merita și crede.ma mereu va merita
Zâmbind la spusele lui îl sărut scurt pe buze și îmi deschide galant ușa mașinii intrând înăuntru apoi ocolește și el și se urca la volan și îl văd oftând dar și prins in gânduri.
Eu: Hei e totul ok ?
Ryan: Da
Știind deja că e ceva, poate de la acel da sec spus de el sau intuiția îmi spune asta.
Eu: Hei, ce e ?
Ryan: Evelyn
Auzindu.l cum îmi pronunță numele știu deja că vorbește foarte serios.
Ryan: Nu vreau sa mai participi la curse
Eu: De ce ?
Ryan: Nu vreau să pătești nimic, nu vreau să știu că în orice moment poți fi rănită. Tot ce vreau e sa fii în siguranță
Eu: Ryan
Ryan: Știu, poate pare absurd dar vreau sa înțelegi că îți vreau binele și ști și tu cat de periculos e pe pista in fiecare zi. Nu vreau să pătești absolut nimic, mi.e teama, ok, mi.e teama sa nu fi rănită
Eu: Ryan te înțeleg, îmi vrei doar binele și îți mulțumesc mult pentru asta, pentru tot, absolut toată grija ta, ai dreptate, sunt perfect conștientă de tot pericolul de pe pista in fiecare zi.
Ryan: Nu vreau sa te presez și nici să nu te oblig cu absolut nimic
Eu: Știu, mi.e greu să renunț brusc la asta, la ce mă relaxa cândva, am nevoie de timp, trebuie sa mă gândesc la asta
Ryan: Îngerașul meu
Eu: Stai liniștit Ryan, nu sunt supărată
Numai zice nimic și mă sărută pe obraz apoi pornește mașina și plecăm la liceu.
Odată ajunși își parchează masina in locul lui și ne dam jos din mașină fără a mai spune ceva.
Îmi cuprinde talia protectiv ce mă face involuntar să zâmbesc.
Ajunși la dulapuri ne luam cărțile și intrăm în clasa asezandu.ne în bănci.
Desi suntem împreună în continuare stau cu Lucy iar el cu Max.
Desi nu spune nimic știu că încă îi e greu lui Lucy sa se obișnuiască cu relația mea cu Ryan, și o înțeleg perfect, căci și mie mi.ar fi greu in locul ei, mi.ar fi greu să mă obișnuiesc cu ideea că prietena mea cea mai buna e împreună cu frate.miu.
Dar un lucru nu înțeleg, de ce se preface că e ok cu ideea asta când nu e.
Poate mă înșel eu dar am o impresie vaga sau o fi intuiția mea care îmi spune asta, ceva îmi spune că nu e in regula și Lucy e deranjata de asta.
Tot gândindu.ma la asta nu îmi dau seama când se suna dar reușesc să revin din gândurile mele cu ajutorul lui Ryan care îmi mângâie grijuliu obrazul soptindu.mi numele cu tandrețe.
Clipesc de multe ori pentru a.mi reveni și abia atunci îl văd pe Ryan stand pe scaunul lui Lucy și uitându.ma împrejur observ că suntem numai noi.
Uitându.se in ochii mei iar eu făcând la fel mă pierd iar și iar in ochii lui verzi.
Ryan: Ești bine ingeras ?
Eu: Da, sunt bine
Ryan: Nu fi supărată pe mine îngeraș, nu as suporta sa știu asta, nu pot suporta gândul că tu ești supărată pe mine și nici nu.mi vorbești ingeras
Eu: Nu sunt supărată pe tine Ryan, nu as putea fi supărată pe tine, îmi vrei doar binele, înțeleg asta și ai dreptate, ar fi cazul să renunț la curse.
Ryan: Ești sigură îngeraș, nu vreau sa te oblig cu nimic în ceva ce nu vrei sa faci
Eu: Da Ryan, sunt sigura, nu mă obligi cu nimic, ba chiar m.ai făcut să înțeleg cât de mult îmi pun viața în pericol la curse
Ryan: Dar parca altceva te frământă, ce e îngeraș, ce te preocupa ?
Eu: Lucy, nu știu dacă gândesc eu prost sau nu, dar ceva îmi spune că e deranjata de relația noastră
Ryan: De ce ar fi deranjata de asta?
Eu: Pune.te și tu în locul ei, cum ai reacționa dacă sora ta ar fi cu Max, prietenul tau cel mai bun?
Ryan: Sincer as fii surprins dar atâta timp cât ea e fericită nu.mi pasa cu cine e, ști bine cât îmi pasă de ea
Eu: Exact asta vreau sa zic, și ei îi pasă mult de tine, îți e sora, iar mie prietena. Toate astea sunt noi pentru ea. O înțeleg perfect, știu cum e sa te obișnuiești cu ceva nou ce intra brusc în viața ta și îți schimbă total gândurile și cursul vieții cu care erai obișnuit.
Ryan: Ce ar fi să vorbești cu ea, să rezolvați asta ?
Eu: Nu Ryan, vom vorbi amândoi cu ea, oi fi eu prietena ei cea mai buna dar nu uita că tu ești fratele ei mai mare
Ryan: Ai dreptate îngeraș, hai sa o căutăm
Ne ridicăm din bancă și vrem să ieșim din clasa dar Ryan se oprește brusc.
Ryan: Am uitat ceva important
Intorcandu.se mă sărută iubitor dar e ceva diferit, e un sărut dulce, atât de dulce încât vreau iar și iar alte sărutări ca asta, mii și mii de sărutări ca asta.
Din păcate sărutul se termina spre dezamăgirea mea facandu.ma sa fiu nemulțumită și să fac botic asemenea unui copilaș.
Ryan: Ce e îngerașul meu ?
Eu: Mai vleau
Zicând pe un ton copilăros îl fac pe Ryan sa chicotească și zâmbind mă sărută la fel de iubitor și mult mai dulce. Ducandu.mi mâinile după gatul lui îl fac pe Ryan sa adâncească sărutul și mă lipește de el și jur, e atât de bine.
Dulce ca mierea și ademenitor ca o ispita ce te face să vrei tot mai mult până la nesfârșit, dar se pare că acest nesfârșit al nostru se sfârșește la un moment dat atunci când se face simțită prezența extrema de aer.
Respirând amândoi greoi ne hotărâm că ar fi mai bine sa mergem sa o căutăm pe Lucy asigurându.ne că e doar o prostie de.a mea căci deja îmi fac griji.
Căutând.o peste tot o găsim sub copacul din spate.
Eu: Hei
Lucy: Hei, e totul ok ?
Ryan: Surioara trebuie sa vorbim
Lucy: Despre ?
Eu: Lucy, zi.ne sincer, sigur ești ok cu toată chestia asta cu relația noastră?
Ryan: Dar sincer
Lucy oftează și îmi dau seama că e ceva așa că mă așez lângă ea iar Ryan îmi urmează exemplul așezându.se in dreapta ei.
Ryan: Zi tot ce ai pe suflet surioara
Lucy: Mă bucur foarte mult pentru voi, sincer, dar e totul atât de ciudat, e totul atât de nou, încât...
Eu: Încât crezi că totul se schimba atât de brusc și toate astea sunt prea mult pentru tine, nu ?
Lucy: Exact, de unde...
Eu: Și eu eram exact la fel la început, știu exact cum e să apară ceva ce îți schimbă brusc viața. Te înțeleg perfect Lucy. Știu exact ce simți acum
Lucy: Ev, nu ști absolut nimic, nu ști cum e sa afli așa deodată că prietena ta cea mai buna e împreună cu frate.tu !
Eu: Ai dreptate, nu știu cum e asta, nu știu pentru că nu am un frate care sa fie atât de grijuliu și protectiv cu mine așa cum e Ryan cu tine, nu sunt o norocoasă ca tine dar ști ce, nu.mi pasă pentru că am o sora ce o iubesc la infinit
Lucy: Aww, și eu te iubesc la nebunie blondo. Ști sunt așa proasta uneori, sunt așa axată pe faptul că totul e prea nou pentru mine încât nu mă bucur de asta.
Ryan: Nu ești deranjata de asta?
Lucy: Cum as putea fi deranjata de relația voastră ? Da, e ceva nou, ciudat as spune dar mă bucur enorm de mult pentru voi, știți ceva, chiar mă întrebam până când veți continua așa.
Ryan: Adică ?
Lucy: Bro, oi fi eu sor.ta mai mica dar se vedea de la o posta chimia dintre voi
Eu: Deci, sigur nu ești deranjata?
Lucy: Nu blondo, nu sunt, chiar mă bucur enorm de mult pentru voi sincer
Ryan: Bun, acum că am lămurit și asta ce ziceți daca mergem la film ? Așa îmi scot și eu fetele in oraș
Lucy: Nici nu știu de ce mai întrebi bro, hai sa mergem
Ryan: Nu până nu e de acord și îngerașul meu
Lucy: Aww, cat de adorabil e alintul asta
Eu: Mi.e îmi spui, și da iubirea mea sunt de acord, dar ce film ?
Zâmbește și îmi dau seama că motivul acestui zâmbet e faptul că i.am spus pentru prima dată iubire și ador asta.
Ryan: Ce vreți voi doua îngerașul meu
Lucy: Ce ziceți de Trei metri deasupra cerului sau Titanic sau Twilight ?
Eu: Trei metri deasupra cerului suna bine
Ryan: Deci asta rămâne
Lucy: Atunci ce mai așteptăm, hai sa mergem
Ne ridicăm de lângă copac și ieșim din liceu urcându.ne in mașina lui Ryan.
CITEȘTI
Inger si Demon
Fiksi RemajaLegendele renasc, se scriu noi povesti de dragoste si noi capitole ale marii cărți de iubire urmează să fie scrise. Ryan Black, printul infernului, duce mai departe istoria mafiei Black, iar alaturi de ceilalti va scrie noi pagini de istorie, noi ca...