"Întoarce.te la mine"

585 27 0
                                    

Autor pov
Revenindu.si cu greu după operatie, Ryan se încăpățanează vrand sa plece din salonul unde tocmai fusese adus.
Alina: Unde crezi ca pleci ?
Ryan: Unde as putea sa plec la Evelyn, nu.mi spune nimeni nimic de ea. Crezi ca pot sa stau degeaba nestiind nimic de ea ?
Alina: Abia ai iesit din operatie
Ryan: Nu.mi pasă mama. Nu stiu nimic de ea
Alina: Fiule voiam sa.ti spunem când iti mai reveneai. Evelyn e in coma. Voi doi ati fost cei mai gravi, operațiile voastre au fost grele.
Ryan: Lasă.ma singur mama
Imediat ce mama lui pleaca, Ryan gândindu.se nu mai la blonda lui ce acum se zbătea sa trăiască, innebunea stiind ca nu e cu ea, simțea cum toata lumea lui e data peste cap.
Lăsându.si capul pe perna moale si rasufland greoi ii auzea pe părinții lui si încercând sa audă ceva reuseste doar sa audă o mare parte din conversația părinților lui.
Alina: Crezi ca mi.e usor sa.l vad asa ? Crezi ca mie îmi place sa.mi vad propriul copil cum suferă ? Crezi ca suport asta ?
Nick: Stiu iubito, stiu dar măcar sa.l lăsăm sa o vada o dată, măcar se va linisti. Crede.ma, niciun Black nu suporta sa stea departe de iubita lui
Alina: Normal ca doar e fi.tu, e sânge din sângele tau, iti seamana si la încăpățânare
Nick: Parca tu nu ai fi incapatanata iubito
Alina: Nu zic ca nu sunt dar trebuie sa fie cu capul pe umeri, trebuie sa judece si sa rămână puternic. Trebuie a depăsească asta. Chiar tu ai zis.o, un Black nu renunta.
Crezând ca a auzit destule Ryan încearcă sa se ridice din pat si cu greu face cativa pasi sprijinit încă de pat dar isi pierde rapid echilibrul căzând si astfel reusind sa le atraga atenția părinților lui.
Văzând incapatanarea fiului lor, Nick stie ca acesta nu se va da batut până nu o va vedea pe Evelyn, iar Alina oftand renunta si decide sa.l lase de data aceasta pe fiul ei sa o vada pe blonda lui.
Ajutându.l pana in salonul unde Evelyn era conectată la aparate, Ryan ramane mut atunci când isi vede blonda atât de fragilă si neajutorata. Ajutat de tatăl lui se asează pe scaunul de langa pat.
Cu mana tremurand ii mângâie cu grija obrazul vin al iubitei lui iar culoarea ei atat de vesela fiind inlocuita de o culoare stearsă făcând.o palidă si de nerecunoscut.
Ryan: E nu mai vina mea. Eu am adus.o în starea asta. Eu am fost neatent la volan, din vina mea s.a intamplat accidentul.
Alina: Nu scumpule, nu.i vina ta
Nick: Vina ta e ca plângi ca o fata, in loc sa.ti aduni puterile, sa.ti revii si sa fii langa ea sa o susții tu plângi si te invinuesti. Revino.ti fiule, esti un Black. Esti Ryan Nicholas Black. Nu poți fi doborât fiule.
Ryan: Ai dreptate tata. Eu sunt Black. Trebuie sa ma adun, trebuie sa.mi revin, trebuie sa fiu langa ea sa o susțin.
Dandu.i dreptate tatălui sau, Ryan realizeaza ca trebuie sa se adune. Evelyn e lui trebuie sa.si revină. Sa.si deschida ochii iar el va fi acolo pentru ea.
Peste 2 zile...
Ryan se simțea mai bine, acum putea merge singur fara ajutorul nimănui. Desi se vindeca încet, înăuntrul lui murea de fiecare data când isi vedea blonda in aceeasi stare. Se simțea neajutorat, se simțea inutil in timp ce ingerasul lui nu dădea vreun semn ca.si va reveni.
Desi fizic se vindeca, psihic se distrugea.
Se distrugea încetul cu încetul caci isi vedea blonda asa iar el nu putea sa facă nimic. Murea stiind ca ea e atât de fragilă si nu putea sa o ajute.
Voia cu orice pret sa.i vada ochii aceia albastri ai ei, ochii albastri ce.i dădeau putere sa continuie, ochii albastri ce voia sa.i vada in fiecare zi, in fiecare minut.
Voia sa vada ochii albastri ai fetei ce o iubea atât de mult.
Citesc în ochii tăi albaştri fericire şi iubire.
Nu te gândi nici un moment că îmi stă gândul la despărţire,
Mi.ai arătat ce.nseamnă; mi.ai deschis noi orizonturi;
Nu pot să cred că aş lupta pe mai multe fronturi.
De ce crezi că dac.ar fi ceva te.aş iubi mai puţin?
Ai reaprins în mine spiritul de luptător.
O simplă atingere, şi simt că sunt nemuritor.
O singură scânteie şi.am luat foc instantaneu.
Te voi preţui mereu ca pe o piesă de muzeu.
Ryan: Întoarce.te la mine. Deschide ochii iubito. Ceartă.ma, urla la mine si spune.mi ca e nu mai vina mea pentru nenorocitul ala de accident. Spune.mi ce vrei, doar trezeste.te iubito. Am nevoie de tine ingerasul meu frumos.
Degeaba strigă Ryan si o ruga neîncetat, desi stia ca au trecut abia 2 zile simțea cum isi pierde speranta cu fiecare clipa ce trece. Voia atât de mult ca ingerasul lui sa se întoarcă, voia ca ea sa fie bine.
Il mistuie gândul ca acel nenorocit de accident s.a intamplat din cauza lui, vinovatia ii încărca sufletul cu povara asta mare si stiind ca le.a adus atata suferință celor dragi, i.a adus acele rani pe trupul firav si angelic al suorii lui, ca scumpa lui blonda, îngerul lui se lupta sa trăiască, se invinuieste tot mai tare iar gândul ca o poate pierde in orice clipa pe Evelyn il bântuie.
Luându.i mana firavă în palma sa si mangaind.o cu grija caci îngerul lui era atât de firavă încât nu voia sa o mai rănească in niciun fel, nici măcar în cel mai mic mod posibil.
Ryan: Iartă.ma ingerasul meu, iarta.ma pentru tot. E nu mai vina mea pentru toata suferinta si durerea ta. Trebuia sa nu te implic de la bun început. Stiam ca iti voi face rău, pana la urma sunt un demon.
Sunt un demon, dar sunt al tau.
Poate sunt demonul tau, dar nu.mi iubesc iadul asa cum te iubesc pe tine. Îmi fac propriul iad un rai doar pentru tine ingeras. Doar tu îmi poți transforma iadul in rai.
Dand vina nu mai pe el insusi, Ryan nu conștientizează ca acel accident nu a fost vina lui, nu conștientizează cat pericol are in preajmă.
Invinuindu.se nu realizeaza ca dusmanii lui sunt tot mai aproape.
Sunt ochi peste tot, ochi ce ii urmareste fiecare miscare si sunt tot mai aproape.

Inger si DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum