Trezita într.un mod al naibii de placut, cu un sărut dulce pe frunte de la nimeni altul decat Ryan al meu.
Atunci când deschid ochii observ un Ryan fericit si de fiecare data când ii privesc ochii lui superbi, de un verde smarald ce ma înnebunesc si ma fac sa ma îndrăgostesc pentru a miia oara de el.
Nu credeam ca pot iubi atât de mult o singura persoana dar de când a aparut el in viata mea nu pot descrie iubirea in cuvinte.
Ma îndrăgostesc pentru a miia oara de el si il iubesc tot mai mult pe zi ce trece.
Nevrând sa ma ridic de aici si sa rămână timpul in loc stand ore in sir in brațele lui Ryan, chiar si o viata as vrea sa raman in bratele lui.
Ryan: Neata iubita
Eu: Neata iubire
Ryan se uita la ceas si observând ca e deja 10 îmi spune ca ar fi timpul sa ne ridicăm si sa ne facem prezenti daca nu vrem sa ne de.a ceilalți dispăruți. Refuzând acest lucru ma ghemuiesc exact ca o pisicuta la pieptul lui si reusesc sa scot un raset din partea lui dar si sa.i aduc zâmbetul pe fata.
Ryan: Ador la nebunie când faci gesturile astea iubita. Esti pisicuta mea si te iubesc la nebunie pisic mic si adorabil ce esti.
Eu: Si eu te iubesc de mor iubirea mea
Sarutandu.ma scurt pe buze îmi face semn ca trebuie sa ne ridicăm si oftand ma dau batuta asa ca ma ridic într.un final si cu camasa lui pe mine ma îndrept usor spre usa dar nu inainte de.ai mai da un sarut.
Deschid usor usa si verific daca nu.i cineva si atunci când vad ca am cale liberă dau fuguta pana in camera fetelor si ma bucur sa vad ca nu.i decat Lucy.
Lucy: Pe unde ai fost toata noaptea ?
Eu: Am dormit cu Ryan.
Lucy: Iar ati făcut nebunii ?
Eu: Nu
Lucy: Atunci de ce ai camasa lui pe tine ?
Eu: Da ce voiai sa dorm dezbrăcată sau ce ? Eu ce vina am daca e el gentleman si îmi da camasa lui sa dorm cu ea ?
Lucy: Poate după ce ati facut nebunii.
Eu: Lucy fii serioasa.
Lucy: Sti ceva nici nu vreau sa stiu
Eu: E mai bine sa nu sti
Lucy: Bine, cum zici tu
Eu: Hai totusi sa mergem
Lucy: Mai întâi schimba.te sau poate chiar ar vrea Ryan sa faceti ceva nebunii
Eu: Buna gluma
Ma duc in dresing de unde îmi i.au niste pantaloni negri si îmi pun camasa lui Ryan în pantaloni.
De îndată ce sunt gata ma întorc in camera si cobor alături de Lucy si observăm ca toți sunt la masa si se pare ca am ajuns la fix.
Ma asez lângă Ryan si micul dejun e gata de servit.
Pierdută printre gânduri nici nu realizez ca ma joc cu mâncarea doar atunci când ii simt usoara atingere a lui Ryan care ma intreaba daca totul e in regula.
O observ pe doamna Alina ridicându.se de la masa si primul gand ce.mi trece prin monte e acela ca am supărat.o prin gestul poate prostesc de.a ma juca cu mâncarea desi nu am facut.o intentionat.
Eu: Cred ca am supărat.o pe mama ta
Ryan: Nu cred, dar ca sa te linistesti ma duc sa vad ce face
Eu: Nu, mai bine ma duc eu, e vina mea
La rândul meu ma ridic de la masa si o i.au pe urma doamnei Black urcandu.ma la etaj.
Observ usa de la camera lor între deschisa si fara sa vreau o aud vorbind la telefon.
Imediat ce bat la usa observ ca închide apelul.
Alina: Ce s.a intamplat scumpo?
Eu: Voiam sa ma asigur ca sunteti bine, îmi cer scuze daca v.am deranjat cu gestul prostesc de la masa
Alina: Nu vai scumpo, nu mai deranjat deloc. Am observat ca esti prinsa in gânduri si nu a fost deloc un gest prostesc, doar ceva involuntar. Mi.am dat seama ca te gandeai la mama ta
Eu: Nu neaparat la ea dar da. Cum ati stiut ?
Alina: Stiu cum e, am trecut si eu prin asta. La începutul relației mele cu soțul meu tata nu a fost deloc de acord cu asta si mama a fost nevoită sa.i de.a dreptate lui tata, stiu cum e ca părinții sa nu fie de acord cu tine in privința iubirii.
Eu: Dar nu cred ca mama ar fi deranjata de relația mea cu Ryan. Tocmai ea a spus ca e bucuroasă.
Alina: Te.ai gandit vreodată ca a zis asta doar ca sa te vadă pe tine fericită ?
Eu: Dar de ce ar zice doar asa ? Stie bine ca părerea ei contează foarte mult pentru mine.
Alina: Ar trebui sa vorbesti odată cu mama ta despre tot. Sunt unele lucruri despre care nu sti. Poate a considerat ca nu esti pregatita sau nu se trebui sa sti despre acele lucruri.
Eu: Cumva stiti ceva ce eu nu stiu. Ceva îmi spune ca legatura dumneavoastră cu mama e altceva decat doar una simpla de colegialitate.
Alina: Ai o intuiție buna, îmi amintesti de mine
Eu: Atunci daca am dreptate despre ce e vorba ?
Alina: Sti ca James, adică tatăl tau e medicul mafiei
Eu: Da
Alina: Ei bine, mama ta stia despre acest lucru, si ea făcea cândva parte din mafie
Eu: Cum adică făcea? La ce va referiti ?
Alina: Era una din asistentele tatălui tau asa s.au si îndrăgostit. Mama ta stia foarte bine ca tatăl tau era îndrăgostit de alta femeie.
Eu: Stiu despre partea asta a povestii. Era principalul motiv de ceartă între ei, tata iubea o femeie ce era cu altcineva, era fericită si el se chinuia stiind acest lucru. Mama a aflat mai tarziu acest lucru si voia sa se despartă de el dar atunci a aflat ca era însărcinată cu mine si nu voia sa cresc fara tata. Dar a continuat sa trăiască cu tata care se gândea la alta femeie ce era măritată.
Alina: Si mama ta ti.a spus vreodată cine era acea femeie ? O stia pe acea femeie ?
Eu: Nu stiu. Mie una nu mi.a spus nimic
Alina: Mama ta nu voia sa se despartă de tatăl tau doar din cauza acelei femei, ci si din cauza mafiei caci ajungea sa iubească munca ce o făcea doar prin simplul fapt ca o vedea pe acea femeie iar tatăl tau credea ca munca il va aduce mai aproape de femeia iubita.
Eu: Dar nu inteleg un lucru. Daca era cu mama de ce mai voia alta femeie ?
Mama: Asa sunt bărbații scumpo, mereu sunt vânători. Dar nu uita un lucru, mereu se vor întoarce la femeia iubita.
Nick: Caci femeia iubita e mereu linistea si pacea lui dar mai presus de toate e totul pentru el si femeia ce l.a invata sa iubească.
Ii observăm pe Ryan si tatăl lui stand în pragul usii.
Alina: De când stați acolo ?
Ryan: Nu de mult. Voiam sa ne asigurăm ca sunteti bine.
Eu: Totusi eu tot nu am inteles de ce ar avea aceste amanunte vreo legatura cu acele lucruri de care nu stiu ?
Nick: Din cauza mafiei si a iubirii tatălui tau pentru alta părinții tai au ajuns unde sunt acum. Mama ta făcea parte din una dintre mafiile rivale pe atunci. Si când zic făcea parte ma refer ca era fiica de mafiot. Tu ai mafia in sânge. Când a aflat ca mama ta e însărcinată cu cineva din mafia mea, mai ales cu un om de încredere bunicul tau nu suporta asta si i.a dat de ales mamei tale, ori sa rămână cu tatăl tau dar sa ne spioneze ori sa fie trădătoare si sa fie pedepsită in cel mai mare hal.
Mama: Si ce poate fi mai rau pentru o femeie decat sa se atingă de puiul ei ? Nimic. Bunicul tau a vrut sa se răzbune pe mama ta prin tine. Bineînțeles ca mama ta nu a vrut sa audă de asa ceva si l.a păcălit pe bunicul tau ca va face cum zice el dar a reusit sa fuga departe. Si.a lăsat familia pentru tatăl tau, bărbatul ce l.a iubit mult.
Eu: Iar tata a ales mafia ignorand.o pe mama. Dar ce legatura au toate astea ?
Nick: Asa cum am mai spus tu ai mafia in sânge iar mama ta nu voia sa accepte asa ceva, nu voia sa stie ca fiica ei va avea vreodată vreo legatura cu vreo mafie. A dat uitării tot ce are legătură cu trecutul ei legat de mafie.
Într.un final când am inteles totul sunt complet uimită de tot ce aud si realizez ca din ce in ce mai mult ajung sa cred ca nici nu.mi mai cunosc mama asa de bine pe cat credeam. Complet bulversată primul gest ce.mi vine instinctiv e acela de.a ramane sibgura, de.a ma refugia undeva sa fiu doar eu si sa pot sa.mi adun gândurile.
Observând starea mea doamna Alina pleacă si înțelegând asta le face semn si băieților sa plece lăsându.ma singura.
Ryan: Iubita esti bine ?
Eu: Ryan, te rog, lasă.ma singura.
Ryan: Nu te las nici mort, mai ales când esti asa. Poți sa tipi la mine, sa ma dai chiar si afara din camera, eu tot nu plec.
Lăsându.mi lacrimile sa cada ma urăsc caci sunt atât de vulnerabilă, urăsc sa ma vadă Ryan atât de vulnerabilă.
Luându.ma in brate simt nevoia sa.l am pe Ryan lângă mine mai mult ca oricand.
Eu: Nu pot sa cred, de ce aflu totul abia acum ? De ce mi.a ascuns toate astea atatia ani la rand ? Acum inteleg de ce a băgat scuza penibilă ca vrea sa stea cu tata. De ce nu mi.a zis atâția ani la rand ce e tata, de ce se certau ei. M.a mințit atâția ani la rand. M.a mințit privindu.ma in ochi.
Ryan: Stiu ca esti supărată iubita, ai tot dreptul sa fii dar sa nu faci ceva la nervi. Mai întâi vorbeste cu ea, las.o sa.ti explice.
Eu: Ai dreptate.
Luându.mi telefonul vrand sa o apelez tremur toata neputând nici sa deblochez telefonul si il scap. Încercând sa ma calmez nu fac altceva decat sa.mi provoc mai multa durere si izbucnesc din nou in plans.
Ryan încearcă sa ma liniștească dar fara rezultat.
Eu: Doare al dracului de tare. Doare când afli ca propria mama te.a mințit atâția ani.
Ryan: Linisteste.te iubita. Nu.ti face bine. Sti bine ca nu suport sa te vad asa.
Eu: Iartă.ma Ryan dar nu mai pot. Mi.e greu sa cred ca propria mea mama m.a mințit atâția ani la rand. Mi.a ascuns adevarul, era dreptul meu sa stiu astea.
Ryan: Ai dreptate iubita. Ce ai te gand sa faci ?
Eu: Trebuie sa vorbesc cu ea, sa aflu de ce a ales sa ma minta atâția ani
Ryan: Ce vrei sa faci ?
Eu: Sa ma duc la ea, sa vorbesc cu ea
Ryan: Vin cu tine. Nu te las singura
Eu: Esti sigur ?
Ryan: Da. Hai sa mergem
Imediat ce îmi i.au o geaca pe mine nepasandu.mi ca încă sunt in camasa lui Ryan cobor cu el la parter si de îndată ce isi i.a cheile de la masina iesim din casa si ne urcam in masina lui. Le testează rapid in mesaj părinților lui unde suntem si porneste motorul plecând spre casa mea.
Tot drumul ma gândesc întruna la cele aflate si observ ca intr.un final am ajuns.
Vad masina mamei dar si a lui tata semn ca sunt amândoi acasă.
Intrăm si se pare ca sunt uimiți sa ne vadă.
Mama: Scumpo dar ce.i cu tine acasa ?
Eu: De ce mama ? De ce ? De ce mi.ati ascuns tot trecutul vostru ? Ai ales sa ma minti privindu.ma in ochi atâția ani la rand fara sa te gândesti ca poate e dreptul meu sa stiu. De ce nu mi.ati spus ca aveti un trecut comun cu familia lui Ryan ? De ce nu mi.ati spus ca ati facut parte din mafie ? Ca am legaturi cu mafia ? De ce ?
Mama: Scumpo. De unde ai aflat ?
Eu: Contează ?
Mama: Doamna Black, nu.i asa ?
Eu: Răspunde.mi mama. De ce nu mi.ati zis? De fiecare data când te întrebam de tata refuzai sa.mi spui. Credeai ca nu o sa aflu ? Pana când credeai ca ma vei minti?
Mama: Scumpo
Eu: Adevarul mama. E adevarat ?
Mama: Da, totul e complet adevarat.
Eu: Nu pot sa cred. Nu.mi vine sa cred ca te mai pot numi mama. Mi.ai ascuns toate astea atâția ani privindu.ma in ochi. Incep sa realizez ca nici nu te mai recunosc.
Tata: Evelyn
Eu: Nicio Evelyn tata. Măcar tu sa.mi fi spus
Tata: M.ai fi crezut ? Ai fi crezut măcar o vorbă daca iti spuneam ?
Eu: Poate mi.era greu sa te cred caci ai lipsit toata viața mea. Poate nu te.as fi crezut atunci dar cu timpul poate ca da.
Tata: Evelyn sti bine ca îmi pare rau
Eu: Crăciun fericit dragii mei părinți
Fiind ultimele cuvinte ies din casa urcând in masina lui Ryan si asteptând sa vina.
De îndată ce vine, se urca la volan si porneste inapoi spre casa lui.
Ryan: O sa treacă iubita. Vei vedea, totul va fi bine
Eu: Va fi bine atâta timp cat esti cu mine
Ryan: Mereu voi fi cu tine iubita
Eu: Sunt atât de norocoasă sa te am in viata mea
Ryan: La capitolul asta amândoi suntem norocosi. Nu.mi pot imagina cum ar fi viața mea daca tu nu ai fi in ea ca sa.i dai culoare
Eu: Aww. Te iubesc iubirea mea
Ryan: Si eu te iubesc iubita
Ajunsi inapoi in casa lui ne petrecem restul zilei in familie încercând sa ignor cat de mult pot toata durerea provocată de mama. Nu stiu ce va fi dar atâta timp cat il am pe Ryan lângă mine nu.mi pasă.
CITEȘTI
Inger si Demon
Fiksi RemajaLegendele renasc, se scriu noi povesti de dragoste si noi capitole ale marii cărți de iubire urmează să fie scrise. Ryan Black, printul infernului, duce mai departe istoria mafiei Black, iar alaturi de ceilalti va scrie noi pagini de istorie, noi ca...