Oyları için kristallkiz'a teşekkürler.Yorumlarını da bekliyorum.Birilerinin okuduğunu bilmek güzel.
Bölüm kristallkiz'a gelsin.
Multimedya Bahar :D
17 yaşımda ömrümün baharında kız kurusu etiketi yedik iyi mi?
Ben genç bir adet taş oğlu olan hep kız isteyip bulamayan bir teyze istiyordum. 3 kızı olup oğlan isteyen yaşlı bir teyze değil ağağaağaa. Tatilim hemen bitebilir hemen kaçabilirim.
-"Ya teyze ben 17 yaşındayım. Ne kız kurusuuuğ?"
Taksici bize gülerken teyze sırıttı.
-"Sus kız. Ben senin yaşında evliydim."
-"Ayıptır sorması amca nerede?"
-"Vefat etti."derken hüzünlendi.
E teyze amca sana iyi bile dayanmış demek istedim...Ama çenemi kapattım. Evine gelene kadar daha fazla konuşmadık. Yalnız ev diyen çarpılır villa mübarek. Amca bizim Nisa cadısına baya bir şey bırakmış.Sinsice teyzeye döndüm.
-"Yalnız mı yaşıyorsun teyzecim? Kızların nerede?"
-"Onlar kız kurusu mu? Evlendiler tabii"
Soktu lafı rahatlamıştır artık. Kendimi altın günündeki koca bulmak için sürekli sırıtan yüzünde devasa bir ben olan kızlar gibi hissettim. Ya ben bu teyzeyle nağpacağım.
-"Sok lafı teyze sok. Yani söylemezsen içine dert mi olacak. Yok ben vazgeçtim uzamasın bu tatil ben geri dönerim. Hadi görüşmemek üzere bb"
Tam kapıya gittim ki kapı çaldı. Ben o hışımla kapıyı açtım. Karşıma bir meteor çıktı.kahverengi saçları mavi yeşil karışık gözleri...ahh..
-"Nisa teyze evde mi?"
Meteor mu demiştim? Düzeltiyorum buz dolabı hatta derin dondurucu.
-"Aa Özkan geç içeriye yavrucum."diyerek geldi Nisa cadısı.
Çocuğun yüzünde bir gülümseme oluştu. Hayır yani o teyzeye mi gülümsedin Özkan?
-"Ama sultanım arkadaş bekliyor bir sorayım diye geldim sadece."
Tatili uzatma konusunu yeniden bir gözden geçirmeliyim. Ama çocuk bana bakmıyordu bile. Tatlı,taş falan demem basarım odun lakabını.
-"Ah oğlum şu kız kurusunuda götür başımı ağrıttı."
Çocuğun karşısında bana kız kurusu dedi ama bunu takmıyorum. Özkan ve onun arkadaşı. Yess!
-"Ya teyzeciğğm boşver"hayır verme sakın blöf yaptım.
-"Yok senle mi uğraşacağım ben be? Özkan oğlum sende götürsen şunu çocuğum saat 6 gibi dönsün ama"
Bu kadın bana emrivaki yapsa ne yapardım bilemiyorum.
-"Peki sultanım sen nasıl istersen."
Vayss çocuğa bak. Özkana uyup onunla düştüm yola.
-"Ee sohbetinde doyumsuzmuş."dedim
-"Kişisine göre değişiyor"
Bi saniye bu bana laf mı soktu??
-"Susmak asalettir benim asil kişiliğime de bu yakışırdı zaten"
Evvet süper toparladım diye düşünürken bir kafeye girmiştik. Bir masaya oturduk. Masada bir adet taş tövbe çarpılırım meteor oturuyordu. Bütün güler yüzlülüğümle masaya oturdum.
-"Merhaba, Özkan bu güzel hanımla tanıştıracak mısın artık?"
-"Bu...?"
Daha adımı bilmiyor tabii.
-"Ben Bahar."
-"Ben de Akın"dedi.
-"Ee Bahar bu suratsızla nasıl tanıştın?"diye sordu Akın.
-"Nisa cadı-teyze sağolsun Antalyaya adımımı atar atmaz zorla yolladı. Öyleki adını Nisa teyzeden duydum. Oda benimkini şimdi duydu. Yani yeni tanıştık."dedim bezginliğimi belli ederken.
-"Aksi imkansız olurdu zaten belediye duvarı gibidir o"
Özkan ters bakışlar atarken ben kahkaha attım.
-"Neyse ben gidiyorum Nisa teyzenin evini bulur saat altı da orada olurum. Hadi Eyvallah"dedim ve kalktım biliyorum bazen kro olabiliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZ KURUSU
HumorTatilimin bir kısmı Antalya'da geçirecektim. Tabi çılgın arkadaş grubu, çakma sevgililik ve saçma bir iddiadan haberim yoktu...