Cadının taş torunu!

500 28 3
                                    

Biraz kısa ama erken geliyor.Bu arada telefon uygulamasını kullandığım için yorumlara cevap yazamıyorum:(

Okuyan herkese teşekkürler...

Kafenin çıkışına yönelirken Akın arkamdan koştu.

-"Sahil ha? Hiç fena olmazdı doğrusu."

Sarı saçları ve ela gözleri olan,adının kelime anlamı taş olan bu çocuğa hayır dersem elim gözüm yer değiştirir.

-"Seni çağırdığımı hatırlamıyorum."

Kız dediğin nazlı olacak aga. Kolay kız değilim ben.

-"Hm..unutkanlık var sanırım."dedi.

Bu tatlı bakışa isnisna geçebilirim sanırım.

-"Neyse ya hiç kız nazı yapacak havamda değilim. Düş önüme."dedim. Sırıttı ki bu hali çok çekiciydi.

-"Kapıda dikilmek yerine yürüyün"bunu söyleyen Özkan'dı.

-"Pardon?Bizimle gelmeyi düşünmüyorsun değil mi?"dedim bir çırpıda.

-"Nisa teyzenin emanetisin yoksa emin ol umrumda bile olmazsın."

Ellerimi hafif kaldırıp taklidini yaptım.

-"Bla bla bla. Antalyayı adım gibi bilirim ben."dedim.

-"Hı-hı tabi. Karıncalarda fillere savaş açmış."

Akın bizi bir süre izleyip olaya el atma kararı aldı.

-"Gençler sakin.Bahar yaklaşık 2 satimiz kaldı bir an önce gidelim derim."

Akın'ın uyarısıyla sahile gittik. Kumların üzerine oturuca ikiside ilk anda garipçe baksada

-"Kumda akrep görünmüyor oturabilirsiniz."dediğimde oturdular.Özkan yüzünü buruşturdu. Süt kuzusu n'olcak!

-"Ee kaç yaşındasın Bahar?"

-"17 ama kısacık bi bir buçuk aycıktan sonra 18.."

Akın cevabıma bir kahkaha atınca gamzeleri ortaya çıktı.

Bende de bir tik vardır o gamze çukuruna parmağımı sokmazsam midemde keneler arası savaş çıkar..asdf

Dayanamadım dokundum gamzesine

-"Ya bende gamze istiyorum.Böyle tünel gibi olacak ama."diye iç sesimi dışa yansıttım. Akın daha çok gülerken Odunman küçümseyici bakışlar atıyordu.

-"Sen kaç yaşındasın Akın?"

-"20 konservatuarda okuyorum,bateristim,sevgili taleplerine ve taliplerine açığım."

-"Karşında Esra Erol oturmuyor"dedim gülerek oda güldü.

Eve geldiğimde Nisa cadısı Esra Erol izliyordu. Ekrandaki yakışıklı,genç ve neden gittiğini anlamadığım çocuğu gösterdi.

-"Bak kız kurusu nasıl çocuk ama?"

Oovv teyze bu çocuğa mı bakıyo ayıp be!

-"Teyze bu çocuk sana 5 beden küçük gelir"

-"Bana değil sana baktım ama bırak bu çocuğu kimse sana bakmaz. Benden bakımsızsın ayol"

Teyzenin devrelerinin yandığını anlayınca bana verdiği odaya çıktım karşıma biri çıkınca

-"Aaaaaaağğğ"

-"Sakin ol!"

-"Sen kimsin söyle. Beni mi öldürüceksin? Organ mafyasına mı satacaksın. Bak ben 40 kiloyum organ çıkmaz benden. Büzüşmüştür onlar!"

-"Daha 20 yaşındayım ve kimseyi öldürmek gibi bir niyetim yok! Ve sen hemen odamdan çık bücür"

-"Bak bak bak ben ölüme davetiye çıkarmıştım zaten hatta gelmediler diye kırılmıştım tüh tüh napsak ki?"

-"Kızım manyak mısın?"

-"Bana bak çocuk çık odamdan kimsin nesin bilmiyorum zaten....Nisa teyzeğğğ...teyzeeeğğ"

Odamda taş var yardım ekibi taleb ediyorum. Siyah saç mavi göz çocukların hikayelerde olduğunu düşünürdüm hep.

-"Noldu kız?"diye içeri girdi Nisa teyze

-"Teyze bu kim?"

-"Ananne bu kim?"

Aynı anda sorduğumuz soruda onun kim olduğunu öğrendim.

Allah'ım çok yücesin. Oğlu yok torunu var...Yeah!

KIZ KURUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin