2 Oğlan??

542 32 3
                                    

Okuyan varsa:P teşekkürler.Neyse oy ve yorum yaparsanız bu küçük emrah kalbi bir nebze düzelir(asdfasd...)

Teyzemle vedalaşıp uçağa bindim.Uçak fobim var mı yok mu denemiş oluyorum asdfasd.Cam kenarında bilet aldığı için teyzeme hayırlı koca dualarımı iletip uçağın kalkmasını beklemeye koyuldum.. Yanıma orta yaşlı bakımlı bir kadın oturdu. Çok şirindi.

-"Merhaba tatlım. Tatile mi?"

Oyş yerim seni ne tatlısın. Kessen damarından çikolata akar.

-"Evet.Siz?"

Ben terbiyeli kız.(!)

-"Sizli konuşmamanı tercih ederim. Bende tatile gidiyorum. Ailem bir hafta erken gitti. Senin ailen nerde?"

Zaten sizli bizli kısmı blöftü. Vee yine konu aileye geldi.

-"Bilmiyorum. Gitmişler. Teyzemle yaşıyorum ama o çalıştığı için gelemeyecek."

-"Ben üzgü-" kadının lafını kestim.

-"Ben umursamıyorum. Sorun değil."

Hacı giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir-öğk klişelere bağladım.

-"Nerede kalacaksın?"

Bak bak konu da değiştirirmiş.

-"Bir teyzede, teyzemin tanıdığı olur. Tatlı kişiliğimle onu etkileyip tatili uzatmak niyetindeyim."

Küçük bir kahkaha attı. Şu an yanımda bir taşın oturuyor olması birbirimize bakıp numaralarımızı almamız gerekirdi ancak teyzeyle de kafa sardı. Bana baya bir şey anlattı.

-"İki oğlum var"

İşte burada benim can kulağı devreye giriyor. İki oğlan mı?

-"Yaaaaa..kaç yaşlarındalar"

Umursamaz görünmenin zorlukları..

-" Biri 8"

Oldu mu bu şimdi beybi?

-"Diğeri 18"

Allah'ım sana geliyorum. Ablayı kafaladım zaten.(teyze yaşlı kaçar artık abla o.)

-"Ne güzel."

Tabi güzel,duydun çocuğu.

İç sesim yine devreye girmişti.

-"Aslında biri kız olsa daha iyi olurdu. Hep kızım olsun istedim ama..."

Ben olurum. Seve seve hem de ama gelin olarak girerim o aileye.

Hostesin iniş talimatlarını dinleyip inişe geçtik.

Nisa teyze beni taksiyle bekliyordu. Ay ne şirin kadın. Yaşlı ama olsun.

-"Kız sen Bahar mısın?",

-"Evet teyzecim."

Yağa gel. Tatilimi uzatmam lazım bunlar rutin davranışlarım.

-"Ne teyzesi ayol? Abla diyeceksin. Hem sen nesin böyle Kız Kurusu!"

Hönk. Ha?. Wat beybisi.

Bölümün kısa olduğunun farkındayım(nasıl olmayacaksam ben yazıyorum asdfasd.)Diğer bölüm erken gelir.

BU ARADA SOMA'DAKİ MADENCİ KARDEŞLERİMİZDEN DUALARIMIZI ESİRGEMEYELİM...

KIZ KURUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin