Oy ve yorum lütfen...
-"Defnem derken??"diye sordum.
Yağız bana döndü alaylı bir bakış attı.
O bakışlarınla geber inşallah. Bu çocuk normal bakmayı biliyor mu?
-"Önceden tanışıyoruz Bahar. Yağız benim Küçük arkadaşım."diye açıkladı teyzem. Yağız küçük lafına sinirli bakışlarını yolladı.
Gerçekten abla kardeş gibilerdi. Özendim ben şimdi.
Gamze ne ara gittiyse elinde telefonla girdi odaya
-"Tamamdır kızlar anneme haber verdim geceye KPK var."dedi.
-"Ya Bahar uzatma bizde gelelim"dedi Ömer.
-"Ömer saçmalama."dedik Gamzeyle aynı anda.
Tırstı,güzell..
Yarım saat kadar sonra herkes gitti. Hepimiz pijamaları çektik. Gamze Defneye Yağızdan intikam almam gerektiğini anlattı.
-"Aslında sana yardım adabilirim."dedi Defne.
-"Neymiş o?"
-"Çilek midesine dokunuyor desem..?"
-"Bacımsın çilek derim."
-"Peki çileği nasıl yedireceksin?"diye sordu Gamze.
Ona 'Beybisi sen beni ne sandın? Bahar duruyor karşında ona çileği kiraz diye yediririm ben'bakışımı atınca
-"Bahar o bakışın yarısını anladım"dedi.
-"Anlıyorum seni Gamze...olsun napacan arkadaş deyip bağrına basacan mecbuuğğrr"
İkiside bana Çağatayı kaçıran deliymişim gibi bakınca bende sacunma tezimi sundum.
-"Kızlar Çağatayı Hazalla Serenayın belalı delileri kaçırıyor. Yani benim belalı sefgilim yok hatta hiç yok. Cidden niye yok? Teyzeöğğ niye benim sevgilim yok? Lan Nisa teyzeyi bile amca almış,hoş daha fazla dayanamamış ama...Böhö böhöö"
Ben konudan sapıp depresyona girerken bi dakka ya... Depresyondayığğm unutulduğğmm..
-"Sarp Antalyaya geliyor"dedi Defne.
Ne? Allahım sana geliyorum. Sarp...ah ah
-"Valla mı? Bak yalan söylüyorsan o kızıl saçlarını yolar doğrar yağlar tuzlar sana yediririm"
-"Manyak mısın be? Kendisi söyledi."
-"Sen Sarpı ne zaman gördün?"
-"Bize seni sormaya geldi."
Oha! Ayrılmıştık ama... Boşverin kim takar ayrılmayı?
-"Ya bi dakka ben Fransız kaldım."diye atladı Gamze.
-"Bak anlatayım. Bir taş düşün hatta meteor..yada düşünme! Benim aşkısımı-"derken Defne araya girdi.
-"Eski sevgilin. Evet Gamze Sarp bunun aşkısı olur-du. Bunlar meçhul bir sebepten ayrıldı ama çocuk hala soruyor. Hatta Antalyada olduğunu öğrenince bende gidiyorum dedi."
-"Ay benim için mi geliyor?"dedim
Müsait bir yerde bayılacak var. Sarp ya Sarp... Hani taş,cool,fame çocuk. Benimle çıkan ama ayrıldığım çocuk...
-"Öyleymiş. Yelizde geliyormuş"dedi. Bizi anlamaya çalışmayı bırakan ve pinekleyen Gamzeye döndüm
-"Görümcem-di"dedim.
Ah Yeliz nasılda özledim. Ortağımdı ya.. Sevindim şimdi.
Gamzenin ilgisini çekmiş olacak ki heyecanla döndü.
-"Boşver Yelizi. Sen şu ex aşkınla barışıcak mısın?"
Defneyle birbirimize baktık aslında cevabım belliydi.
-"Hayır"
Biliyorum şaşırdınız. Ama öyle. İnşallah unutamazsın beni Sarp..geber kalleş.
Gamzenin ısrarlarına rağmen ayrılık nedenimizi anlatmadım.
Sabah ağacından ayrılan koala misali yapıştım yatağa. Gamze
-"Kızım altına mı sıçtın ondan mı kalkmıyon?"dedi.
-"He Gamze sıçtım temizleyeceksen kalkayım"
Biliyorum iğrencim.
-"Sonsuza dek uyu."dedi ve gözlerini devirdi.
Kahvaltıya indiğimizde
-"Nasıl oldun kız kurusu? Eğer hala kötüysen çaylarımd-"
-"Sakın Nisa teyze ölmek için çok gencim."
Nisa teyze homurdanırken masadakiler gülmemek için dudaklarını ısırıyordu. Yağız bile..
Ama sen dur Yağız bey,her insan bir gün Nisa cadısının çayını tadacak...
Kahvaltıdan sonra Gamzeyle beraber manava gittik. Adam
-"Ne istersiniz?"dedi.
İntikam...
-"Bir kilo çilek"
Bekle ve gör Yağız... Miden isyan bayrağını çekene kadar acımayacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZ KURUSU
HumorTatilimin bir kısmı Antalya'da geçirecektim. Tabi çılgın arkadaş grubu, çakma sevgililik ve saçma bir iddiadan haberim yoktu...