Islak Sıçan Aşkı(!)

430 25 1
                                    

Okuyanlara teşekkür ediyorum...

Mültimedya Sarp :)

-"Hayır Sarp!"

-"Evet Yaz!"

-"Hayır diyorum ya!"

-"Bende evet diyorum ve bu evde benim dediğim olur."

Ayh..çıldırmak üzereyim. Sarp ve Yeliz'le bir film izleyelim dedik tabi ki Sarp korku filminden başka bir şey istemiyor.

-"Bakalım kimin eviymiş. Ben bu evin çakma geliniyim. Ananneeeeğğ"

Kadın ananne dememi istedi yani benim seçun yapma hakkım da yoktu. Mutfak önlüğüyle gelen teyzecik tabi beni tuttu.

-"N'oldu kızım? Sarp!! Sen mi bir şey yaptın?"

Sarp bana 'sonra görüşeceğiz' bakışını atınca bende intikamım şimdi olsun ayağına çilek kız masum bakışımı aldım ve lafa girdim.

-"Ananne Sarp korku filmi izleyelim diye tutturdu ama ben korkarım kabusum olur..."

Her damlamdan masumiyet ve doğallık(!) akıyor maşallah... Sarpa bad girl bakışı attım.

-"Tamam kızım  ben onun bacaklarını kırnasını bilirim." dediği gibi pofuduk terliğini Sarpın bacağına atması bir oldu.

-"Ahh... ananne sen kimin tarafındasın ya! Yaz seninle görüşeceğiz."

Sevim teyze Sarpa saf saf baktı. Yelizse kahkahasını tutmaktan her an nükleer bomba misali patlayabilirdi.

-"Ne yazayım oğlum?"

Sarpla ben birbirimize baktık. Gülmemek için zor duruyorduk ki dayanamadık patladık.

-"Yok yok bu nesil GDO'lu ayol. Bu ne böyle. Ben mutfaktayım uslu durun. Kim uslu durursa ona fıstıklı çikolata veririm"diyerek giden Sevim teyzenin ardından daha da fazla güldük. Sarp ciddileşince Yelizin sesini duydum.

-"Ananneme helva yapmasını söylemiştim zaten şimdi son görevimi yapayım... Allah'ım Baharı cennetine koy. Biliyorum imkansız ama formalite icabı dedim zaten. Euzubillah elhendü.. Sarp bunun devamı neydi ya? Neyse...veleddallin amin.(!)"

Ben Yelize saf saf bakarken kendimi Sarpın omzunda buldum.

-"Sarp!! İndir benii. Yani şey...sen bir insana nasıl kıyarsın değim mi?.. Ahh düzgün tut ilk öpücüğümü yere vermek istemiyorum."

Sarpın yüzünü göremesemde pic sırıtışını yaptığını biliyordum. Yelizse hala Fatiha'nın devamını düşünüyordu.

-"Yaz çeneni yorma cezan yeni başlıyor.."

Omzunda bahçeye kadar çıkard- oo hayır hayır.

-"S sarp sakın deneme. Sakın... Hayır!"

Beni indirip hortumu eline aldı.

-"Don't Sarp... Error..bu yaptığın not true...do you under stan- Allah seni kurbağa etsin de susuz kal Sarp. Çek şu hortumu!"

Sarp kahkaha atarken su gibi olmuştum. Koşarak hortumu elinden alıp yere tuttum bana korkarak baktı.

-"Yaz hatta Bahar...sen acımasız olamazsın değil mi?"

Ona en pis intikam gülümsememi yolladım. Ve hortumu üzerine tuttum. Yeliz kapının pervazından kahkahalarla bizi izliyordu.

-"Siz hic büyümezsiniz. Bu kadar kavgaya rağmen nasıl çıktınız? Ya da neyse aminim ekşınlıdır ama Supernaturali tercih ediyorum."dedi.

İçeri gidecekken Sarpa verdiğim işaretle onuda omzuna atıp bahçeye getirdi. Önümüze koydu ve benimle beraber hortumu tuttu.Yeliz hemen iltifatlara başladı.

-"Siz ne tatlısınız öyle maşallah nazara gelmey- Allah belanızı versin. Anormalsiniz sizin yerinize kadın programını tercih ederim."

Gelip sinirle hortumu aldı. Hortumu bize doğrulturken Sarpın arkasına geçtim ki oda arkasını dönüp beni korumak amaçlı sarıldı.

-"Oo Bahar için sırtını feda eden abime bakız. Şu an iki ıslak sıçanın ölümsüz aşkını sergiliyorsunuz. Iıyy. Hiç kıskanmadım(!)"

Ah canım sevgilisiz kalmış napsın. Başımı kaldırıp Sarpa baktım. Gözümde bir şey mi var ki?

-"Niye öyle bakıyorsun Sarp?"

Gülümsedi. Oyş..biscolata reklamından çekilişle kazanılmış gibi.

-"Sana bakıyorum."dedi ve omuz silkti.

-"Hadi ya bende merceksiz mikrop inceliyorsun sandım. Saf mısın Sarp? Gözüme uzaylı kaçmış gibi bakıyorsun."

Yeliz hortumu yere atıp duş almaya gitti. Sarp alnımı öpünce gözlerim büyüdü. Noluyo lan.

-"Gözlerin..makyajın akmış. Ve panda gibisin"

Evet normalde romantik anları benim bozduğumu söyleyen kişiye kurdeleli kapak olarak gitsin bu cümle... Ama ben makyaj yapmadım ki. Üç kağıtçı.

-"Ya tabi tabi sen yırttığını san Sarp."

Çarpıkça gülümsedi. İçeri geçecekken bahçe kapısındaki Yağız gözüme çarptı. Ne zamandır buradaydı? Tabi ya Sarp o yüzden öptü...

KIZ KURUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin