Yorum atan herkese very very thanks... Yine bana göre uzun bir bölüm yazdım. Umarım beğenirsiniz. Yorum ve oylara unutmayın lütfen...
Seviliyorsunuz...
Olanları sindirmem için maden suyuna ihtiyacım vardı. Hani cidden kaza yaptık. Vay anasını,ekşına gel.
-"Bora sıçtık"
Bora da benim gibi tünelin ucundaki o parlak noktayı beklercesine boş gözlerle bakıyordu.
-"Bora?"
-"Hmm?"
-"Kıçım neden arabanın tavanında?"
Biliyorum yerçekimine meydan okuyacak çekimim varda...henüz gökten düşen üç elmadan biri uçmadı.
-"Bahar?"
-"He?"
-"Biz kaza yaptık."
-"Hadi ya bende Haziran ayında arabalar çiftleşiyor sanıyordum."
Araba tersti ve biz sadece oturuyorduk. B harfiyle başlayan isimlerin aşkına bu yapımızda var.
-"Bora yalnız arabanın tavanı hiç konforlu değil. Bir minder ataydık iyiydi."
Bora bana baktı şoku atlatmış sırıtıyordu. Derken telefonum çaldı. Yağız..ağhh
-"He?"diyerek odunluğumu kamuya açtım.
-"Nerdesin?"
-"Tuvalete gidincede haber vereyim mi? Arabanın tavanında oturuyorum. Çaya bekleriz"
-"Ne?"dedi anlamazca. Kafama torpidodan düşen gözlükle kafam yarıldı resmen
-"Ağh hay ben... Of Yağız kaza yaptık araba ters döndü tavanda oturuyoruz. Eve yakınız Hakan amcanın marketinin oralarda gel yardım et."dedim ve kapattım.
Bora telefonu çıkardı ve babasını aradı. Onu dinlemeye başladım.
-"Baba sana bir iyi bir kötü haberim var...önce iyi olan mı? Tamam. Arabanın hava yastıkları çok iyi çalışıyor."
Ardından telefonu kulağından uzaklaştırıp yüzünü buruşturdu ve kapattı. O an aklıma gelen şeyle bir titremeyle irkildim.
N'oluyor lan? Töfbe çk töfbe
-"Bora?"
-"Efendim?"
-"Karşımızda da araba var ve içinde sürücü de ve ses yok."
-"Siktir"dedi ve ters döner gibi bir haltlar edip indi. Derken kapım açıldı ve Yağız beni çıkardı. Ne zaman geldi bu?
-"İyi misin başın kanıyor."dedi.
Omuz silktim ve bize çarpıp az hasarla düz duran arabaya ilerledim. İçinden kim çıktı dersiniz... Bengü!!
-"Kızım ehliyeti yüzde elli indirimli magazadan KDVsiz mi aldın? Mal. Allahım sabır ver ya. Boğayım mı seni he?"diye çıkıştım ve arkamı döndüm.
Bengünün çığlığıyla tekrar ona döndüm. Yuh!! Gamze ne ara geldiyse yapışmış saçına.
-"Ah canım bu saçlar çok gür taşıyamazsın yolarak yardımcı oluyorum. Lanet ne kadar iyimserim."diyen Gamzeye 'işte benim kızım'bakışları attım.
Tüm grup gelmişti. Kesin Yağız haber verdi. Erkekler arabayı inceliyordu. Gözlerim yere kaydı Ömer yere oturmuş söyleniyordu.
-"Ah gitti caanım arabağğ ben artık kimin arabasını ödünç alırığm. Ellemeyin dostlar beniğğ içim harlanmış ateş gibi yanıyoğğrr... Allahım bari benzine zam gelmeyeydi de kendi arabamı kullanaydım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZ KURUSU
HumorTatilimin bir kısmı Antalya'da geçirecektim. Tabi çılgın arkadaş grubu, çakma sevgililik ve saçma bir iddiadan haberim yoktu...