Yorum ve oylarınızı bekliyorum...
Multimedya Ömer şebeleği... :D
Bunu kendim istediğim için kendime sövüyorum. " Bok var demi ananda babanda Bahar" Yok hayır yani niye çağırıyorsam? Bende Nisa teyze dönünce niye bana iyi davranıyor diyorum.
Sıçtın Bahar. Boklu Bahar. Tamam ikincisi uymadı. O zaman...icat edilmemiş küfürlerin sahibi Bahar.
-"Sıçtın kız kurusu."dedi Yağız alayla.
-"Sende."dedim piç sırıtışımla. Tabi bu Eşhedüenla açın yolu Allah'ım sana geliyorum pozlarına girdi.
-"O niyeymiş" dedi hafif korkarak.
-"Yanımda oturacaksın da ondan. Kardeşim deriz"
-"He Bahar. Ananda öyle diyordu. Hatta sen üvey evlatsın. Gerçeği benim. Hastanede karıştık."
Ona gözlerimi devirdim. Sözde ailem birazdan burada olacaktı ama ben Yağızın odasına dalmış onunla uğraşıyordum.
-"Yağız...valla aşık olmaya bile çalışırım... Konuşmam Yağız. Kendimi piçaklarım."
Bana dağdan inmiş sıçan gibi baktı. Tamam bu saçmaydı ama bu çocuğun bakışlarını yorumlamak impossible yani.
-"Bahar az ötede yaşa. Hem odamı kendi odana çevirdin şu raflara bak yarısı senin eşyan."
Ne yani Yağızın odasına gelince canım sıkılmasın diye getirdiğim kitap cd ve oyunlar olabilir. Belki takı toka da. Ama o kadar.
-"Benim odamın da farkı yok. Makyaj masamda erkek parfümü buldum ama geri vermem kokusu çok güzel"
Biraz düşünür gibi yaptı. Sonra şaşkın gözlerle bana baktı.
-"En sevdiğim ve zor bulunan kayıp parfümüm. Onu bana ver."
Sırtını yasladığı yatak başlığından ayırdı. Ne yapayım bırakmasaydın odamda. Ama bu Nisa teyzeye gelen yardımcının işi. Sonuç olarak ya o parfüm ya ölüm.
Ölmek için çok gencim.
-"Yağız bırak parfümü ya. Anam babam geliyor.. "Pff çk sitres yaptım ya. Ban baktı ve sırıttı. Pislik camış. Camış? Allahım içime tabiri bilinmez köylü kaçtı yardım please...
Nisa teyze odanın kapısına geldi ve burukça gülümsedi. Oldu eyvallh Bahara yol gözüktü.
-"Bahar kızım-"
-"Sus! Sus Nisa teyze olmayan anılarım depreşti. Of Nisa teyze sen şey desene 'ben dna testi yaptırdım o benim kızım' falan de."
Geldi ve sarıldı. Şu an herşey beynimde dönüyordu. Okulda herkesin ailesi varken yalnız olmam. Bazı insanlar tarafından piç olarak anılmam. Her şey beynime akın ediyordu.
-"Kız kurusu duygusallaşma. Bu doğana aykırı. Şimdi git ve bana gösterdiğin cırlak Baharı onlara göster. Yalnız bana yaptığın gibi yakalarına yapışma."diyen Yağıza gözlerimi devirdim ve derin bir nefes alıp aşağıya inmeye başladım.
Bi sn depresyona girip geliyorum.
Salonda koltuğa yanyana oturmuş çifte baktım. Onlarda beni süzüyorlardı. Babam kahverengi saç ve yeşil gözlüydü. Annem sarı saç mavi göz. İkisinin kızı olduğum belliydi. Yani hastanede karışmadım. Tüh!
-"Kızım"dedi annem olacak kadın.
-"Kızınızla tanışıyor muyuz?"dedim ruhsuzca.
Hep ifadesiz olmaya çalışmışımdır. Ailem ilk defa işe yaradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZ KURUSU
HumorTatilimin bir kısmı Antalya'da geçirecektim. Tabi çılgın arkadaş grubu, çakma sevgililik ve saçma bir iddiadan haberim yoktu...