Sağ Salim

423 22 6
                                    

Kısaydı biliyorum ama gercekten yazarken sıkılmaya başladım bu yüzden erken final bile olabilir. Okuyucu sayısı çok az, yorum yok neredeyse. Oylarda az olunca yazmak istemiyorum. Okuyup destekleyenlere çok teşekkürler...

Multimedya~~BAHAR

Böülm şarkısı~~Gülüm Çahan-Film

-"Hayır Gamze sakın aklından geçirme. Manyak!"

Bana bad girl gülümsemesini yapıp valizini kurcalamaya başladı. Arada bu kızdan korkuyordum. Ne zaman ne yapacağı belli değil. Surada beni 32 yerimden bıçaklasa kimsenin ruhu duymaz. Zaten sarı saçlarının ucundaki pembe röflelerle tam bir cinayet zanlısına benziyor. Mavi gözler seni masum göstermeye yetmiyor Gamze. Sorry.

-"Emin ol tersimi görmek istemezsin. Dediklerim yapılacak. Oyun basit. Yağızı etkileyeceksin. Zor olmaz güzel kızsın. Şu Betül mü Bengü mü ne zıkkımsa sorun çıkarırsa bana haber ver. Yolum işinde markayım."

Pekala. İtiraf=Tırstım... Zaten ben demiştim bu kızda bir şey var diye. Aman bana musallat olmasında ne yaparsa yapsın. Ahh Berk belkide silah zoruyla sevgilisi oluyordur.

-"Peki ama ne şekilde gerçekleşecek bu plan?"

Bana öyle bir baktı ki kendimi yumurta bile kırmayı beceremeyen otuz yaşında kadın gibi hissettim.

-"Of Bahar ya. Safsın kızım ben olmasam iddianın kazananı garanti Yağız olurdu. Neyse ben Nisa teyzeyle Sevim teyzelere gideceğim sende Yağızla film izleyecek ve izlerken çaktırmadan asılacaksın ve tabi film korku olacak... Neyse al şunu giy"

Ekime attığı kumaş parçasını zor tuttum. Evet kumaş parçası çünkü bundan şort değil don olur.

-"Gamze bu ne?"

-"O Neptünden dünyamıza zembille inmiş bir alet. Şimdi onun önünde düğme varya oraya basınca uçmaya başlıyorsun hemde yakıtsız... Mal mısın? Şort Bahar."

Ona gözlerimi devirirken laf sokma zahmetine bile girmedim. Elimde üzerinde minik tavsancıklar olan pembe şortu giydim. Üzerine onun takımı kulakları ayrı bir kumaştan yapılmış ve önümde sallanan askılı tişörtü giydim. Ne şirin oldum ben böyle.

Gamze Nisa teyzeyide alıp çıktı. Yağızsa odasındaydı. Odasının önüne gittim ve derin bir nefes aldım. Bu işin üstesinden gelebilirdim. Yani umarım. İçeri girince kitap okuyan Yağız son beklediğim şeylerdendi.

-"Ovs. Kitap he? Neyse ben sıkıldım film izleyelim mi?"

Bana umursamaz bir bakış attı ve kitabına döndü.

-"İzle."

Evet güzel cevap. Ah Gamze beni ne durumlara düşürdün. Nasıl toparlayacaktım ki haklı.

-"Yaa gercekten ama ben beraber izlemek istiyorum. Tek başıma sıkıcı oluyor."

Kitabında bulunduğu yere ayracı özenle yerleştirirken gözleri üzerimdeydi.

-"Filmi ben seçerim"dedi sinsi bir sırıtışla. Korku filmleri izlemiyordum ama seçecek olsam Gamzenin isteği üzerine korku filmi seçecektim yani benim için bir sakıncası olmazdı.

-"Tamam."dediğimde kaşlarını çattı. Mavi gözleri şüpheyle kısılırken ben içimden 'vay aney çaktı bu..' çığlıkları attım.

-"Sen ne işler karıştırıyorsun kız kurusu?"

-"Yok arkadaş illa kavga etmemiz lazım değil mi? Yok ama bundan sonra Allah affeder ben affetmem."

Buna ikna olmuş olacak ki aşağıya indi ve cdlerin başına geçti. Kesin bana ters bir şey seçecek. Ne ara bu kadar ters gittik bilmiyorum ama artık tek derdimiz gıcıklık oldu. Elindeki cdyi yerleştirdi ve oturdu. Ekranda filmin ismini görünce kahkahalara boğuldum resmen

-"Erkek kurusu..şaşırttın beni. Sağ Salim mi? Cidden mi? İnşallah sensürsüzdür"

Bana bakıp kahkaha attı. Bi saniye bekle bayılıp geleyim. O ne kahkahadır. Gözler kısıldı öyle çinliler gibi. Şirinleri kıskandırırsın beybisi sen samimi kahkaha atma alaylı piç sırıtışı senin idealin...

-"Sensürsüz"dedi.

Ohh,hadi ama kim en komik yerinde koca bir 'biiipp!!' duymak ister ki.

-"Süpersin Yağız."

-"Sen ve iltifat? Kim senin DNA'nla oynadı?"

-"Film başladı sus. Ayrıca mutfakta hazır patlamış mısır vardı getirsene ben kalkmam"

Homurdanarak kalktı ve çerezzaları-kim patlatmakla uğraşır-getirdi. Elinden paketi alıp açtım ve üç yıl mısır çöllerinde aç kalmış edasıyla tıkınmaya başladım.

-"Boğulacaksın" diye yüzünü buruşturan Yağıza döndüm ve bir avuç mısırı ağzına soktum.

-"Aa Yağız...yavaş boğulacaksın kıtlıktan mı çıktın?"

Bana gözlerini devirirken ben filme döndüm. Filmin yarılarına doğru yanak kaslarım ağrımaya başladı. Bu filmi onuncu izleyisim belki ama hala güldürüyor. Sağlim fav karakterim zaten.

-"Yağız"

-"Hım?"

-"Yağız?"

-"Hmm?"

Harbi öküz bu çocuk. Neyse uğraşamam şimdi. Gamzenin taktiklerini bir kenara bırakıp kendim olmam lazım kastım resmen.

-"Şimdi yapacağım şeye söylenme."

Sonunda bana baktı ama ağzını açmadan dizlerine başımı koydum. Tam ağzını açtı ki

-"Sus ve yanlış anlama" dedim.

Şu an herşeyden önemlisi rahatım ve Yağızda umrumda değil. Bir süre bana baktığını hissettim ama bir şey söyleyemeden gözlerim kapandı.

Bir fısırdaşmalar...Gamze bu ne diyo dur bakayım uyku numarası yapayım.

-"Yağız bak Nisa teyzede uyudu Baharın odası benim. Nerde yatsın burada mı? Centilmen olur musun? Yoksa odun musun?"

Gamze ağzına bip yani. Yine yaptı yapacagını.

-"Banane Gamze? Beraber uyuyun işte.Niye benim odam?"

-"Ya bak ben çok pis yatarım valla. Kızın pestili çıkar. Ama Bahar kuzu gibidir yattığı gibi kalkar. Nolacak yatağının bir kenarına koy kıvrılsın işte."

Lan hayvan mıyım ben? Yatağın bir kenarına koymuş. Hem bi kere ben uluslararası dağınık yatma birinciligi taşırım. Kuzu mu? Ben. Höh? Daha neler...

-"Ay Yağız yarın twitterda kötü anlamda trend topic olmak istemiyorsan centilmen olacaksın..ağhh nasılda uykum var hadi iyi geceler"

Ayak sesleri ve Yağızın homurtuları. Haklı yani kız tehtit etti. Ve biri beni kucağına aldı, merdivenler çıkılıyor kapı sesi... Bi dakka ya ben ve Yağız aynı oda? Benim jeton sınırsız köşeli olunca yeni çaktım olayı...

Gamze gözüne uykular girmesin...

KIZ KURUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin