Destekleyenler için bol teşekkürler...
Multimedya Bora :D
-"Yağııız banaa aşıık ooll. Yağız bana aşık ol! Yağız bana aşık ol! Yağız bana aşık ol! Yağız bana aşık ol! Yağıızzz banaağğ ağşık oğll... Lililili...aşık ollll"
Yağız artık kulaklarını kapatırken ben devam ediyordum. Gece beklenmeyecek bir hareketle kendisi koltukta yattı. Yeah! Odunla kardeşte olsa centilmenlik kırıntıları kalmış. Temennimiz bu kırıntıları karıncaların götürmemesi yönünde.
-"Bahar! SUS! Yeter 4. Kırkına geldin ama hala aşık olmadım demek ki kırk kere söylemekle alakası yokmuş."dediğinde artık ağlayacak durumdaydı.
-"I-ıı 4. Kırka 3 tane daha var. Doğru say. Ayrıca aşık ol sende rahatla bende. Yeter ya. Ne nazlı çıktın."
Başımızda bu denli saçma bir durum olmasaydı evi terkedeceğine eminim. Ne mi oldu? Gamze salağı desem? Zaten felaketin kelime anlamı değil mi?
-"Ağh çıldırıcağım. Hep senin o saçma sapan arkadaşın yüzünden. İki gün sen he? Ahh"
Doğru tahmin Gamze bizi eve kitledi. Nisa teyze iki günlüğüne Nevşehire kızının yanına gitti ve birimiz aşık olmadan çıkış yok. Bütün antikalar beni buluyor. Gamze salağı yüzünden salonda mahsur kaldık.. Ağagagaga...
-"Aşık ol bitsin gitsin işte. Ben aşık olmam çünkü."dedim.
Gözlerini devirdi ve elektriksizlik yüzünden çalışmayan televizyona baktı. Telefonlarımızdan simlerimiz çıkmıştı. Abi kız teşkilatı sağlam kurmuş.
-" Yağız bana aşık ol! Yağız bana aşık ol! Yağız bana aşık ol! Yağız bana aşık ol! Yağ-"
-"YETER!"
Omuz silktim. Umursadığımı mı sanıyor? Hah! Ben sıkıldım ve tek eğlence kaynağım o.
-"Taş kalp misin Yağız? Aşık olsana ya! Yağız bana aşık ol! Yağız bana aşık ol! Lilililili... Yağız bana aşık ol! Yağız bana aşık ol!"
Başını ellerinin arasına aldı ve 'ahhh' diye sinirli bir ses çıkardı. Gülmemek için dudaklarımı ısırdım. 5 dakikaya sinirden ölür bu.
Hadi ruhuna Fatiha...
-"Yağız fazla sinir adamı delirtir. Sakin... Aşık ol bitsin gitsin işte..."
Bana baktı ve ayağa kalktı.
-"Sen neden aşık olmuyorsun?"
Yaklaşıyor ve ıhm...gizemlileşti bu. Ah Bahar ya ne aşık ol da ol. Sapıttı çocuk sonunda.
-"Ben taş kalpliyim." dedim umursamazca. Yaklaşmasına heyecan falan yapamam üşendim.
Sonra gel...
-"Öyle mi?" derken sesi gizemliydi. Kendini ne sanıyordu? Dublör?
Olabilir.
Ama buz devri animasyonunda.
-"Evet öyle...ve yaklaşmasan diyorum. Kişisel çemberimi geçersen tehlikeli tekmelere maruz kalabilirsin."
Açık söz şart. O yaklaştıkça ben geri gittim ve varlığına- ve ebesine ki sanırım evi yapan adam oluyor- küfür savurduğum duvara çarptım. Yana yana kayınca önüme geçti ve...ah hadi ama ben sıkıldım. Bu ne böyle. Beni duvarla arasına alınca alayla konuştu.
-"Demek taş kalplisin?"
Basımı olumlu anlamda salladım. Ama o elini kalbimin üstüne koydu. Biraz sonra kaşları çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZ KURUSU
ЮморTatilimin bir kısmı Antalya'da geçirecektim. Tabi çılgın arkadaş grubu, çakma sevgililik ve saçma bir iddiadan haberim yoktu...