Defne'm?

483 23 2
                                    

Hafta içi sınavlardan dolayı bölüm atamayabilirim. Bu yüzden yeni bölümü bu gün attım.

Yağız'a içimden dünya çapında duyulmamış,Türkçe yabancı demeden küfürlerimi savuruyordum.

Tüm gece Nisa cadısının çaylarından sonra ciddi anlamda mide rahatsızlığı çekiyorum. Odaya giren Yağız'a Konstantin'i almak isteyen Yunanlı gibi bakıyordum.

-"Ne var?"dedim tıslayarak.

-"Uyandın mı diye bakmalıymışım"dedi bezgin ifadeyle.

-"Uyanmadım. Ben gözüm açık uyurum tarz meselesi. Şimdi çık odadan'

-"Emin ol şuraya zorla gönderildim. Arkadaşların gelmiş uyan-"

-"Gelsinler hemen sıkıldım zaten."

Bana alayla baktı ve homurdanarak çıktı. Sonrasında odaya Bora'lar ve Akın'la Özkan girdi.

-"Selaağğğmm"dediler aynı anda.

Yatağımda bağdaş kurdum.

-"İyi ki geldiniz patlayacaktım. Hepsi o Yağız manyağı yüzünden"dedim ve olayı baştan sona anlattım onlar gülme krizindeyken. Ömer sustu ve ciddiyetle

-"BPKHK'da bu durum için ne yazıyor"

-"İdam!"

-"Oooowwwwsss"diye bağırdılar.

Ben ise somurtuyordum. Elbet bir intikamım olacaktı.

-"Ah hadi gülümse ama somurtunca göz kenarlarında kırışıklık meydana gelir."

Gamzenin uyarısı üzerine telefonumdan Cameron resmini açıp izlemeye başladım. Yavaşça tebessüm ediyordum.

-"Neye bakıyorsun?"dedi Özkan.

-"Cameron Dallas. Bakınca istemsiz gülümsüyorsun zaten."

-"Ay bende bakıcamm. Çocuk çok taş ya"dedi Gamze.

-"Pardon?"

-"Ama aşkım tipe bak... Yine de sen daha yakışıklısın"

-"Biliyorum"

Biz Berk'in cevabına gülerken Nisa cadısı girdi.

-"Nasıl oldun kız kurusu?"

Bora birden kahkaha attı.

-"K-kız k-kurusu mu? Hahahah"

-"Ya tiiyzeğğ artık şu lakabı bıraksan"dedim sinirle.

-"Sus kız sana mı sorucam hı? Teyzen olacak Defne küflenmişi hasta olduğunu duyunca atlamış uçağa ben onu almaya gidiyorum."

Neee teyzem miii? Ow yeah! Ruh öküzüm geliyo canolarrr.

-"Heyyytt bee yeğeninin gülü yola çıkmış."

Ben yatakta zıplarken Nisa teyze bizim nesile söve söve gitti. Tekrar oturduğumda Gamzedeki aşırı sevinci görünce

-"Noldu kız sana yüzün botanik gül bahçesine dönmüş beybisi."

-"Kızım saf mısın teyzen geliyor ee senin teyzen benim teyzem olur. Ayş annem tek çocukmuş anlattığına göre çılgın bir teyzem olacak. Akşama buradayım KPP var."

Bunun açılımını bilmeyen kız oturup bir düşünmeli.

-"KPP ne lan?"dedi Akın.

-"Kızlar Pijama Partisi"dedi Gamze.

-"Biz de gelekmi?"dedi Bora.

What? Bakışımı atınca bütün erkeklerde gelmek istedi. Biz bunu tartışırken odanın kapısı açıldı.

-"Sanırım KPP planı var?"diyerek teyzem girdi. Koşup sarıldım. Özlemişim zilliyi.

Erkekler hayranca bakıyorlardı. Bir kere kıyafet bedenlerimiz aynı. Teyzem kızıl belinden aşağıya dalgalanan saçlı çimen yeşili gözlü ve ikimizi kardeş sanacakları kadar genç gösteren biri.

Ben ona çekmişim. Yeşil gözlerim var ama saçlarım kumral.

-"Merhaba bayan ben Ömer,siz teyzesimisiniz kuzeni mi?"dedi en çapkın haliyle.

-"Teyzesiyim UFAKLIK"

Teyzem yatağın üstüne Gamzenin yanına oturdu.

-"Selam ben Gamze yeni yeğenin."

Teyzem bu yakınlığa ilk anda afallasada bizim alışkın halimizi görünce

-"Bana Defne de. O kadar yaşlı değilim. Henüz 24 yaşındayım. Ben çocukken doğdu Bahar."

-"Ama sen çok tatlısın seni Baharla paylaşmak zor olacak"

'Kızım kafa tasının içine pamukla fasulye tohumumu koydun. Suladıkça beynin sulanıyo.' bakışımı attım anladığı kadar. Asdfjg

-"Peki Defne. Bak sana grubu tanıtayım. Bu çapkın Ömer,bu yakışılı tatlı,şirin,şeker..Berk sevgilim olur. Bu Bora şakacı şebeğin tekidir. Bu ikisiyle yeni tanıştık. Akın şebek bir şey,ve Özkan da namı değer odunman"

Gamzenin grup tanıtım fragmanı bitince teyzoş yanıma geldi.

-"Hayatım iyi misin?"

Yeni mi aklına geldim.

-"Nisa cadısı bana bir sürü şey içirdi hasta oldum. Hem bu ne Defne ya. Kadın resmen bana kız kurusu diyo."

-"Ohoo sen iyisin bana küflenmiş diyor."

Biz hep beraber kahkaha atarken Yağız girdi ve teyzeme sarıldı.

-"Defnem nasılsın?"

Oha. Çüş. Olamaz değil mi?

Oy ve yorum atarsanız bölümler uzayabilir ;)

KIZ KURUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin