...no a jsem v háji Tutanchamonovým...
"Marinette proč je tu takovej kravál?"zeptal se taťka překvapivě....Mile?
"Emm noo myy...tady....tancovali na hudbu..."
"Aha...no tak to je asi víceméně vpořádku...ale víš co je nového? Na dva týdny pojedeš k babičce na PRÁZDNINY..!"
"Juchů?"nééé...tak proto byl tak milej...
"Může jet Adrien se mnou?Alya nemá čas..."
"Nooo ,jesti mu to rodiče dovolí,tak proč ne?.." yes...
"Závolám otci radši hned,jestli to nevadí..."
"Ne,nevadí volej,volej"řekla mamla a s ůdivem sledovala jak adrien vyťukává číslo do svého Iphonu 9 (vím že neexistuje)za 250 tisíc...jo já málem zapoměla Adrien je tak trošku model...jo je ze čtvrté nejbohatší rodiny v Evropě ,ale i přesto jeho život není peříčko...nemá totiž matku ani jiné příbuzné....jenom otce který......není tak úplně milý...aby jsme mluvili slušně....
"Otec řekl že mu to je jedno,takže můžu..."řekl a usmál se na rodiče tím model úsměvem...
Naše tím úplně oslnil...oni neví že je to model.....
U babičky
"Ahoj děti ,Marinette drahoušku..."řekla a objala mě
"Jé,ahoj babi"no nazdar...
"Ehm,dobrý den..."ozval se Adrien
Babička si poupravila brýle"Sabino,já myslela že máte jenom jeno dítě???..."
Vturánu jsme všichni zrudli na úroveň žužu makronky...
"Eee nee, to je můj kamárád Adrien..."řekla jsem malinko v rozpacích...
"Ahá"řekla babička
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
"Mno, tak to bychom snad měli jet "řekl táta a odporoučel se s mamkou do auta...
"Ahoj děti užijte si to tu..."řekli oba a mi jim poslušně zamávali na pozdrav...
Hned jak odjeli si babička sundala brýle a spustila si svojí...
"Takže ty jsi Adam jo?"
"Adrien paní..."řekl nervózně Adrien
"Tykej mi prosím tě ,nechcete bábovku?"
"Proč ne?" vyměnili jsme si s adrienem navzájem pohledy...
Tak babička přinesla bábovku,čaj a nějaké noviny, má ve zvyku luštit křížovky a při tom rozebírat 150 různých věcí najednou,tak jsme řešili co budeme děkat zítra a dohodli jsme se na pikniku u Nabu...Nabu je řeka která protéká poblíž babičiny chaloupky na samotě u lesa...
"Emmm a kde bude Adrien spát?"zeptala se babička spíš že pro sebe ne pro nás
Zamyslela jsem se...já mám svůj pokoj s manželskou postelí ale tam spát se mnou nebude babička má svojí postel...."No asi na gauči?"zeptala jsem se s pokrčením ramenou...
"To nepůjde ",řekla babička,"gauč si před týdnem odvezli do čistírny,tak jsem tam pistavila provizorně tři židle z půdy.. "
"Aha..",řekla jsem trochu zmateně,"A kde teda budeš spát?"položila jsem řečnickou otázku a podívala se na Adriena
"Mno asi s tebou..."pokrčila rameny babička...
"Co-cozě?!"vyhrkla jsem...i Adrien vypadal zmateně...ale proč se červenal teda nevím...
"Noo...tak asi nemám na vybrano-počkat co pokoj pro hosty?"
"Noo ten by šel,jsou tam teplé péřové deky..."
Adrien chtěl něco namítnout, ale já ho předběhla..."Ale Adrien je alergický na peří..."
"Aha...tak to potom dobrou noc vy dva... "řekla babička a zachichotala se
To jest můj pokoj...
ČTEŠ
Mystery forest
FanfictionKvůli příliš hlasitému večírku poslali rodiče Marinette a Adriena k její babičce...co najdou na půdě a ve zdejším lese se dozvíte ,když budete číst dál... Přemýšlela jsem o speciálu za 100 follow a tak z toho vznikla tahle pitomost...no nicméně douf...