Po babičiném záchvatu smíchu se sem přihnali dva sousedi, aby zjistili, jestli se babičce něco nestalo...zjevně si
Mysleli, že babička dostala infarkt, ale na infarkt jsem tu spíš já...Potom co ti sousedi odběhli...začali jsme se s Adrienem celí rudí jako Nathovi vlasy, omlouvat jeden druhému....a Adrien se podezřele divně culil...
Upřímě jsem měla sto chutí mu jednu ubalit, ale ak jsem se začala uklidňovat a přesunula svoji ránu k babičce...a jak jsem se tam tak vrhla abych jí vysvětlila, že je to zaprvý její chyba, že se to stalo, protože nemá co dělat v malém nafukovacím bazénku pro děti...a za druhý aby se přestala smát jako když Mistr Bean tancuje se svým medvídkem Teddym polku, když tu náhle....
"ADRIENE!!! Koukej mě pustit!!!"
"Nemůžeš jí jen tak ubalit. Je to přece stará paní"zablekotal Adrien ještě celý červený a držel mě za obě ruce nahoru...
"A tobě dát facku můžu?"zeptala jsem se ze srandy na odlehčení situace
"A jak bys to chtěla asi udělat?" Řekl a zazubil se
"Hej, hej, hej..."
"Já čekám!" Řekl výsměšně zatvářil se vítězně. Co je to s ním? Adrien normálně takový není. Chová se jak divoká kočka. Že by ten polibek zaktivoval nějakou jeho zkritou stránku? Nebo babička dala něco do tý bábovky?
"Adriene?"
"Ňó" Ňó? Co to sakra právě řekl?
"É jsi v pohodě?"
"Víc než kdy předtím My lady!"
"Co?" My lady? A je to potvrzené copak mu snad úplně přeskočilo?
"Hej, země volá Adriena! Probuď se!"
"Já jsem úplně probuzenej. Spali jsme přece vedle sebe"
"Tak a dost...dneska spíš na zemi"
"Co? Proč?" Zafňukal
"Proč asi? Už jsem se vytočila a dala mu pořádnou facku jednou rukou, kterou jsem si osvobodila. Jenže jsme naneštěstí ještě pořád stáli před bazénem takže se mi bohužel povedlo Adriena schodit do tý vody znova.
Ptáte se proč bohužel? Protože mě ten trouba stáhl s sebou.
A ano stalo se to zase!
"ADRIENE, PŘÍSAHÁM BOHU!"
"He? Co se stalo? My jsme v bazénu?" Vytáhl ze sebe a vypadal dost zmateně jako by se právě probral z tranzu.
"Ty si nepamatuješ, co jsi právě udělal?" Ztěžka jsem zamrkala
"Ne? Já něco udělal? Co se stalo?"
Následoval ten nejhlasitější výbuch smíchu, který jsem kdy slyšela.
"Hahahaha tak to vypadá hahahaha, že Adrien propadl prokletí modrého lesa hahahaha, ale nikdy jsem neviděla, že by se projevilo takhle hahahaha." Procedila babička nezi smíchem.
S Adrienem jsme na ní zírali jak na naší chemikářku, když vysvětluje vzorce, ale stokrát zmatenější.
"Co jaká kletba? Jakej modrej les? Co to tu povídáš?"
Tak doufám, že jsem vás aspoň trochu překvapila. Co se stalo s Adrienem? Co je to modrý les? To se dozvíme příště.
Tak čauko!
ČTEŠ
Mystery forest
FanfictionKvůli příliš hlasitému večírku poslali rodiče Marinette a Adriena k její babičce...co najdou na půdě a ve zdejším lese se dozvíte ,když budete číst dál... Přemýšlela jsem o speciálu za 100 follow a tak z toho vznikla tahle pitomost...no nicméně douf...