Odcházel. To odcházelo i s Richiem. Eddie nemohl nic dělat. Do očí mu vstoupili slzy. Teď tu umře sám. Richie možná taky- Ne! Nemohl na to myslet. Byl úplně sám. Nemohl vstát. Proto se připlazil k nejbližšímu stromu a opřel se o něj. Stěží dýchal a sípal. Nemohl popadnout dech. Jeho respirátor byl kdo ví kde. Panika ho už téměř celého pohltila. Pomalu ztrácel poslední zdravou mysl. Jeho volání o pomoc bylo slabé. Byla noc a zima, z Eddieho pomalu utíkal život.
Nesmíš, bojuj, sem tu s tebou a jsem na živu... Eddie náhle Otevřel oči. Zdá se mu to nebo k němu mluvil Richie. ,,Ri-ichie?" pronesl do prázdna. Sem tady. ,,Kde? Kde si? " Eddie si připadal jako blázen. ,,V tvé hlavě. Ty dutá palice." ,,Jako vážně!?" pomyslel si Eddie. ,,Jako vážně" vysmál se mu. ,,Sem šílenej!? Vždyť si tě to odneslo'',,No právě Eddienku. Odneslo mě to a nejsem zrovna v nejlepší situaci. " ,,Tak zaprvé neříkej mi Eddienku a za druhé kde sakra si!? " ,,Tak za prvé budu ti tak říkat a za druhé já, já se vznáším." Richieho hlas se zadrhl. ,,Richie! Richie! " křičel Eddie do temné noci. Nikdo však neodpověděl.
Od rozhovoru s Richiem mohlo utéct klidně několik hodin, nebo i minut. Eddiemu se to zdála jako věčnost. Jediné pozitivum bylo že bolest s kotníku začala ustupovat a Eddie se mohl postavit a pomalým krokem hledat cestu ven. ,,Eddie!" zaslechl volat hlasy. ,,Eddie! Richie!" Byly to zase halucinace? Eddie se chytl za hlavu a zavřel oči. ,,Richie! Eddie!" Tentokrát to bylo mnohem intenzivnější. Byl to Billův hlas? ,,Tady!" zakřičel Eddie jak nejhlasitěji dokázal. Pak už jen uslyšel hlasité kroky a kotouče světla pohybující se blízko něj. ,,Eddie! "vykřikl někdo. Eddie však ten hlas nepoznal. Najednou bylo všude bílo. Neznámý kouř Eddieho obalil. Pak ho něco chytlo za ruku. Prvně si myslil že by to mohl být někdo z Loserů který ho našel, ale pravda byla jiná. Byla to ruka v bílé rukavici. Eddie se pomalu podíval nahoru. Byl to ten klaun! ,,Čas se vznášet" usmál se a potom propukl v hysterický smích. Eddie zařval a pokusil se vyškubnou klaunovi. Úspěšně. Rychle se vydal na útěk. Ovšem jen jak mu to jeho noha povolila. Přes kouř bylo těžké běžet hustým lesem. Proto musel dávat pozor na vysoké stromy. Jedno však ale nevěděl a to že byl pár metrů před ním byl vysoký útes.
ČTEŠ
THE Derry (It)
FanfictionEddie... Eddie... Budeš se vznášet s námi... Pojď se vznášet... Neutečeš... Eddie... Derry je podivné městečko. Navenek působí klidně a uspořádaně, avšak nikdo neví co zapříčinilo katastrofy které se zde dějí. Jen ty nejbystřejší si všimnou že se t...