...11...

174 19 3
                                    

,,Nevím, vypadá to jako by byl při vědomí ale přitom je duchem někde jinde, víte jak to myslím." Eddie slyšel hlas. ,,Kdy se probere?" zazněl dětský hlas. Billův hlas? ,,Nevím to jistě ale každou chvíli" ujistil ten hlas další osobu. ,,Umře?" zašeptal zničeho nic někdo. ,,Ne, nemusíte se bát bude v pořádku" ale hlas zněl nejistě. Kdo má sakra umřít? Eddiemu to neustále hrálo hlavou. Najednou se mu udělalo těžko. Jako by vážil 2x víc než normálně. Tma před ním se začínala rozjasňovat. Uviděl bílo a pak se mu před očima začali dávat věci dohromady. Viděl Billa, Bena a Stanleyho. ,,Pane bože Eddie!" vykřikla Beverly. Eddie se pomalu posadil. Hlava ho bolela a před očima mu tancovali černé tečky. ,,Co se stalo?" Eddiemu v tu chvíli nedošlo co se stalo. Nikdo z Eddieho kamarádů nic neřekl. Pak k Eddiemmu přistoupil školní lékař. Teď poznal že leží na lehátku ve školní ošetřovně. ,,O hodině si omdlel" řekl prostě. Eddie si až teď vzpomněl co prožil. Vzpomněl si na Richieho. Chytil se za hlavu aby vyhnal ty strašné myšlenky. 

,,Co se mi stalo, opravdu stalo?" zeptal se Eddie když vycházeli ze školy. ,,Řekni to Billy." koukla se na Billa Beverly. ,,N-no víš" odmlčel se. ,,Ja-ak n-na tebe-e p-pan H-h-harris k-křičel, t-tak s-si pa-ak s-spadl z-ze ži-idle a-ale o-oči s-si m-měl p-pořád o-otevřené" vykoktal Bill. ,,Prostě aby jsme to zhrnuli, prostě si nevnímal ale měl si otevřený oči, a takhle si vydrže asi hodinu." Doplnil Stanley Billa. Eddie se koukl do země. ,,Eddie co je s tebou?" Ben položil Eddiemu ruku na rameno. ,,Já-" ,,Eddie pomoc mi" Richie Eddiemu promluvil v hlavě. ,,Jak, jak ti můžu pomoct" zeptal se Eddie. ,,Kanály Eddie- Eddie, Eddie!" Eddiemu někdo tleskl před obličejem. Eddie s sebou trhl. ,,Co?" Eddie se zatvářil nechápavě. ,,Eddie byl si minutu mimo!" vykřikl Ben polekaně. ,,Já, měl bych jít" usoudil Eddie a rozběhl se pryč. Potřeboval být sám, srovnat si všechno co se stalo. 

Eddie byl už doma. Chystal se do postele. Tížil ho Richie, a to že jen tak utekl od kamarádů kteří se o něj určitě bojí. ,,Pojď za mnou" Eddie zavřel oči. Byl zase ve tmě. Kousek od něj však uviděl postavu. Šla směrem k němu. ,,Richie? si to ty?" zeptal se do prázdna. ,,Eddie! sem tak rád že tě zase vidím." usmál se na něj. Eddie chtěl Richieho obejmout a už nikdy nepustit. Ruce se mu ale zase rozplynuli když se chtěl Richieho dotknou. ,,Co si myslel těma kanálama?" zeptal se Eddie. ,,Jsem pod městem" šeptl Richie. ,,S ostatními" dodal. ,,Jak s ost-" nestačil doříct protože se Richie ohnul v pase a vydal ze sebe bolestný sten. ,,Ví že tu sem. To ví že si s tebou povídám. Půjde po tobě i po ostatních! Musíš ho zastavit. ČAS SE MI KRÁTÍ!" vykřikl a skácel se na zem. Eddie znovu cítil tu bezmoc. Jde to po nich. To je chce dostat.

THE Derry (It)Kde žijí příběhy. Začni objevovat