...3...

320 30 6
                                    

,, Richarde Toziere! Jak sis to mohl dovolit" nadávala na Richieho žena, pro něj moc známá jako paní K. Oba seděli vzadu v autě, Eddie se držel za hlavu a oči měl zavřené. Richieho bolela naražená ruka. Právě měli namířeno po Kansas Street do místní nemocnice. Paní K úplně šílela když ty dva zahlédla před domem. Eddie sice Richieho varoval že to s jeho matkou sekne až to uvidí ale i tak se odvážili vkročit dovnitř. Pak se všechno seběhlo tak rychle že si Richie pamatoval jen útržky, ale moc dobře si pamatuje jak rychle nastupovali do auta a jeli do nemocnice v Derry.

,,Eddie nezavírej oči!" vykřikla zničehonic paní K. Ritchieho to vylekalo tak sebou škubl. Eda zřejmě také protože už neměl zavřené oči. ,,Nic mi není, jen mě trošku bolí hlava",,Postarám se aby vás oba zavezli na jednotku intenzivní péče!" odfrkla se paní K. ,,A až se o vás postarají volám rodičům Richarde" dodala ještě. ,,A to se neboj že nebudeš mít problém! Týden domácí vězení! Žádné vycházky, žádní kamarádi. To platí i pro tebe Eddie." Richie se otočil na Eddieho, ten se na něj jen lítostivě podíval, ale jinak nic neřekl.,

Přijeli před velkou béžovou budovu kterou si Eddie už moc dobře pamatoval. Místní nemocnice. Matka Eddieho, vedla oba dva velkou bílou chodbou. Došli před masivní dvoukřídlé dveře. ,,Doktore potřebuji prvotřídní lékařské ošetření!" dožadovala se starého doktora který ji vpadl do cesty. Spíš Sonia, tak se jmenovala Eddieho matka, vpadla do cesty onoho doktora. ,,Co jse stalo paní -" ,,Kaspbraková" doplnila ho Sonia. ,,Paní Kaspbraková jak vám mohu pomoci?" zeptal se doktor téměř okamžitě. ,,Můj syn a jeho kamarád měli nehodu, dožaduji se okamžitého ošetření" odvětila Sonia. ,,Jistě,"

Pak Eddieho někam odvedli a on ztratil z očí Richieho i jeho matku. ,,Tak dobře kluku co se stalo." zeptal se Eddieho ten starý doktor. ,,Jen jsem spadl." odvětil doktorovi Eddie. Bolela ho hlava s nikým se bavit nechtěl. ,,Dobře kluku, vyčistíme ti tu ráno a ty si půjdeš lehnou, dobře?" otočil se na Eddieho doktor který už v ruce svíral dezinfekci. Eddie jen přikývl.

Richie se nacházel v malé místnosti. Kolem něj byli všelijaké obvazy a láhve s něčím co on sám ani nepoznal. Pak se zastaralé dveře se skřípotem otevřeli, dovnitř vpadl pán v bílém. Další doktor. ,,Takže Richarde-" začal. ,,Udělali jsme rentgen tvé ruky a je jen naražená. Jenom ti jí obvážeme a pak si počkáš na rodiče." doplnil. Richie nic neřekl. Po chvíli už měl ruku obvázanou a doktor ho odvedl dál. Když vešel do místnosti s čísle 109, jak si přečetl, první co ho uhodilo do očí byl Eddie. Spal na jedné s postelí. Hlavu měl obvázanou. Richie si povzdechl. Došel k židli která byla u okna a nepřítomně se podíval ven.

THE Derry (It)Kde žijí příběhy. Začni objevovat