Úžasná písnička z IT ;)
,,B-b-b-o-o-lí-í t-to"
Richie už dlouhou dobu pociťoval bolest. Ta bolest se ještě znásobila pár chvil před tím než se měl probrat. Slyšel svoje kamarády. Všichni říkali tak nádherné věci. Richie se nacházel v naprosté tmě. Nemohl se ani hnout. Jen cítil jak se jeho tělo kolébá. Promluvil Bill. To byl poslední. Richie dostal slovo.
,,I když jsem otravný, miluju vás nejvíc na světě. Nedovolím aby se cokoliv stalo vám všem. Eddie všichni jsme s tebou."
Tohle Richie pronesl z hlubiny svého srdce. Byla to pravda, celé to byla pravda. Pak náhle ucítil nový příval bolesti. Zdálo se mu jako by se mu vracela životní síla. Cítil se výborně. Už žádná bolest. Richie cítil jako klesá. Jeho tělo se dotklo země. Z velkým nádechem otevřel oči. Zakašlal. Připadal si jako by prospal celé hodiny? Dny? Týdny? Ani on sám netušil. Rozhlédl se kolem sebe. Byl v obrovské jeskyni. Přistál kousek od veliké věže kde bylo plno různorodých věcí. Všechno bylo poseté vrstvou pavučiny které začala opadávat až usychat. Richie se rozešel k té hromadě věcí. Všude kolem něj padaly děti na zem. Pak v něm hrklo. Jeho kamarádi! Byly tu taky! Eddie! Vzpomněl si na všechny rozhovory s Eddiem. Na to jak To dostalo téměř všechny jeho přátele. Pak uviděl drobnou postavu jak leží na okraji té velké hromady. ,,Eddie!" zakřičel Richie. Byl blíž, byl si jistý že to Eddie je. ,,Eddie! Pane bože!" zakřičel znovu a rozběhl se směrem k němu. ,,Eddie! Bille!" uslyšel Beverly. Byla na živu. ,,Richie!" uslyšel za sebou hlas. Byl to Ben. Richie se nechtěl otočit, běžel dál za Eddiem. Byl u něj jako první. Eddie ležel na zemi. Vypadal příšerně. Richie si k němu klekl. ,,Eddie jdeme domů" zašeptal. Eddie k Richiemu překvapení zakroutil hlavou. ,,Vy jdete domů" zašeptal Eddie z těžka. Richieho začali pálit oči, co to sakra říká?! ,,Co to povídáš!" vyjekl Bill. Richie se na něj podíval. Bill měl na krajíčku. ,,Jsem rád že jste všichni v pořádku" promluvil znova Eddie. Richie už to neudržel. Z očí se mu začali kutálet slzy. ,,Tu máš." Eddie vtiskl Richieho rozbité brýle do jeho rozklepaných rukou. ,,Zachránili vás" usmál se. Teď už brečeli všichni. ,,Ede co to děláš pojďme pryč" řekl Richie přes slzy. Eddie se na Richieho otočil. ,,Richie, neříkej mi Ede" usmál se na Richieho. Richie se naposledy podíval Eddiemu do oříškových očí. Pak Eddiemu víčka klesla. Richie rychle chytl Eddieho za ramena. ,,Eddie ne! Probuď se! neděj nám to prosím!" poslední slovo Richie zašeptal. Položil hlavu Eddiemu na hrudník. Všichni jeho kamarádi ho vtáhli do jednoho velkého skupinového obětí. Teď však věděli že bude vždycky chybět jeden člen. Eddie se začal rozplývat. Všichni na něj koukali jak pomalinku mizí. Když se Eddie vypařil Richiemu se zatmělo. Stratil vědomí. Už si ani nepamatuje jak se ocitl následující den v nemocnici. V té nemocnici kde byl s Eddiem po setkání s malomocným na Neibolt Street.
Tak tohle je opravdu konec. Strašně moc, moc vám děkuji že jste si tenhle příběh dočetly až do konce. Dosáhli jsme přes 500 přečtení a přes 100 hvězdiček. Jste úžasní! Doufám že se vám příběh líbil. Určitě vím že konec mnohé zklamal, jen mě prosím vás nezabíjejte. (xD) Taky by jsem chtěla poděkovat všem interpretů kteří mě prováděli psaním posledních dílů a to: P!atd, Louis Tomlinson a Demi Lovato. xD Děkuji...
Určitě budu ráda když mi tu zanecháte komentář s názorem na celí tenhle příběh. (případně hvězdičku) <3
Také šťastný nový rok 2018! A že máme ten krásný začátek nového roku tak pro vás mám překvapení! THE Derry 2! Už teď najdete na mém profilu!
<3
ČTEŠ
THE Derry (It)
FanfictionEddie... Eddie... Budeš se vznášet s námi... Pojď se vznášet... Neutečeš... Eddie... Derry je podivné městečko. Navenek působí klidně a uspořádaně, avšak nikdo neví co zapříčinilo katastrofy které se zde dějí. Jen ty nejbystřejší si všimnou že se t...