...19...

211 20 13
                                    

Pusťte si ke kapitole písničku ;)

Eddie sebou cukl. Otočil se za sebe a rozběhl se ke dveřím které se se skřípotem zavíraly. ,,Nééé" zakřičel ale bylo pozdě. Dveře se zavřeli. Uvěznili ho tu. Byl v pasti, ale to byl přece pořád. Zhluboka se nadechl. Richieho brýle pořád svíral pevně v ruce. Měl strach. Teď ale větší než kdy jindy. Kdyby tu byl Richie nebo Billy, Stanley! Kdokoliv. Jen aby nemusel být sám. Sám se odevzdat smrti. Ne! Nemohl! Vedl vnitřní válku. Richie mu věřil. Všichni mu věřili, ale on byl přeci jenom malý kluk. 

,,B-b-b-o-o-lí-í t-t-o"

Byl to Richie. V Eddiem se něco zlomilo. ,,Kde si ty svině! Kde si! Pojď bojovat! Kde si-" hlas se mu zlomil. Po tvářích mu zase tekli slzy. ,,Kamarádům se neubližuje! Zabiju tě, zabiju tě ty jedna bezcitná svině!" řval Eddie tak nahlas jak mu to jeho hlas dovolil. ,,Vem si mě! Ale moje přátele nech na pokoji!" Eddie se rozhlížel na všechny strany a hledal známku nějakého pohybu. ,,Já to věděl! Vylez! Vylez a postav se mi ty srabe!" zakřičel Eddie. Celá "jeskyně" se otřásla. Eddie upadl. Vyděšeně se koukl před sebe. Stál tam ten klaun. ,,Velká slova malého kluka" zasmál se klaun. ,,Mě nemůžeš porazit dítě" zasmál se znova. Začal se přibližovat. ,,Já jsem víc než vesmír! Víc než všechno na světě! Já může mít všechno co chci!" zaječel. Eddie se vzchopil. ,,Teď přijde konec" zašeptal si Eddie pro sebe. ,,Co se říkal?" odfrkl si klaun. Eddie se postavil zpátky na nohy. ,,Možná máš všechno co chceš! možná si víc než vesmír! Ale, ale jednu věc mít nikdy nebudeš!" zakřičel Eddie. ,,Jak emotivní Ede" setřel si imaginární slzu. ,,Co by mi tak asi mohlo chybět. Si najivní!" zasmál se Pennywise. ,,Já ti to řeknu! Nikdy si nepoznal a ani nepoznáš lásku! Sílu přátelství! Nepotřebuji být víc než vesmír nebo mít všechno co chci. Jediné co mám a to my stačí jsou mí přátelé které nikdy nic nenahradí!" Eddie cítil nový nával slz. ,,CO! Hrr" Klaun zavrčel jako divoké zvíře. Jeho končetiny sebou škubali. Eddie se něj vyděšeně koukal. Klaun spadl na zem. Ze zad mu vyrostli pavoučí nohy.

Před Eddiem stál obrovitý pavouk. byl tak 50x větší než normální. Eddiemu se začala klepat kolena tohle nečekal. Obrovskou rychlostí se přiblížil k Eddiemu a jednou z jeho nohou ho odpálil na druhou stranu jeskyně. Eddie dopadl tvrdě na zem. Snažil se nadechnou, zřejmě měl vyražený dech. ,,Tak co máš dost!" vykřikl ten pavouk nelidským hlasem. Eddie se ani nestačil vzpamatovat když byl odmrštěn další nohou dál do jeskyně. Eddie zakňučel bolestí. To se jen zasmálo. ,,A takhle dopadají ti kteří se mě pokusí zničit" zasmál se. Eddie se na něj podíval. Z pavouka začalo svítit světlo které se hnalo k Eddiemu. ,,Tohle je konec" pronesl chladně. Eddie věděl že je konec. V jeho poslední chvíli si vzpomněl na Richieho brýle které měl v kapse. Pevně je sevřel v rukou. Natáhl je před sebe. ,,Nikdy nepoznáš sílu přátelství" vydechl. Zavřel oči a čekal na konec. Vzpomínal na společné chvíle s přáteli, na to jak se poprvé poznali, jak se k nim připojil Ben, Mike a Beverly. Nikdy na ně nezapomene. Eddieho obalila záře.

,,Nebila jsem víc ráda než když jsem se k vám přidala." ozval se hlas Beverly.

,,To vy jste mě zachránili kamarádi." oval se Mike.

,,Vám nevadí jak vypadám, berete mě podle toho jaký doopravdy jsem." Ben.

,,Nikdy jsem nikoho neměl rád víc než vás." Stanley.

,,Nikdy by jsme se nezradili. Jsme jako jedna velká šťastná rodina." Billy.

,,I když jsem otravný, miluju vás nejvíc na světě. Nedovolím aby se cokoliv stalo vám všem. Eddie všichni jsme tu s tebou." Pronesl Richie.

,,Nikdy vás nechci zklamat. Dávám vám mojí sílu. Bez vás bych byl nikdo. Děkuji že jste tu se mnou byli až do konce. Nikdy vás nechci ztratit" pronesl Eddie. 

Eddie otevřel oči. Viděl pavouka skučet v bolesti a mukách které musel prožívat. Eddie koukl na Richieho brýle které svíral v ruce. Zářili. Jejich zář musela pavoukovi vadit. Pomalu se začal vypařovat. Jak brýle zhasínali a To se začalo ztrácet cítil se Eddie čím dál tím hůř. Sil mu ubývalo. To se vypařilo. Eddie si Richieho brýle přitáhl k sobě. Ležel na zemi a koukal nad sebe. Děti začali klesat. Modlil se aby všichni byli v pořádku. První dítě dopadlo na zem a za ním desítky dalších. Eddiemu se těžko dýchalo. V ruce pořád svíral brýle. 

,,Eddie!" oval se pro Eddieho až moc dobře známí hlas. ,,Eddie! Pane bože!" To křičel Richie. Eddiemu se rozlil úsměv po tváři když slyšel jeho hlas na živo a ne jenom v hlavě. ,,Eddie! Bille!" uslyšel Beverly. Za nedlouho byli všichni u něj. Richie, Bill, Stan, Mike, Ben a Beverly. ,,Eddie jdeme domů" zašeptal Richie. Eddie však zakroutil hlavou. ,,Vy jdete domů" zašeptal. ,,Co to povídáš!" vyjekl Bill. Nezakoktal se. ,,Jsem rád že jste všichni v pořádku" promluvil znovu Eddie. Richiemu začali téct slzy. ,,Tu máš." Eddie Richiemu vtiskl jeho brýle do rukou. ,,Zachránili vás." Teď už brečeli všichni. ,,Ede co to děláš pojďme pryč" zavzlykal Richie. ,,Richie, neříkej mi Ede" usmál se se Eddie. Naposledy se podíval Richiemu do jeho čokoládových očí. 

Naposledy vydechl. Pak už byla jenom tma. Tma a konec.




Dokázali jsme to. Tohle byla oficiálně poslední kapitola. Zítra ještě vyjde epilog a mám pro vás překvapení. Tohle není konec. Jsem strašně ráda že jste mě podporovali ať už hvězdami nebo nádhernými komentáři, no nic poděkování si nechá na zítra. 

Zítra <3


THE Derry (It)Kde žijí příběhy. Začni objevovat