...4...

290 26 8
                                    

Na Ladech vládl klid, s přivřenýma očima by jsme mohli říct i mír. Když se ale zadíváme pozorně, můžeme si všimnou chlapce. Mnoho lidí by ho typovali tak na třináct let, avšak ten chlapec byl v hrůzném stavu. Potrhané triko. Místky krvavé skvrny a bláto. Vlasy rozházené do všech stran. Ten chlapec ale utíkal před jistou smrtí. Jmenoval se Ben Hanscom a právě byl pronásledován Bowersovou partou. Snažil se utéct co nejdál. Když seběhl kopec stačil si všimnou třech postav jak sedí u přítoku řeky. Pak uslyšel hlasité dupání. Netrvalo mu dlouho a už věděl že je to Bowers a jeho kumpáni. Stačil se schovat za nejbližší keř. Kroky ale náhle ustali, jako by zastavili. Taky že jo.

Billy Denbrough by právě zabraný do stavby malé hráze s jeho dvěma kamarády. Stanley Uris a Billy seděli u vody a dostavovali svoji velkolepou hráz, zatím co Eddie hledal kameny aby ji měli s čeho postavit. Nikdo ale nečekal Eddieho křik. Bill se rychle otočil. Bowers a spol. Krkavec držel Eddieho, tak aby nemohl utéct. ,,Drž hudu říkám!" obořil se na Eddieho Henry. Pak už Eddie nevydal ani hlásku. ,,C-co c-c-h-hceš B-b-b-owersi" ,,Ř-říkal si něco B-billy?" zasmál se Henry a jeho "kamarádi". ,,Co po nás chceš?" ozval se zezadu Stanley. ,,Nic jen... Kouknout se na vaši buzerantskou hráz pro prcky." ušklíbl se Henry. ,,A ten teplouš tam poletí taky." usmál se Henry a ukázal na Eddieho.

Potom Henry Bowers začal kopat do hráze. Kameny naskládané na sebe to nevydrželi a hráz kterou stavěli bezmála hodinu se během pár sekund zbořila. ,,Teď je tam hoďte ať je prdel." uchechtl se Henry pokynul Krkavcovi ať tam Eda hodí. Eddie se vzpíral, to ano ale oproti jeho síle byl téměř bezmocný. Byli tak dva metry od břehu když Krkavec Eddieho zvedl a on ztratil pevnou půdu pod nohama. Chystal se na pád do studené a poměrně mělké vody kde si určitě něco udělá. Nikdo však nečekal co bude následovat.

,,Te ayudaré, señor! " ozvalo se s lesa. Ten hlas by však poznali všichni. Tak špatnou španělštinu měl jedině Richie Tozier. Najednou Krkavec pocítil tvrdý náraz do jeho pravého boku. Zakymácel se, pustil Eddieho se sevření a oba dopadli tvrdě na zem. ,,Haha další teplouš na scéně" promluvil Henry a šel směrem k Richiemu. Cestou samozřejmě nezapomněl kopnou do Eddieho který se sbíral ze země. Takže zase spadl. Kopl i do Krkavce a nezapomněl mu zanadávat jek je neschopný. Pomalu ale jistě se blížil k Richiemu.

THE Derry (It)Kde žijí příběhy. Začni objevovat