Eddie seskočil do vody která mu sahala až po kolena. ,,Ten hajzl je tam dole!" uslyšel nad sebou Henryho naštvaný hlas. ,,Musíme to otevřít víc Henry" řekl nejspíš Victor. Eddie ani chvilku neváhal a rozběhl se do tmy. Najednou ho zamrazilo. Nemá sebou ani jednu zápalku, natož baterku nebo zapalovač. ,,Přidej už to bude a pak si ho podám!" křičel Bowers na svoje "kamarády". Eddie se znova rozběhl. Nohavice měl promočené jak se snažil běžet mělkou vodou. Hlavou se mu honilo plno myšlenek. Je To opravdu v kanálech pod Derry? Najde cestu? Co když se ztratí? Napadne ho někdo? Dožene ho Henry! Rychle ty myšlenky zahnal. Ale co Stanley? Dostalo ho To? Nebo Bowers? Je v bezpečí nebo mu jde o život?! Eddie najednou zakopl o něco velkého a měkkého. Rychle před sebe natáhl ruce aby obličejem nespadl do vody. Studená voda ho obalila téměř celého. Když se konečně postavil zkusil ve tmě rozpoznat o co zakopl. Musel chvíli počkat než se mu vidění alespoň trochu zlepšilo. Opatrně se dotkl věci o kterou zakopl. Jen co se toho, nebo možná jeho dotkl tlumeně vykřikl. Kolem osoby která ležela ve vodě se rozzářilo zelené mdlé světlo. Těch světýlek bylo nespočet, jako by to byli nějací brouci. Brouci kteří ožírali tělo Patricka Hockstettera! Eddie u něj byl tak blízko že viděl jak mu malí broučci lezou do prázdných otvorů pro oči. Eddie si zakryl rukou pusu aby nevykřikl nahlas. Ten pohled byl odporný. Rozložený a mrtví člověk. Eddie by nejraději zavřel oči a myslel si že je to všechno jen hloupý sen, ale to by nemohl být promočený na kost a nesvíral by ho panický strach. ,,Támhle sem něco slyšel!" Henryho hlas se rozléhal kanálem. Eddie za to byl i rád že ho slyší. Protože se musel dát do běhu, pryč od Patrickova těla. Pokud nechtěl zemřít.
Po nějaké době Eddie přestal slyšet hlasy vycházející za ním. Také doběhl do velkého prostoru kde se kanál rozděloval na několik středních, velkých i malých rour které vedli hlouběji do kanalizačního systému Derry. Eddie se musel zamyslet. Podle něho se to údajné doupě nacházelo někde ve středu kanalizačního systému takže musel tou malou! Eddiemu se do toho malého potrubí vůbec nechtělo. Znamenalo by t že by musel lézt po kolenou. ,,Pane bože to byl vážně Patrick?" ozval se nejspíš Krkavec. Eddie padl na kolena. Pomalu vlezl do úzkého a malého potrubí. Měl štěstí že se nebál stísněných prostorů, protože už by byl asi mrtví. ,,My víme že tu si mrňousi!" zařval rozčilený Henry. ,,Kampak si asi vlezl, hmm?" zasmál se. Henryho hlas zněl jako by byl blázen. Asi se definitivně zbláznil. Eddie měl srdce až v krku jak s bál. Skusil zrychlit, ne však moc aby neudělal nějaký zvuk kterého by později mohl litovat.
Eddieho už boleli ruce a kolena s toho jakou dobu už lezl. V potrubí už nebyla voda tak si Eddie po chvilce lehl. Byl vyčerpaný a chvilka odpočinku ho snad nezabije. I když v jeho případě nikdo nevěděl. Trhavě dýchal, respirátor který mu zůstal v kapse byl nádherné řešení jak si ulevit. Po chvíli odpočinku se Eddie musel vydat dál. Sám věděl že jeho kamarádům už nezbývá moc času. Po chvilce strávené v potrubí jeho ruka ztratila pevnou půdu. Eddie se nahnul do předu. Jednoduše s potrubí vypadl a padal volným pádem kdo ví kam. Eddie ani nepočítal vteřiny kdy umře, když ale narazil na hladinu nějaké nádrže nestačil si ani oddechnou. Netušil že spadne do vody, nebo v to spíš tajně doufal. Nestačil zadržet dech a prudkost pádu ho vpálila několik metrů pod vodu. Lapal po dechu a snažil se co nejrychleji dostat na hladinu. Podle výpočtů autora tohohle příběhů to mohlo být i šest metrů. Vzduch rychle docházel a hladina byla několik metrů nad Eddiem. Až teď šlo opravdu o život a Eddie se ten boj snažil vyhrát ze všech sil. Před očima se mu dělaly mžitky. Zbýval mu tak metr když mu došel vzduch. V záchvatu paniky kopal všude kolem sebe a snažil se dostat nad hladinu.
ČTEŠ
THE Derry (It)
FanfictionEddie... Eddie... Budeš se vznášet s námi... Pojď se vznášet... Neutečeš... Eddie... Derry je podivné městečko. Navenek působí klidně a uspořádaně, avšak nikdo neví co zapříčinilo katastrofy které se zde dějí. Jen ty nejbystřejší si všimnou že se t...