Na Ladech zavládl podvečer. Loseři seděli na kraji řeky. Byla tam i Beverly. Ben na ní mohl oči nechat.
Jelikož se rychle stmívalo Billa napadlo že by si mohli založit malý nenápadný oheň. Všichni souhlasili a tak Billy rozdělil úkoly aby oheň měli co nejdříve. ,,Eddie, Richie, j-jděte pro d-dřevo. " Oba přikývli a vydali se do blízkého lesa. ,,Je dobrý nápad chodit bez baterky? Já jenom že-"
,,Eddie v klidu. Jen sebereme pár klacků a deme pryč, nemusíš se bát. " otočil se k němu Richie. Vešli do lesa. Byl hustý a jeden strom se mačkal na druhý. Richie sebral první klacek. Rychle ho však pustil. ,,Je mokrý, musíme hlouběji" upravil si brýle na obličeji. ,,No tak, je tma."
,,Eddie neměj strach. Nikdo tu není a veverka tě nesežere, leda že by to byla masožravá veverka!"
,,To existuje?" oklepal se Eddie.
,,To si piš že existuje."
,,Tak to zapomeň, nikam už s tebou nejdu."
,,Ale Eddie, sem tvůj nejlepší kámoš. Jsme přece NKNSKBDVS."
,,Co že jsme?"
,Ahh. Nejlepší kámoši na světě kteří budou dělat všechno spolu."
,,Dobře já jdu čau" Eddie už chtěl odejít ale v tom ho Richie chytil za rameno a obrátil ho směrem k sobě. ,,Deme" pronesl a už byli oba v lese. ,,Tak dobře NKNSKBDVS, ale jen na chvíli a hlavně rychle." pronesl Eddie a začal hledat.
Ani si neuvědomili že se dostávají čím dál tím dál do lesa.
,,Nestačilo by to už?" zeptal se Eddie po nějaké té chvíli. ,,Jo asi j-" zarazil se. ,,Kde jsme?" Eddie se na něj vystrašeně podíval. ,,J-já n-nevím" hlas se mu třásl. Pak se ozvalo křupnutí. Oba sebou trhli a otočili se poplašeně na místo kde to zaslechli. Nic tam nebylo. Pak se ale otevřeli velké žluté oči. Ve tmě se rýsovala vysoká postava. Veliká postava s oranžovo červenými vlasy. Bylo to TO a Richie to moc dobře poznal. ,,Richie" zašeptal přidušeně Eddie. Plíce se mu stahovali. Oči měl vytřeštěné. Vládla v něm panika. ,,Eddie" zašeptal. ,,Utíkej!" vykřikl. Eddie se vzpamatoval a rozběhl se za Richiem. Za nimi se ozval hysterický smích, byl sakra blízko. Oba dva ještě víc zrychlily a Eddie začínal pociťovat astma které si pro něj šlo. Stačil uběhnout ještě pár metrů a pak začínal ztrácet dech. Musel zpomalit. Rich si toho naštěstí všiml a zpomalil také. Eddie si šáh do kapsy a vyndal respirátor. Stačil se jen jednou nadechnout když v tom do něj něco vrazilo. Respirátor mu vylétl z ruky a on stratil pevnou půdu pod nohama. Letěl vzduchem a pak klesal. Dopadl na tvrdou sem. Jehličí se mu zapíchlo do zad. ,,Vykřikl" Celé tělo ho bolelo, ani po astmatu nebyl zdaleka konec, pořád se mu těžko dýchalo. ,,Eddie" přiběhl k němu Richie a pomohl mu na nohy. ,,Musíme pryč" řekl naléhavě. To ovšem netušil že ho v sekundě To chytne pod krkem. Richie vyděšeně vykřikl. Eddie se skusil postavit ale naražený kotník ze setkáním s Bowersem mu to nedovolilo. TO drželo Richieho pod krkem. Ze zlověstným úšklebkem si ho prohlížel. Eddie byl zoufalí, nemohl nic dělat, mohl se jenom koukat jak se To s Richiem vzdaluje a mizí v lese.
ČTEŠ
THE Derry (It)
FanfictionEddie... Eddie... Budeš se vznášet s námi... Pojď se vznášet... Neutečeš... Eddie... Derry je podivné městečko. Navenek působí klidně a uspořádaně, avšak nikdo neví co zapříčinilo katastrofy které se zde dějí. Jen ty nejbystřejší si všimnou že se t...