Kazu szemszöge:
- Toru! - kiabáltam torkom szakadtából.
Hol van? Hol lehet? Hová ment? Már egy órája keresem! De semmi jel annak hova mehetett. Mit tegyek? Merre keressem? Megvan! Fel hívom Viktorékat!
A zsebemből eszeveszettül próbáltam kivenni a telefonomat. Amikor végre valahára sikerült kivennem már tárcsáztam is őket.
- Halló? - szólt bele Viktor.
- Baj van!
- Mi történt? Merre vagy?
- Nincs meg Toru! Eltűnt! Már egy órája keresem, de nincs sehol!
- Megyünk! Nyugodj meg meg fogjuk találni!
- Találkozzunk a parknál!
- Rendben!
Ezzel le is tette.
Gondolkozz Kazu! Talán jobban körbe kéne nézzek? Nem már így is mindent megnéztem. Talán az egyik barátjánál? De hát eddig sem beszélgetett senkivel.
Lassan elértem a parkot ahol ott volt az a 3 ember akikben mindig bízhatok ha baj van.
- Jól vagy Kazu? - kérdezte Chris.
- Nem! Nem vagyok jól! Mindenhol kerestem, de sehol sincsen! Mivan ha történt vele valami?
- Meg fogjuk találni nyugi!
- Akkor ne csak itt álljunk! Keressük!
Aztán ketté váltunk, és úgy kerestük. Én Kevinnel mentem tovább keresni. Remélem megtaláljuk!Toru szemszöge:
Aú! Kicsit hasogat a fejem. Miért van sötét? Miért nem látok? Hiszen nyitva van a szemem! Megpróbáltam kicsit mocorogni, de a kezemet nem tudom mozgatni! Meg a fejem fölött van! Mi történt? Már emlékszem! Ne! Most nagy bajban vagyok! De hol lehetek? Miért nem látok? Azt hiszem egy ágyon fekszem, meg kicsit fázom.
Ekkor egy kisebb puffanást hallottam. Ez meg mi volt?
- Ne feledd az alkunk! Megértetted! - mondta egy idegen hang.
- Persze persze! Nyugodj meg! - mondta egy másik.
- Nem tudhatják meg még véletlenül se, hogy ki vagyok!
- Jó! Jó! De akkor te se! Mindenáron meg akarom törni azt a nyomorékot!
- Megfogod! Meg egyszer a tiéd aztán megkapom én! Tied a másik!
- Megegyeztünk!
- Most mentem! Akkor majd este!
- Én meg megnézem felkelt e már a cicamica. - ez Mark lehetett tutira! Kivel beszélhetett? Várjunk! Ezt most Kazura értette meg rám? Akkor ez egy csapda!
Jön! Jobb ha tettetem magam!
Hallottam ahogy közelít.
- Szép jó délutánt kiscica! - honnét tudja?- tudom, hogy ébren vagy! Tudod vagyis nem tudhatod, de nem vagy egyedül! Mindig valaki figyelt téged.
- Mit akarsz tenni ha!? Miért kellek én neked?
- Majd megtudod! Ki -csi-ci-cám! - nevetett ördögien.
- Engedj el azt majd megtudod kit nevezz kiscicának! Amúgyis! Miért nem látok?
- Hmm lássuk csak! Mert egy szemkötő van rajtad?
- Vedd le rólam most azonnal!
- Abban meg mi a móka?
- Szemétláda!
Ekkor éreztem, hogy erőszakosan megcsókol ami fáj.
- Egy édes kiscica nem beszél csúnyán különben büntit kap!
- Nem vagyok a macskád!
- Mostmár igen! Na de bocsi cirmi most mennem kell. Légy jó! Este jövök.
Most mit csináljak? Mit akar tenni? Kazu segíts kérlek! De most haragszol rám! De mégis utánam futottál! Most tényleg szeretsz?----------
Helló! Igen kicsit rövidebb rész lett na, de na! Rész! Ennek örülni kell nem?
A következő részben várható egy kis khmm nincs spoiler :)
Háhá! De gonosz vagyok 😂
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A meleg ikrem, és én
Детектив / ТриллерSok mindentől félek, de ettől mégjobban: szeretem az ikrem.