Hamár húsvét van! (Volt de ez most mindegy) Ezért gondoltam(jó későn) hogy csinálok egy külön kiadást ami nem másról fog szólni mint: Toru, és Kazu kicsiként ( 6 évesek) húsvétkor! A sztorihoz nincs köze na de na! Egy kis visszatekintés a múltba! Jó szórakozást hozzá! ;)
Kicsi Toru szemszöge:
A nap fénye rásütött szemeimre. Lassan kezdtem el kinyitni szemeimet, és felébredni. Amint felkeltem odasiettem az ablakhoz, és elhúztam a függönyt ami sajna nem nagyon takarta a napot mivel én felkeltem miatta. Amint elhúztam csak egy morgolódó hangot hallottam. Megfordultam, és Kazu feküdt továbbra is ágyában, a takaróját pedig fejére húzta. Igen egy szobánk van mivel ikrek vagyunk, és legjobb barátok!
- Kazu! Kelj fel! - rohantam oda ágyához, és fel is másztam persze vigyáztam nehogy ezt a lustaságot agyon nyomjam.
- Hagyjál! - kaptam válaszul egy morgolódó hangot.
- De kelj fel! Tudod milyen nap van ma?
- Nem érdekel! Aludni akarok! - húzta magára mégjobban takaróját, én pedig próbáltam lehúzni róla.
- Húsvét van! Biztos itt volt már a nyuszi, és hagyott itt nekünk csokit! - mondtam nagy mosollyal.
- Húsvét van? Húsvét van! - pattant ki hirtelen ágyából, én pedig landoltam le a földre.
- Au! - mondtam fájdalmasan.
- Miért vagy a földön? Gyere menjünk! - fogta meg a kezem, és húzott maga után.
Lerohantunk a nappaliba ahol anyuék vártak minket reggelivel.
- Anya! Anya! Itt volt már a nyuszi? - kérdeztük egyszerre.
- Ki tudja? Meg kell nézni!
- Menjünk! - mondta Kazu.
- Megállni! Elöbb öltözzetek fel aztán reggeli, és csak utána!
- Rendben! - mondtuk szomorúan.Miután végeztünk egyből szaladtunk kifele, és egyből elkezdtünk keresgélni. Nem is kellett sok idő, és egyből megtaláltuk a kis kosarat benne egy-egy csoki nyuszival, és egy zacskó gumicukorral, meg egypár apró csoki tojással.
- Na ez az enyém! - fogta meg Kazu a kosarat, és elrohant a ház felé.
- Hé! Ez nem ér! Ez a miénk! - szaladtam utána.
- Nem mert az egészet megeszem! - nevetett.
Véletlenül futás közben megcsúsztam, és elestem. Már csak azt láttam ahogy Kazu beszalad a házba. Ez nem ér! Most meg fogja enni! Elkezdtem sírni, és ülve a füvet kémlelni.
Észte se vettem, de Kazu elöttem állt. Mikor jött ide!?
- Miért sírsz Toru? - törölte meg kezével nedves arcomat.
- De te nem is a csokinyuszikat eszed? - lepődtem meg.
- Dehogyis! Nélküled nem! Gyere! - fogta meg kezem, és húzott be a házba.
Amint beértünk egyből el is osztottuk a zsákmányunkat aztán ettünk belőle egy keveset. Utána mentünk játszani.Másnap reggel anyáék keltettek minket, hogy időben elkészülhessünk mivel locsolni kell menni.
Gyorsan el is készültünk aztán egyből megtámadtuk anyát, hogy meglocsolhassuk parfümmel.
El is mondtuk a verset aztán lefújtuk, de cserébe kaptunk kicsi csoki nyuszit!
- Fiúk! Gyertek! Még vannak lányok akiket meg kell locsolni!
- De én nem akarom! Miért nem kaphatjuk meg egyből a csokit? Miért kell őket lefújni? - mormogta Kazu.
- Mert te csak úgy adnál valakinek csokit, hogy nem is adott semmit sem cserébe? - mondta apa.
- Nem...
- Na látod! Gyertek! Így hamarabb készen leszünk.Nem locsoltunk meg túl sok lányt, és nem is csokit hanem tojást kaptunk!
Ez nem járja!
- Ne bánkódjatok! Így is kaptatok sok csokit a nyuszitól nem?
- De! - mondtuk egyszerre.
A következő, és egyben utolsó házhoz értünk. A szomszédból mindent nénit meg lányt meglocsoltunk már.
Amint Kazu végzett a szomszéd lánnyal aki annyi idős mint mi én következtem. Elmondtam a szokásos verset, és lefújtam, de most nem csak tojást hanem puszit is kaptam melléje amitől elpirultam.
Nem tudtam mit mondani mert lefagytam. A lány csak mosolygott.
Amint hazaértünk Kazu kicsit mérges volt. Felmentünk a szobánkba, de még akkoris mérges volt.
- Miért kellett annak a boszorkánynak megpuszilnia!?
- Kazu?
- Miért??
- Most haragszol rám?
- Nem rád! Rá!
- Hogyan?
- Én téged szeretlek! Ő meg hagyjon békén!
- Vagyos nem is szereted azt a lányt?
- Nem! Te vagy a legjobb barátom, és a szerelmem!
- Hogy mi????? - vörösödtem el.
- Tényleg!
Elment a parfümért, és odállt elém.
- Zölderdőben jártam
Kék szemű Torut láttam
El akart hervadni, szabad- e locsolni?
Egy pillanatra lefagytam, de egyből feleszméltem mit is akar Kazu.
- Igen! - azzal lefújt engemet.
Mivel nem volt kéznél tojás ezért fogtam magam, és megpusziltam az arcát. - Tojás helyett ezt kapod!
- Nekem megfelel! - mondta
- De ugye tudod, hogy csak a lányokat szokták meglocsolni?
- Nekem olyan vagy mintha egy lány lennél!
- Hé! De ikrek vagyunk vagyis akkor te is! - azzal kikaptam kezéből a parfümöt, és elkezdtem kergetni mivel elszaladt előlem nevetve.Hát ennyi volt a külön rész! :)
Remélem tetszett! Egyébként elgondolkoztam azon, hogy vajon ti hogyan képzelitek el Torut, Kazut meg úgy mindenkit. Mivel Baka én nem írta le, hogy is néznek ki csak írta ami épp eszébe jutott.
Na szóval! Legyen ilyen karakter bemutatós rész vagy maradtok a saját elképzelésetek szerint? Mert vannak olyanok amikor olvasok egy "könyvet" aztán meg van már a karakter kinézeti elképzelése aztán meglátom, hogy is néz ki valójában aztán! Aztán.... nekem az néha nem olyan jó...
Gondoltam megkérdezem :)
Ja! És így utólag boldog húsvétot mindenkinek!
VOUS LISEZ
A meleg ikrem, és én
Mystère / ThrillerSok mindentől félek, de ettől mégjobban: szeretem az ikrem.