Nos szerintem adtam elég időt, és most megírom a kérdéseitekre a választ. Nem lett túl sok, de legalább volt. Nos akkor el is kezdem
1. Mi is történt a végén?
Nos igen a végén éreztem, hogy beledoblak titeket a mélyvízbe, és nem hiszem jól is adtam át, de ezt találtam ki a megfelelő lezárásképpen. Meg most ki is egészítem kicsit. Nos megpróbálom röviden elmagyarázni.
Ugye odáig mindenkinek megvan, hogy Kazu lelőtte Torut Kevin helyett. Nos a következő amit olvashattatok, hogy Kazu felébred egy mondjuk kórházban. Lényeg a lényeg hogy az agyunk sokmindenre képes, és ez egy érdekes reakciója volt Kazu agyának (magyarázásom level 100). Miért? Hát Toru a valóságban öngyilkos lett egy csúnya szerelmi bánat miatt, és Kazu ezt nehezen fogta fel, mert mégis csak az ikertestvére volt. Az agya létrehozott egy nem létező világot ahol Toru szerepében élhetett át mindent. Kazu ebben a világban az egyik agresszív énje volt. Mivel szerette a testvérét ebben a világban úgy jött le, hogy szerelmes belé. Igen...
Nos mivel ez egy trauma által létrejött világ, az agya megpróbált helyrehozni mindent, és egy jó lezárást adni amit mind tudjuk nem történt meg.
Eközben a valóvilágban (nem abban XD) Kazu olyan volt mint egy zombi, és az orvosok próbáltak neki segíteni, még gyógyszerekkel is. A szülei is látogatták, és aggódtak miatta, hogy felépüljön.
Nem akarok semmit kihagyni, szóval a logikailag felépítést a magyarázásban ne nézzétek pls XD.
Nos ott volt ugye Mark akit sokan vagy szerettetek, vagy nem. Nos Mark a valóságban volt Toru fiúja akivel nehezen, de összejöttek, majd egy este mikor nem jött haza megtették azt. Ezután szétváltak, de Mark elkezdte fenyegetni Torut, hogy jöjjenek megint össze. Azonban Toru szerelmes lett Kevinbe, aki Kazu nem meleg haverja volt, és persze nem volt rá esélye. Ezt Kazu is látta, és akart is volna segíteni Torunak, de nem engedte. A szülei is aggódtak miatta, és próbáltak beszélni vele, de Kazu árulta el a féltve őrzött titkot. Vagyis hogy meleg. Ennek viszont az apja nem örült, és Toru Kazut is megutálta. Próbálkozott öngyilkossággal, de nem jött össze neki először, majd mikor senki se figyelt rá, és egyedül volt végre megtette. Kazu emiatt egy akkora sokkot kapott, hogy tudjátok.Kazu ébredése után 18 évvel az volt, hogy megházadodott, egy lánnyal, és lett két kis gyerekük. Kazu pedig ennek ellenére rendszeresen látogatta Toru sírját, és sokszor elmesélte ugyanazt amit átélt abban a világban.
2. Lenne-e kedvem írni egy hasonlót szomorú végkifejlet nélkül?
Nos gondolkodtam rajta. Pont ugyanilyet nem szeretnék, de témában lehetséges. Azt nem ígérem hogy nem lesz szomorú, de igyekszem nem azzá tenni, és valami happy endingeset alkotni.
Most is fogok nemsokára, egy új sztorit kitenni, ha elkészül az első rész legalább. Ha akarjátok kommentekben hozok egy kis ajánlót.Szóval röviden tömören: Megpróbálok!
3. Nos az utolsó kérdés nem mástól mint Yu-tól(mondtam kiemelem XD) :
Hogy hívják a szülőket, mi a foglalkozásuk, és hova utaztak?
Nos:
Az anyukájuk:
Amelia Morgan (46)
Foglalkozás: Szabadúszó azon belül is tervező.Az apukájuk:
Yamamura Reiji (48)
Foglalkozás: Szabadúszó azon belül szintúgy tervezőNos megbízták őket külföldön, hogy egy nagyobb projektben segítsenek, és mivel a bevételük ezen múlik, ezért nem jöhettek csak úgy el.
Több kérdést nem kaptam ezért lezárom. Azonban ha lenne még, írjátok le nyugodtan kommentbe, vagy ha nem meritek nekem privátba. Nem kell félni nem harapok.
Seraphina voltam bye bye pillangók!
VOUS LISEZ
A meleg ikrem, és én
Mystère / ThrillerSok mindentől félek, de ettől mégjobban: szeretem az ikrem.